speededit, ik was nog typen.quote:
Gierigaard.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:57 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Maar om nou te bestellen in het bijzijn van andere
iPhone applicatie.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:57 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Maar om nou te bestellen in het bijzijn van andere
het is nu 10.12, heb je nu wel zinquote:Op woensdag 4 november 2009 09:56 schreef Goofisch het volgende:
het is nog net geen 10 uur![]()
Moet ik nou echt niet aan denken![]()
Doe mij maar een taco met crème freche saus of shaorma met knoflooksaus van de KERNquote:Op woensdag 4 november 2009 09:58 schreef Vono het volgende:
ik heb trek in een family bucket van de KFC!
Neequote:
Mag ik dan langs komen om mijn buik te vullenquote:Op woensdag 4 november 2009 10:21 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Mag ik komen eten? Dan eten we bij jou vanavond taco's, maak ik morgen wraps.
Kijk je nooit New Kids on the Block?quote:
SHAORMAquote:Op woensdag 4 november 2009 10:27 schreef Otis2.0 het volgende:
SPELFOUT IN DE TT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111 HEBBEN JULLIE HET GEZIEN JONGENS !?!?!?!!!!
Zo hé, weet jij waar je deze grizzley's kunt kopen?quote:Op woensdag 4 november 2009 10:27 schreef bongo1 het volgende:
[..]
Kijk je nooit New Kids on the Block?
Zijn megagrote frikandellen! (1 Grizzley = 2,5 frikandel speciaal) hebben ze in Den Bosch en Veghel, dus:
Uitdaging: werk 2 grizzley speciaal weg binnen het kwartier..
bij de fietsenmakerquote:Op woensdag 4 november 2009 10:31 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Zo hé, weet jij waar je deze grizzley's kunt kopen?
Niet alle supermarkten hebben deze geweldige producten, om kosten te besparen op benzine vraag ik het liever waar je het kan krijgenquote:
Je bent natuurlijk zenuwachtig voor die milf van je.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:25 schreef stan5374 het volgende:
me cracker smaakt inneenkeer niet zo lekker..
Ik ging eigenlijk voor de shoarma.......quote:Op woensdag 4 november 2009 10:21 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Mag ik komen eten? Dan eten we bij jou vanavond taco's, maak ik morgen wraps.
Dat is niet zo moeilijk...quote:Op woensdag 4 november 2009 10:27 schreef bongo1 het volgende:
[..]
Zijn megagrote frikandellen! (1 Grizzley = 2,5 frikandel speciaal) hebben ze in Den Bosch en Veghel, dus:
en je bent niet bekend met het fenomeen snackbar waar ze allerlei gefrituurde items verkopenquote:Op woensdag 4 november 2009 10:37 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Niet alle supermarkten hebben deze geweldige producten, om kosten te besparen op benzine vraag ik het liever waar je het kan krijgen
Ook goed.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:39 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ging eigenlijk voor de shoarma.......
Ik heb nog nooit een grizzley gezien in een snackbar.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
en je bent niet bekend met het fenomeen snackbar waar ze allerlei gefrituurde items verkopen_!
Gehe inderdaad.. ze valt wel op watjes zeg, iemand die crackers eet op school.. pff iemand bij ons op school heeft dat ook ooit gedaan: Die zijn ze nu nog aan het zoeken!!quote:Op woensdag 4 november 2009 10:38 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk zenuwachtig voor die milf van je.
Binnen 10 minuten heb ik die opquote:Op woensdag 4 november 2009 10:41 schreef bongo1 het volgende:
[..]
Man! 5 Frikandellen speciaal? (Met een hoofdletter ja!!) KEI GEK GIJ! OLLING JOEF!
quote:Op woensdag 4 november 2009 10:42 schreef bongo1 het volgende:
[..]
Gehe inderdaad.. ze valt wel op watjes zeg, iemand die crackers eet op school.. pff iemand bij ons op school heeft dat ook ooit gedaan: Die zijn ze nu nog aan het zoeken!!
In huize NBT is er altijd een plaatsje vrij!quote:
hier niet bekend, en toch altijd in den bosch en omgeving gewoondquote:Op woensdag 4 november 2009 10:27 schreef bongo1 het volgende:
[..]
PM adresgegevens a.u.b.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:53 schreef NBT het volgende:
[..]
In huize NBT is er altijd een plaatsje vrij!
Hier ook adresgegevens PM-en a.u.bquote:Op woensdag 4 november 2009 10:53 schreef NBT het volgende:
[..]
In huize NBT is er altijd een plaatsje vrij!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |