abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74378574
Gister zat ik op mijn ING rekening te kijken maar ineens viel het me wel op dat er wel heel weinig geld op stond. Nu bleek dat Hi (kpn) ¤222,13 euro van mijn rekening heeft gehaald. Terwijl mijn rekening normaal rond de 25 euro zit.

Vanochtend gelijk gebeld maar nu bleek dat dat mijn sms kosten waren. Ik heb die maand 900 sms’jes verstuurd. Dat klopt ook maar, ik heb onbeperkt sms’en!

In augustus heb ik mijn abbo verlengd maar daar ging heb ook helemaal mis.
Resultaat: 2 orders. Na veel bellen werd het 1 order maar zelfs die blijkt nu fout te zijn.

Nu word mijn dossier naar het hoofdkantoor verstuurd en gaan ze het daar behandelen. Ik krijg hopelijk over 3 weken mijn geld terug.

Maar nu vroeg ik me eigenlijk af of ik een soort van schadevergoeding zou kunnen eisen.

Zou dit kunnen?
pi_74378602
Nee.

Sterker nog: Ik wens je veel sucess, iets zegt me dat je wellicht naar je centen alsnog kan fluiten.
pi_74378647
Wat is er dan teveel betaald? Als je 900 smsjes verstuurt zul je die ook moeten betalen. Of hebben ze ook geld geind voor een tweede abbonement?
Je bedoelt een schadevergoeding naast het terugbetalen van het teveel betaalde geld?
Wat is je schade?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  woensdag 4 november 2009 @ 11:17:00 #4
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_74378718
Waarom storneer je het bedrag niet in afwachting van het onderzoek?
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_74378734
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:15 schreef jeroen25 het volgende:
Wat is dan teveel betaald? Als je 900 smsjes verstuurt zul je die ook moeten betalen. Of hebben ze ook geld geind voor dat tweede abbonement?
Je mist even het gedeelte van 'onbeperkt sms'en'
quote:
Je bedoelt een schadevergoeding naast het terugbetalen van het teveel betaalde geld?
Wat is je schade?
Telefoonkosten, misgelopen rente. Nu kan dat eerste wel aardig lopen, dat tweede niet echt, maar andere kosten zullen er inderdaad niet gemaakt zijn.
pi_74378828
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:17 schreef ManAtWork het volgende:
Waarom storneer je het bedrag niet in afwachting van het onderzoek?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_74378908
Storneren dus
pi_74378934
Ik heb eigenlijk onbeperkt smsen. Met het verlengen heb ik dat erbij aangevraagt maar door veel problemen bij hun zijn ze dat vergeten.

KPN geeft ook toe dat de fout bij hun ligt, omdat hun de onbeperkt bundel vergeten zijn.

Ik vertrouw er ook op dat ik het geld terug krijg. Want dit probleem komen ze laatste tijd vaker tegen zei ze.

Maar zou ik nog iets van rente of schadevergoeding kunnen vragen?
  woensdag 4 november 2009 @ 11:24:45 #9
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_74378989
900 sms'jes. Doe je nog wel eens iets anders dan smsén?
pi_74379058
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:22 schreef TedjeKroketje het volgende:

Nee.
Gierige kut Hollander.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_74379120
Heb ook wel eens zoiets met Hi gehad. Alleen dan andersom. Ze hadden mij zo'n smsbundel gegeven (waar ik dus ook voor moest betalen) zonder dat ik daarom gevraagd had. Kwam er pas een paar maanden later achter. Ze hebben alles netjes teruggestort.
En wat betreft die rente, denk het niet. Sowieso, rente over 222,- in een maand tijd, dat is nog niet eens een euro. Verder is er geen schade, dus hoezo schadevergoeding?
pi_74379190
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:28 schreef Tja..1986 het volgende:
Heb ook wel eens zoiets met Hi gehad. Alleen dan andersom. Ze hadden mij zo'n smsbundel gegeven (waar ik dus ook voor moest betalen) zonder dat ik daarom gevraagd had. Kwam er pas een paar maanden later achter. Ze hebben alles netjes teruggestort.
En wat betreft die rente, denk het niet. Sowieso, rente over 222,- in een maand tijd, dat is nog niet eens een euro. Verder is er geen schade, dus hoezo schadevergoeding?
Omdat ik het geld ook hard nodig heb. Ik zit ook met mijn vaste kosten.

Ik ga gelijk het bedrag terug stoneren, of zou ik hier beter mee kunnen wachten inverband met het onderzoek?
pi_74379340
Ik zou dat onderzoek niet afwachten, dat zou wel eens een tijd kunnen duren.
En als ze geld tekort komen zijn ze misschien ook wat meer gemotiveerd om er wat aan te doen (of niet - dat weet je nooit)
pi_74379341
Ik zou het geld niet storneren omdat je dan waarschijnlijk automatisch wordt afgesloten en je alsnog het bedrag zal moeten voldoen. Dit in verband met alle bureaucratie daar en verschillende afdeling. Je zal op het onderzoek moeten wachten vrees ik, en dan wachten tot je het geld terug krijgt.
pi_74379394
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:29 schreef TedjeKroketje het volgende:

[..]

Omdat ik het geld ook hard nodig heb. Ik zit ook met mijn vaste kosten.
En welke aantoonbare schade levert dit op dan
  woensdag 4 november 2009 @ 11:38:28 #16
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_74379512
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:34 schreef Viezze het volgende:
Ik zou het geld niet storneren omdat je dan waarschijnlijk automatisch wordt afgesloten en je alsnog het bedrag zal moeten voldoen. Dit in verband met alle bureaucratie daar en verschillende afdeling. Je zal op het onderzoek moeten wachten vrees ik, en dan wachten tot je het geld terug krijgt.
Als het een, naar het nu lijkt, onterechte afschrijving betreft kun je best storneren. Het is dan aan KPN om z.s.m. aan te tonen wat het juiste bedrag is dat betaald dient te worden.
Zolang de post gereclameerd is kan KPN je niet zomaar afsluiten. Zeker niet als je gewoon de andere, juiste nota's wel betaald.

Ook zal er na een storno wel een herinnering volgen waarop TS kan reageren en het verhaal inclusief een referentienummer naar het dossier kan opgeven.
Het mag dan een groot en 'machtig' bedrijf zijn maar heeft zich net als iedere andere aan de regeltjes te houden.

Ik zie echt geen reden om bang te worden voor afsluiting. En wordt TS toch afgesloten, heeft ie eindelijke een geldige reden om een schadevergoeding te gaan eisen.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_74379530
Dat weet ik niet Maar het schoot me ineens binnen.

Ik wacht het onderzoek af, en hopen dat ze beetje snel zijn.

In iedergeval bedankt voor de info
pi_74379726
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:38 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Als het een, naar het nu lijkt, onterechte afschrijving betreft kun je best storneren. Het is dan aan KPN om z.s.m. aan te tonen wat het juiste bedrag is dat betaald dient te worden.
Zolang de post gereclameerd is kan KPN je niet zomaar afsluiten. Zeker niet als je gewoon de andere, juiste nota's wel betaald.

Ook zal er na een storno wel een herinnering volgen waarop TS kan reageren en het verhaal inclusief een referentienummer naar het dossier kan opgeven.
Het mag dan een groot en 'machtig' bedrijf zijn maar heeft zich net als iedere andere aan de regeltjes te houden.

Ik zie echt geen reden om bang te worden voor afsluiting. En wordt TS toch afgesloten, heeft ie eindelijke een geldige reden om een schadevergoeding te gaan eisen.
Heb je helemaal gelijk in, maar je moet er maar zin in hebben want het gaat wel aardig wat gezeur opleveren ben ik bang voor. Als je het geld even kan missen zou ik het niet storneren maar het onderzoek afwachten!

Maar hou wel de druk op de ketel, bel op tijd die kant weer op wat er uit het onderzoek is gekomen!
  woensdag 4 november 2009 @ 11:48:54 #19
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_74379890
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:22 schreef TedjeKroketje het volgende:

Welke (aantoonbare) schade heb je dan gierige inhalige Hollander?
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_74380062
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:48 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Welke (aantoonbare) schade heb je dan gierige inhalige Hollander?
100 miljoen miljard euro!!
pi_74380502
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:44 schreef Viezze het volgende:
Maar hou wel de druk op de ketel, bel op tijd die kant weer op wat er uit het onderzoek is gekomen!
Zou ik doen! Dankje
pi_74380584
Als er onterecht of te veel wordt geincasserd laat ik het bedrag altijd storneren. Nog nooit gezeur mee gehad, ze komen tenslotte aan mijn geld, laat ze maar bewijzen dat ze er recht op hebben.

Je kan maar een beperkte tijd storneren, afwachten kan, maar als het te lang duurt kan je niet meer storneren.
pi_74380696
quote:
Op woensdag 4 november 2009 12:09 schreef exode het volgende:
Als er onterecht of te veel wordt geincasserd laat ik het bedrag altijd storneren. Nog nooit gezeur mee gehad, ze komen tenslotte aan mijn geld, laat ze maar bewijzen dat ze er recht op hebben.

Je kan maar een beperkte tijd storneren, afwachten kan, maar als het te lang duurt kan je niet meer storneren.
Dat kan tot 56 dagen, mag hopen dat tegen die tijd de uitslag van het onderzoek wel bekend is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')