maag = tussen de orenquote:Op woensdag 4 november 2009 10:28 schreef tesssssssss het volgende:
.maar het is net of mijn maag zegt, okeej dit wil ik niet???? Lozen die handel?
Joh ze houdt niet eens van seksquote:Op woensdag 4 november 2009 10:33 schreef Copycat het volgende:
Meisjes die woorden als pielemans gebruiken zijn nog duidelijk niet toe aan echte seks.
quote:Op woensdag 4 november 2009 10:35 schreef tijnbrein het volgende:
Wie zegt dat je moet slikken? Je kan het toch ook ergens anders laten. Bijvoorbeeld over je buik uitsmeren.
quote:Op woensdag 4 november 2009 10:37 schreef mr_vavavoom het volgende:
Hmmm, even kiezen.
Iemand die bij de seks bezig is met de hygienische kant ervan, of iemand die volledig los kan gaan en alles doet.
Als ik je zo hoor praten, lijkt het me niet zo boeiend om seks met jou te hebben.
Dus je hoeft me ook niet te bellen om een afspraak te maken!
O sorry, ik dacht dat dat het standaard antwoord in SEX was wanneer een vrouw iets niet doet.quote:
Ja.. Stuk.. Kapot.. Doet het niet... Of het doet niet niet wat je wilt..quote:
Het is of Vaginisme of Kuthoer. Grijs is er niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:39 schreef Jarno het volgende:
O sorry, ik dacht dat dat het standaard antwoord in SEX was wanneer een vrouw iets niet doet.
Nou, een kuthoer is TS helaas niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is of Vaginisme of Kuthoer. Grijs is er niet.
quote:Op woensdag 4 november 2009 10:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja.. Stuk.. Kapot.. Doet het niet... Of het doet niet niet wat je wilt..
Ergo: Vaginisme.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:41 schreef mr_vavavoom het volgende:
Nou, een kuthoer is TS helaas niet.
Dan kon je dr nog een tientje geven om te slikken...
Of hem zijn eigen huppelpap laten slikken, kijken wat ie daar van vindt.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:28 schreef Garisson72 het volgende:
Je moet die vent de dag daarvoor 2 liter vruchtensap voeren. Dat scheelt.
Hmmm. Ik neig nu ook wel een beetje naar kuthoer, eigenlijk.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:48 schreef tesssssssss het volgende:
Op mijn buik of tussen mijn borsten dan dan komen vind ik niet erg hoor, juist wel leuk......of op mijn billen.....Mjah ieder zijn eigen mening natuurlijk......Mijn partner begrijpt dat ik wel van hem houd, maar dat ik met sperma in mijn mond nu eenmaal niks kan.....euh.......behalve retour sturen.......Eigenlijk als ik er over nadenk, vind ik hem ineens heel lief dat hij dat gewoon respecteerd, dus dat hij gewoon mij respecteerd, zoals ik ben......Gewoon met alle goede en slechte dingen.........zelfs in ons sexleven......maar okeej, ik sta nog steeds open (zonder of met vaginisme, grinnzzzz) voor suggesties hoor?
Dan spuit hij je bek en dan blaas je het er terug in?quote:Op woensdag 4 november 2009 10:48 schreef tesssssssss het volgende:
Op mijn buik of tussen mijn borsten dan dan komen vind ik niet erg hoor, juist wel leuk......of op mijn billen.....Mjah ieder zijn eigen mening natuurlijk......Mijn partner begrijpt dat ik wel van hem houd, maar dat ik met sperma in mijn mond nu eenmaal niks kan.....euh.......behalve retour sturen.......Eigenlijk als ik er over nadenk, vind ik hem ineens heel lief dat hij dat gewoon respecteerd, dus dat hij gewoon mij respecteerd, zoals ik ben......Gewoon met alle goede en slechte dingen.........zelfs in ons sexleven......maar okeej, ik sta nog steeds open (zonder of met vaginisme, grinnzzzz) voor suggesties hoor?
Als hij over je buik/borsten/billen mag spuiten snap ik niet dat je dit topic hebt geopendquote:Op woensdag 4 november 2009 10:48 schreef tesssssssss het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |