Hoezo is dat beter?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
beter dubbelgelegen dan dubbel genomen
euh, i beg to differquote:Op woensdag 4 november 2009 16:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
beter dubbelgelegen dan dubbel genomen
Double Uquote:
Zondag vlieg ik weer terug. Inderdaad keidrukquote:Op woensdag 4 november 2009 16:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Double U![]()
tijd niet gezien hier. Druk bezig in Nederland? Wanneer kom je deze kant op?
quote:
ja, was nog niet helemaal bij met lezen. Xag net wel staan dat je zwart haar hebt.....? Vergeet niet je wenkbrauwen ook donkerder te maken.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zondag vlieg ik weer terug. Inderdaad keidruk(zie blog). Maar wel erg leuk
Ja, wenkbrauwen zijn ook meegeverfdquote:Op woensdag 4 november 2009 16:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, was nog niet helemaal bij met lezen. Xag net wel staan dat je zwart haar hebt.....? Vergeet niet je wenkbrauwen ook donkerder te maken.
Je bent toch blond van nature?
Nah, is ook maar een paar keer gebeurd. Tis toch flink behappen. hahahahaquote:Op woensdag 4 november 2009 16:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jij word inderdaad liever dubbelgenomenface down ass up
Wanneer kom jij eigenlijk deze kant op ?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Double U![]()
tijd niet gezien hier. Druk bezig in Nederland? Wanneer kom je deze kant op?
als het er maar naturel uitziet.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, wenkbrauwen zijn ook meegeverfdEn nu de verf van mijn huid is, ziet het er een stuk natuurlijker uit dan gisteren, heheh.
lijkt vast op hole in the wall van SBS 6quote:Op woensdag 4 november 2009 16:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nah, is ook maar een paar keer gebeurd. Tis toch flink behappen. hahahaha![]()
Niet teveel face down...want je hebt nog een persoon onder je en eentje boven je.
Tis net tetris.
Sowieso voordat ik naar Thailand ga. Want ik vlieg vanuit Nederland. Ik denk ik december. (Leuk voor de familie) Tevens gaat het niet echt goed met moeders..quote:Op woensdag 4 november 2009 16:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wanneer kom jij eigenlijk deze kant op ?
Het is ook niet zwart maar heel donkerbruin. Het lijkt wel zwart, maar niet dat fake gedoe van die goths.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
als het er maar naturel uitziet.
Vroeger zag je dat meteen dat het zwart was geverfd. Het zag een beetje nep uit. Tuurlijk in 1834 was haarverf anders dan anno nu denk ik.
Moest het even googlen...quote:Op woensdag 4 november 2009 16:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lijkt vast op hole in the wall van SBS 6
quote:
hoe bedoel je? Anders dan dat ik het vraag wat het is, terwijl ik het ook kon googlen?quote:
Ga je sextoerist uithangen?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Sowieso voordat ik naar Thailand ga. Want ik vlieg vanuit Nederland. Ik denk ik december. (Leuk voor de familie) Tevens gaat het niet echt goed met moeders..
Dat gebruik je gewoon als excuus om je onwetendheid te verbloemenquote:Op woensdag 4 november 2009 16:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe bedoel je? Anders dan dat ik het vraag wat het is, terwijl ik het ook kon googlen?
I ain't no dumb bitch...
Je begrijpt natuurlijk dat ik dat deed om de dagcijfers op te krikken. Vragen naar de bekende weg and stuff.... soms postte ik ook weleens. Telt toch mee.
Ik dacht dat je dat wel had begrepen.![]()
Het is gewoon leuk je ermee te plagenquote:Op woensdag 4 november 2009 16:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe bedoel je? Anders dan dat ik het vraag wat het is, terwijl ik het ook kon googlen?
I ain't no dumb bitch...
Je begrijpt natuurlijk dat ik dat deed om de dagcijfers op te krikken. Vragen naar de bekende weg and stuff.... soms postte ik ook weleens. Telt toch mee.
Ik dacht dat je dat wel had begrepen.![]()
iewww noooo....quote:Op woensdag 4 november 2009 16:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ga je sextoerist uithangen?
quote:Op woensdag 4 november 2009 16:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat gebruik je gewoon als excuus om je onwetendheid te verbloemen
Open achterdeur?quote:
zelfs 'hetero'mannen? lijkt me sterk..quote:Op woensdag 4 november 2009 16:33 schreef Steve het volgende:
Mannen kussen steeds vaker per sms
Misschien moet ik dat ook maar eens doen
Ik wist trouwens ook helemaal niet waar dat xoxo vandaan kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |