Nu je het zegt... Dat zou ook nog kunnen idd, dat het wat 'dieper' bedoeld was. Vandaar het 'spiegelbeeld'. Aan de andere kant: Barney vrat zich duidelijk vol.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Was het niet zo dat Barney en Robin gewoon zo leken voor Ted, Marshall en Lily?
Yup, zo was het.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:49 schreef Ritmo het volgende:
Zapte van het weekend overigens langs 'Not another teen movie' op tv en daarin speelt 'Ted' ook een klein bijrolletje.
quote:Op zondag 8 november 2009 00:22 schreef BoerBert het volgende:
Moest net toch wel even glimlachen toen ik Ted Mosby in Not Another Teen Movie zag
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
Maar een extra reden om die film niet te willen zien. Ted moet Ted blijven.Ik hoef 'm nergens anders te zien.
nee.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
Maar een extra reden om die film niet te willen zien. Ted moet Ted blijven.Ik hoef 'm nergens anders te zien.
Net gedownload, zometeen kijken ±'quote:
Doe eens Alt+Shift.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:35 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Net gedownload, zometeen kijken ±'
Haha, ik was dus niet de enige die dat dacht.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:28 schreef Fir3fly het volgende:
Jammer dat Barney en Robin nu weer uit elkaar zijn maar dat zat er aan te komen. Daar hebben we het laatste nog niet van gezien...
Ctrl+shift was het toch?quote:
Tsja, het heeft allebei (een ander) effect, geloof ik. Ik moet in ieder geval telkens Alt+Shiften als ik 'e wil veranderen in é.quote:
quote:During a seventeen course meal the other night, I realized something: I talk a lot about women on my blog. And while that’s great and my advice has led to innumerable amounts of lay-age, sometimes it leaves other things by the wayside. Like food. I’ve been increasing my caloric intake ever so slightly as of late and you’d be surprised how describing the life force of the world can be synonymous with describing the life force of my bedroom. Don’t believe me? Take a look at the phrases below and try and figure out whether I’m describing a girl or type of food. Good luck.
1. “Tasty white breast”
2. “Large, meaty and can ruin your night”
3. “Swedish meatballs”
4. “The hottest thing ever”
5. “Just turned 18.”
6. “Asian fusion”
7. “Full of crabs”
8. “Ham and cheese sandwich on toasted rye bread”
Answer key:BRON: Barney's BlogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |