quote:Op woensdag 4 november 2009 13:04 schreef Eef999 het volgende:
Ik heb de Party, Weekend en Story; Geen Huub en Claire
Alleen maar feiten in deze topicreeksquote:Op woensdag 4 november 2009 13:31 schreef mazaru het volgende:
Ik ben helaas ook pulploos.
Ik wil wel wat verzinnen?
Weet ik toch.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alleen maar feiten in deze topicreeks
En in welke zin is dat ontopic?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:35 schreef mazaru het volgende:
Harry Potter is trouwens ook best wel lekker opgedroogd![]()
[ afbeelding ]
Gatverdamme, prop die 's onder spoilertags.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:35 schreef mazaru het volgende:
Harry Potter is trouwens ook best wel lekker opgedroogd![]()
[ afbeelding ]
Ik was op de pagina van de Telegraaf Privé aan het zoeken naar 'feiten' over H en C en ik werd een beetje afgeleid door deze fotoquote:Op woensdag 4 november 2009 13:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
En in welke zin is dat ontopic?![]()
Of heeft hij iets met Claire, en roept Sophie strax "papa" als ze Harry Potter kijkt?
Hij heeft zijn broek toch nog aan?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gatverdamme, prop die 's onder spoilertags.
Ja okay, okay, okay, maar is nou al bekend dat hij wat met Claire heeft?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik was op de pagina van de Telegraaf Privé aan het zoeken naar 'feiten' over H en C en ik werd een beetje afgeleid door deze foto
Kijk dat ranzige lijf van 'm danquote:Op woensdag 4 november 2009 13:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft zijn broek toch nog aan?
Ik zou er niet vreemd van opkijken.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja okay, okay, okay, maar is nou al bekend dat hij wat met Claire heeft?
Zie, daarom staat alleen Harry op de Telegraaf site...quote:Op woensdag 4 november 2009 13:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou er niet vreemd van opkijken.
De lellebel!!
Hij is een beetje geel uitgeslagen, maar verder niks mis met dit jeugdige lijfquote:
Ook niet toevallig een interview met Esmé. Dat zij niet die zgn vriendin is. En dat zij echt nog niks met Huub had, voor de definitieve aankondiging van de scheiding?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:04 schreef Eef999 het volgende:
Ja! Want zo'n artikel zal best zonder foto's van Huub en/of Claire gepubliceerd worden.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:00 schreef sunny16947 het volgende:
Misschien moet je nog een keer kijken, en zoeken op Esmé.
Claire heeft "haar verhaal" nu uitgebreid gedaan en Huub weigert het via de media te spelen.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:04 schreef Eef999 het volgende:
Geeft nix, volgende week een proHuub en antiClaire artikel dat Claire Sophie zonder toestemming meegenomen heeft naar Tilburg, alwaar hij haar niet kan zien, en dat Claire Sophie dus feitelijk ontvoerd heeft, en ze staan weer gelijkquote:Op woensdag 4 november 2009 14:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat Huub zich wel zorgen maakt nu hij deze week de bladen niet gehaald heeft, z'n populariteit lijkt tanende.
Huub is volgens mij welkom in Tilburg om z'n dochter te zien. Kan-ie gelijk even bijpraten met z'n schoonfamiliequote:Op woensdag 4 november 2009 14:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geeft nix, volgende week een proHuub en antiClaire artikel dat Claire Sophie zonder toestemming meegenomen heeft naar Tilburg, alwaar hij haar niet kan zien, en dat Claire Sophie dus feitelijk ontvoerd heeft, en ze staan weer gelijk
Ja, maar dan helemaal niet als het ware.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
PowNed = BINNEN
Toch nog een potentiële werkgever voor Huub.
Past toch prima in het team?quote:Op woensdag 4 november 2009 14:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Die nemen zo'n mongooltje als Huub echt niet mee hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |