jaquote:Op woensdag 4 november 2009 13:03 schreef Asgard het volgende:
In die skilift als argument voor zijn gelijk:
Barney:" She's shorter than him"![]()
Ja is jammer. Tijdens het kijken dacht ik ook ff YESSS weer een slapbet, maar hij ook zo weer over hehequote:Op woensdag 4 november 2009 10:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ja, daarom vond ik het ook maar een matige Slap bet. Zoiets moeten ze weer gaan spreiden over meerdere afleveringen.
Ik vind dat eigenlijk niet zo erg. een slapbet werd toen geintroduceerd als een vaak voorkomend verschijnsel. Ik vind eigenlijk dat we wel vaker korte slapbets zouden moeten zien.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:38 schreef Parvus het volgende:
Uit vorig topic:
[..]
Ja is jammer. Tijdens het kijken dacht ik ook ff YESSS weer een slapbet, maar hij ook zo weer over hehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist niet, het was weer zo'n referentie naar eerdere gebeurtenissen wat deze serie zo uniek maakt. Hoe mensen het voor elkaar krijgen om over zoiets weer te gaan zeiken...quote:Op woensdag 4 november 2009 14:10 schreef Mirel het volgende:
Die korte slapbet was ook gewoon pesterij van de makers natuurlijk.
Seizoen 1 t/m 4 waren in Nederland te zien.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:24 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Seizoen 1 en 2 waren op de Nederlandse tv. Seizoen 3 ook? Wil het seizoen wat daarna komt voor mijn vader op een DVDtje gooien, maar heb geen zin het op te zoeken.
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:25 schreef Tegan het volgende:Nee joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
Vond ik eigenlijk ook.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:10 schreef bladibladibla het volgende:
Vond hem niet zo leuk eigenlijk.. Misschien moet ik hem nog maar eens kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |