Barney is een gigantische nerd. Which makes him even more awesome.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:14 schreef Ritmo het volgende:
Dat gelul over die Stormtrooper.Wist niet dat Barney ook een beetje nerd in zich had.
Het 'testament' was geniaal.Ook als die de camera even bijdraait.
![]()
Die stormtrooper is al vaker voorbij gekomen hoor, net als Star Wars in z'n geheelquote:Op woensdag 11 november 2009 00:14 schreef Ritmo het volgende:
Dat gelul over die Stormtrooper.Wist niet dat Barney ook een beetje nerd in zich had.
Het 'testament' was geniaal.Ook als die de camera even bijdraait.
![]()
inderdaad, in die aflevering waarin lilly bij hem woont legt hij ook uit hoe hij de vrouwen waar hij mee geslapen heeft het huis weer uitkrijgt. Op het einde van zijn tour zegt lilly dan ook:quote:Op woensdag 11 november 2009 00:33 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Barney is een gigantische nerd. Which makes him even more awesome.
Nee! Dat moet obscuur blijvenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:58 schreef LeonH het volgende:
Verder hoop ik dat ze eens bekend maken wat Barney nou voor een functie heeft bij GNB. Gezien zijn appartement/penthouse/whatever, bigscreen en een paar duizend neerleggen voor een zelfportret.
Dat is een comité, geen functie.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:13 schreef Bragi het volgende:
Hij is 'head of the Search Committee at Goliath National Bank'.
- S04E08 "Woooo!"
Kun jij rekenen?quote:Op woensdag 11 november 2009 10:58 schreef LeonH het volgende:
Verder hoop ik dat ze eens bekend maken wat Barney nou voor een functie heeft bij GNB. Gezien zijn appartement/penthouse/whatever, bigscreen en een paar duizend neerleggen voor een zelfportret.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |