Nee, zíj.quote:
Ik vond hem ook wel aardig, maar niet in de top 5 beste ep's ofzo.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:33 schreef rozenijlpaard het volgende:
Als je deze aflevering niet goed vond dan is How I Met Your Mother gewoon helemaal niets voor je.
Dat was al wel duidelijk.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:51 schreef Trystar het volgende:
Kijken of we nu weer de oude Barney terug krijgen.
Ik had eigenlijk wel verwacht dat we wat meer van z'n docentschap zouden zien eigenlijk. Sowieso is Ted ineens een soort bijfiguur geworden lijkt wel.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd.![]()
Wat doet ie nu eigenlijk voor werk? Nog steeds lesgeven?
Nou niet meer.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:54 schreef Barney_Stinson het volgende:
Het eerste wat mij opvalt is dat Barney er een paar kilo's bij heeft op zijn buikje
Barney is een gigantische nerd. Which makes him even more awesome.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:14 schreef Ritmo het volgende:
Dat gelul over die Stormtrooper.Wist niet dat Barney ook een beetje nerd in zich had.
Het 'testament' was geniaal.Ook als die de camera even bijdraait.
![]()
Die stormtrooper is al vaker voorbij gekomen hoor, net als Star Wars in z'n geheelquote:Op woensdag 11 november 2009 00:14 schreef Ritmo het volgende:
Dat gelul over die Stormtrooper.Wist niet dat Barney ook een beetje nerd in zich had.
Het 'testament' was geniaal.Ook als die de camera even bijdraait.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |