quote:Op woensdag 4 november 2009 13:04 schreef Eef999 het volgende:
Ik heb de Party, Weekend en Story; Geen Huub en Claire
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:31 schreef mazaru het volgende:
Ik ben helaas ook pulploos.
Ik wil wel wat verzinnen?
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:04 schreef Eef999 het volgende:
Ik heb de Party, Weekend en Story; Geen Huub en Claire
Alleen maar feiten in deze topicreeksquote:Op woensdag 4 november 2009 13:31 schreef mazaru het volgende:
Ik ben helaas ook pulploos.
Ik wil wel wat verzinnen?
Weet ik toch.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alleen maar feiten in deze topicreeks
En in welke zin is dat ontopic?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:35 schreef mazaru het volgende:
Harry Potter is trouwens ook best wel lekker opgedroogd![]()
[ afbeelding ]
Gatverdamme, prop die 's onder spoilertags.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:35 schreef mazaru het volgende:
Harry Potter is trouwens ook best wel lekker opgedroogd![]()
[ afbeelding ]
Ik was op de pagina van de Telegraaf Privé aan het zoeken naar 'feiten' over H en C en ik werd een beetje afgeleid door deze fotoquote:Op woensdag 4 november 2009 13:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
En in welke zin is dat ontopic?![]()
Of heeft hij iets met Claire, en roept Sophie strax "papa" als ze Harry Potter kijkt?
Hij heeft zijn broek toch nog aan?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gatverdamme, prop die 's onder spoilertags.
Ja okay, okay, okay, maar is nou al bekend dat hij wat met Claire heeft?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik was op de pagina van de Telegraaf Privé aan het zoeken naar 'feiten' over H en C en ik werd een beetje afgeleid door deze foto
Kijk dat ranzige lijf van 'm danquote:Op woensdag 4 november 2009 13:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft zijn broek toch nog aan?
Ik zou er niet vreemd van opkijken.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja okay, okay, okay, maar is nou al bekend dat hij wat met Claire heeft?
Zie, daarom staat alleen Harry op de Telegraaf site...quote:Op woensdag 4 november 2009 13:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou er niet vreemd van opkijken.
De lellebel!!
Hij is een beetje geel uitgeslagen, maar verder niks mis met dit jeugdige lijfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |