ai ai..quote:Op woensdag 4 november 2009 23:50 schreef Suikeroom het volgende:
Ik zag Huub net op het station.. hij vroeg om een euro, ik heb 'm een tientje gegeven, hoe gul ben ik?
Suikeroom
Voor een tientje heb Huub nog geen verblijfplaats en drankquote:Op woensdag 4 november 2009 23:50 schreef Suikeroom het volgende:
Ik zag Huub net op het station.. hij vroeg om een euro, ik heb 'm een tientje gegeven, hoe gul ben ik?
Suikeroom
De bladen hebben niks gezegdquote:Op donderdag 5 november 2009 00:05 schreef liesje1979 het volgende:
Tvp, kan iemand samenvatten wat de bladen zeiden?
Ben heel moe en geen zin terug te lezen
Zit Huub al vast?
quote:Op donderdag 5 november 2009 00:05 schreef liesje1979 het volgende:
Tvp, kan iemand samenvatten wat de bladen zeiden?
Ben heel moe en geen zin terug te lezen
Zit Huub al vast?
Moet je oplossen dusquote:Op donderdag 5 november 2009 00:13 schreef Desii het volgende:
[..]
![]()
't arme jong heeft geen werk, geen vrouw, geen kind, waardeloze reputatie en 1 fan die regelmatig quote-problemen heeft.
quote:Op donderdag 5 november 2009 00:13 schreef Desii het volgende:
[..]
![]()
't arme jong heeft geenhet druk met zijn werk, geen vrouwen bij de vleet, geen kind, dat altijd zijn kind blijft, waardelozeslechte reputatie, wat hem worst is, dikke middelvinger en 1 fan die regelmatig quote-problemen heeft. + 11.961 die de rellers van fok in hun sop laten gaar koken.
En als ik zoiets zeg halen ze het wegquote:Op woensdag 4 november 2009 22:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ik het topic zo lees is ie werkeloos, ligt ie in de goot als alcoholist in afwachting op z'n celstraf van tenminste 20 jaar.
En KOMOP, sinds wanneer geloven we ook maar 1 woord in de bladen?
Omdat het Claire is geloven we het opeens wel?
Welja, ook zulke vrolijke guitige foto's erbij,
"ja jeetje, ik ben wel 3x mishandeld door Huub hihihih hoor"
Nou, we weten hier wel dat Huub slaat hoor, want 2 mutsen hebben het gezegd hier op FOK!
Die hebbun ut zelluf gezien
Right
* Diepe zucht.
En uiteraard houdt iemand in een scheidingszaak z'n smoel, is vrij normaal.
Maar ga gerust door.
Opflikkeren nou, met dat gejank over dit topic.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En als ik zoiets zeg halen ze het weg
Bedankt voor de mededeling, ik neem het mee in mijn analyse.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:40 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Toch snap ik Hubert ff niet als ik hyves aan het lurken ben...
Yvonne mag alles en ik mag niets en da's niet eerlijk, ooooh nee!quote:Op donderdag 5 november 2009 00:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Opflikkeren nou, met dat gejank over dat topic.
O wacht je hebt pleuris veel bier op. Uhm...
Het is NIET EERLIJK Ian! En er is maar één uitweg: DE FLES!![]()
En dat bedoel ik niet als Huub-groupie statement.
Ik heb nog wel een eierdoppie voor je koppiequote:Op donderdag 5 november 2009 00:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yvonne mag alles en ik mag niets en da's niet eerlijk, ooooh nee!
Verkneukelen vind ik niet aardig als je dat zou doen nu..comprende?..quote:Op donderdag 5 november 2009 00:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bedankt voor de mededeling, ik neem het mee in mijn analyse.
Door alles wat er "hier" ,gekopieerd en geplakt is misschien?quote:Op donderdag 5 november 2009 00:58 schreef Diamonds het volgende:
Voor wat de aangifte betreft. Denk je dat we daar überhaupt nog wat van horen? Heeft iemand nog iets gehoord over de gevolgen van de aangifte van Amanda? Toch ook niet? Dus waarom deze keer wel?
Zo gaat het vaak met die ongenuanceerde fokkers toch en dan valt dit nog mee, bij de onschuldige, bijna geweldloze, breakup van jantje smit werd er gelijk een heel dorp verguisdquote:Op woensdag 4 november 2009 22:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ik het topic zo lees is ie werkeloos, ligt ie in de goot als alcoholist in afwachting op z'n celstraf van tenminste 20 jaar.
Ik neem de bladen ook niet zo serieus, die zijn denken ook alleen maar aan de oplagecijfers en roddel en sensatie, liefde en drama van BNers dat scoort nou eenmaal.quote:En KOMOP, sinds wanneer geloven we ook maar 1 woord in de bladen?
Omdat het Claire is geloven we het opeens wel?
Welja, ook zulke vrolijke guitige foto's erbij,
"ja jeetje, ik ben wel 3x mishandeld door Huub hihihih hoor"
Ik ben ook meer van het zien is geloven.quote:Nou, we weten hier wel dat Huub slaat hoor, want 2 mutsen hebben het gezegd hier op FOK!
Die hebbun ut zelluf gezien
Right
Volgens mij deed hij dat juist niet, als ik me goed ingelezen heb hield hij een tijdje de schone schijn op, plaatste berichten alsof er niks aan de hand was.quote:* Diepe zucht.
En uiteraard houdt iemand in een scheidingszaak z'n smoel, is vrij normaal.
Maar ga gerust door.
Als jij hem al niet meer snapt moet ie het wel heel bont makenquote:Op donderdag 5 november 2009 00:40 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Toch snap ik Hubert ff niet als ik hyves aan het lurken ben...sorry Huub ..ik ga heel ver in begrijpen..,maar ....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |