Seizoen 1 t/m 4 waren in Nederland te zien.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:24 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Seizoen 1 en 2 waren op de Nederlandse tv. Seizoen 3 ook? Wil het seizoen wat daarna komt voor mijn vader op een DVDtje gooien, maar heb geen zin het op te zoeken.
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:25 schreef Tegan het volgende:Nee joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
Vond ik eigenlijk ook.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:10 schreef bladibladibla het volgende:
Vond hem niet zo leuk eigenlijk.. Misschien moet ik hem nog maar eens kijken
Ik zeik er niet om. Ik zeg alleen dat de makers ons ermee pesten. Dat vind ik positief.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Juist niet, het was weer zo'n referentie naar eerdere gebeurtenissen wat deze serie zo uniek maakt. Hoe mensen het voor elkaar krijgen om over zoiets weer te gaan zeiken....
Wáárom?quote:Op woensdag 4 november 2009 14:10 schreef Mirel het volgende:
Die korte slapbet was ook gewoon pesterij van de makers natuurlijk.
quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:55 schreef HIMYMBlog het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel. Slapbet gedaan, Marshall heeft verloren, en een klap gekregen. Klaar. Dat die van Marshall en Barney uit 5 slaps bestond, was omdat Lily dat had besloten nadat Barney voor zijn beurt had gezegd dat hij gewonnen had.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:55 schreef Tazmaniac het volgende:
Schaamteloze TVP
Trouwens.. die slapbet van helemaal aan het begin is toch nog niet ten einde of wel
Het was meer bedoeld van: Nee joh, dat is helemaal niet jammerquote:
pieple, ik heb het ook over de slepbet die 5 slaps hadquote:Op woensdag 4 november 2009 20:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jawel. Slapbet gedaan, Marshall heeft verloren, en een klap gekregen. Klaar. Dat die van Marshall en Barney uit 5 slaps bestond, was omdat Lily dat had besloten nadat Barney voor zijn beurt had gezegd dat hij gewonnen had.
Zo moeilijk is de serie niet, pieple.
Nope.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:21 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
pieple, ik heb het ook over de slepbet die 5 slaps had
die zijn toch niet al alle 5 geweest of wel?
Die serie van 5 niet, tussen marshall en barney. Nog 2 te gaan volgens mij.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:55 schreef Tazmaniac het volgende:
Schaamteloze TVP
Trouwens.. die slapbet van helemaal aan het begin is toch nog niet ten einde of wel
Ohquote:Op woensdag 4 november 2009 20:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het was meer bedoeld van: Nee joh, dat is helemaal niet jammer
Ja, we hebben er lang niks over gehoordquote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo moeilijk is de serie niet, pieple.
Het is zo lang geleden dat ik het geen leuke verhaallijn meer vind...quote:Op woensdag 4 november 2009 20:46 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ja, we hebben er lang niks over gehoord
Wacht maar tot Marshall op een dag onverwacht Barney in z'n gezicht smackt.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is zo lang geleden dat ik het geen leuke verhaallijn meer vindt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |