Tsja, het heeft allebei (een ander) effect, geloof ik. Ik moet in ieder geval telkens Alt+Shiften als ik 'e wil veranderen in é.quote:
quote:During a seventeen course meal the other night, I realized something: I talk a lot about women on my blog. And while that’s great and my advice has led to innumerable amounts of lay-age, sometimes it leaves other things by the wayside. Like food. I’ve been increasing my caloric intake ever so slightly as of late and you’d be surprised how describing the life force of the world can be synonymous with describing the life force of my bedroom. Don’t believe me? Take a look at the phrases below and try and figure out whether I’m describing a girl or type of food. Good luck.
1. “Tasty white breast”
2. “Large, meaty and can ruin your night”
3. “Swedish meatballs”
4. “The hottest thing ever”
5. “Just turned 18.”
6. “Asian fusion”
7. “Full of crabs”
8. “Ham and cheese sandwich on toasted rye bread”
Answer key:BRON: Barney's BlogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Nee, zíj.quote:
Ik vond hem ook wel aardig, maar niet in de top 5 beste ep's ofzo.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:33 schreef rozenijlpaard het volgende:
Als je deze aflevering niet goed vond dan is How I Met Your Mother gewoon helemaal niets voor je.
Dat was al wel duidelijk.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:51 schreef Trystar het volgende:
Kijken of we nu weer de oude Barney terug krijgen.
Ik had eigenlijk wel verwacht dat we wat meer van z'n docentschap zouden zien eigenlijk. Sowieso is Ted ineens een soort bijfiguur geworden lijkt wel.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd.![]()
Wat doet ie nu eigenlijk voor werk? Nog steeds lesgeven?
Nou niet meer.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:54 schreef Barney_Stinson het volgende:
Het eerste wat mij opvalt is dat Barney er een paar kilo's bij heeft op zijn buikje
Barney is een gigantische nerd. Which makes him even more awesome.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:14 schreef Ritmo het volgende:
Dat gelul over die Stormtrooper.Wist niet dat Barney ook een beetje nerd in zich had.
Het 'testament' was geniaal.Ook als die de camera even bijdraait.
![]()
Die stormtrooper is al vaker voorbij gekomen hoor, net als Star Wars in z'n geheelquote:Op woensdag 11 november 2009 00:14 schreef Ritmo het volgende:
Dat gelul over die Stormtrooper.Wist niet dat Barney ook een beetje nerd in zich had.
Het 'testament' was geniaal.Ook als die de camera even bijdraait.
![]()
inderdaad, in die aflevering waarin lilly bij hem woont legt hij ook uit hoe hij de vrouwen waar hij mee geslapen heeft het huis weer uitkrijgt. Op het einde van zijn tour zegt lilly dan ook:quote:Op woensdag 11 november 2009 00:33 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Barney is een gigantische nerd. Which makes him even more awesome.
Nee! Dat moet obscuur blijvenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:58 schreef LeonH het volgende:
Verder hoop ik dat ze eens bekend maken wat Barney nou voor een functie heeft bij GNB. Gezien zijn appartement/penthouse/whatever, bigscreen en een paar duizend neerleggen voor een zelfportret.
Dat is een comité, geen functie.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:13 schreef Bragi het volgende:
Hij is 'head of the Search Committee at Goliath National Bank'.
- S04E08 "Woooo!"
Kun jij rekenen?quote:Op woensdag 11 november 2009 10:58 schreef LeonH het volgende:
Verder hoop ik dat ze eens bekend maken wat Barney nou voor een functie heeft bij GNB. Gezien zijn appartement/penthouse/whatever, bigscreen en een paar duizend neerleggen voor een zelfportret.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
met de 100e aflevering zouden ze daar wat mee doen hadden ze ooit eens gezegt geloof ik .quote:Op woensdag 11 november 2009 10:58 schreef LeonH het volgende:
Hoop inderdaad ook dat Ted nu weer gaat daten etc, en voor het feit dat zijn vrouw in die klas zou zitten vind ik dat de makers er maar verdomd weinig van laten zien.
Ja zoiets zei Ted ook, maakt verder niet uit natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Was het niet zo dat Barney en Robin gewoon zo leken voor Ted, Marshall en Lily?
En nu hoop ik dat het ook weer leuk wordt.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:06 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja zoiets zei Ted ook, maakt verder niet uit natuurlijk.
Het einde![]()
![]()
"Daddy's home"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh, ik ga ook geen voetbaluitslagen van de 2de speelronde in spoilertags zetten in ieder gevalquote:Op woensdag 11 november 2009 16:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Je hoeft hier toch geen spoilers te gebruiken voor iets dat in de eerste afleveringen gebeurde?
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:41 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Kun jij rekenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
quote:Op woensdag 11 november 2009 17:32 schreef Bragi het volgende:crap ik klikte tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nu hoef ik die niet meer te zien
1 |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:30 schreef Bragi het volgende:
Promo voor S0508, "The Playbook":
http://tinyurl.com/himym-theplaybook
Dikke kans dat je 'm niet kan zien, omdat je net als ik niet in de US of A'tje woont. Plak die link dan even in het balkje op http://www.hidemyass.com
Youtube-link is:
[ code verwijderd ]
Lijkt leuk te worden.Oeh die gaat leuk worden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
1 |
Dat gaat nooit werken denk ik! (werken als in grappig worden...)quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:54 schreef Mavro het volgende:
Ah, Barney is back!
Ik hoop dat Ted wat van Barney's trucs gaat uitproberen
quote:Late night on set. Gearing up for our 100th episode next week! No spoilers but I'm VERY excited about one of our guest stars!!!
http://twitter.com/alydenisof/status/5699837914
quote:Okay hint... It's a guy & it's NOT Alexis (but Alexis is excited as well).
http://twitter.com/alydenisof/status/5699935657
quote:Okay next hint... I have not worked with him before. I really didn't expect some of the guesses you guys have made. This is fun.
http://twitter.com/alydenisof/status/5700107303
Hell yeah!quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:16 schreef Silv het volgende:
(8) "The Playbook" November 16, 2009 (2009-11-16) 5ALH08
Barney pulls out all of his greatest tricks to reenter the dating scene after he and Robin break up.
Dit moet wel geweldig worden
Wil hem niet zien. Kijk de hele episode wel, vind ik leukerquote:
Da's dezelfde als de teaser die op de vorige pagina stond.quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 18:50 schreef Bragi het volgende:
Maar vooruit, hier een andere YouTube-versie:
Pardon! Nouja hij blijft leukquote:Op zondag 15 november 2009 20:17 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Da's dezelfde als de teaser die op de vorige pagina stond.
Dinsdagochtend.quote:Op zondag 15 november 2009 22:14 schreef Ritmo het volgende:
Is ie morgen al te downloaden of dinsdagochtend?
En een uur later als je betere kwaliteit wil met de 720p-versie.quote:Op zondag 15 november 2009 22:27 schreef bigbass het volgende:
rond 4 uur 's nachts komt ie bij mijn weten ongeveer online.
S05E08, "The Playbook" van vannacht is de 96ste aflevering...quote:Filming Episode 100 this week!!!
http://twitter.com/himymprod/statuses/5776209571
quote:* After the airing of this episode, "Lorenzo Von Matterhorn" (one of Barney's playbook aliases) became the most common Google search for the day of November 16, 2009.
vind sowieso wel cool dat ze gebruik maken van het internet. Alles wat zij doen wat met internet heeft te maken zetten ze ook onlinequote:
quote:Von Matterhorn is an industry leader in the manufacture of cute shoes, walk-in closets, chocolate, ponies, chocolate ponies, and female orgasms.
quote:BALLOONIST WORLD RECORDS
Lorenzo von Matterhorn
Awesomest Flight
Forthcoming
http://www.myspace.com/lorenzovonmatterhornquote:
"They took first place, and went on to become one of the most successful animal musical acts since The Beatles. "quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
http://www.myspace.com/lorenzovonmatterhorn
Dat nummer!Die naam (Dog Stevens)!
Die omschrijving!
quote:Lorenzo Von Matterhorn | Longest Penis | Eternity
Can I have a Hell YES in harmony?quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:32 schreef bigbass het volgende:
geweldige aflevering! Beste van het siezoen tot nu toe imo.
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeesssssssssssquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:11 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Can I have a Hell YES in harmony?
SPOILER: Titel van de aflevering plus infoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
quote:After the airing of this episode, "Lorenzo von Matterhorn" (one of Barney's playbook aliases) became the most common Google search for the day of November 16, 2009.[3]
Lol, ik denk dat iedereen hier Lorenzo van Matterhorn heeft gegoogled. Het is gewoon té leuk. Wat een coole episodequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |