Wtf is een metalen zeep nou weer ?quote:Op woensdag 4 november 2009 09:26 schreef c0nd0r het volgende:
Je moet toch zoeen metalen zeepje gebruiken?
zo'n schuursponsje met zeep erin bedoeld ie?quote:Op woensdag 4 november 2009 09:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wtf is een metalen zeep nou weer ?
Dat helpt ook geen drol.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:26 schreef c0nd0r het volgende:
Je moet toch zoeen metalen zeepje gebruiken?
quote:Op woensdag 4 november 2009 09:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Er moet toch wel iets fatsoenlijks tegen te doen zijn zou je zeggen ?quote:Op woensdag 4 november 2009 09:29 schreef Tacobell het volgende:
Daarom snijd ik ook nooit uien, die lucht blijft letterlijk de hele week of soms zelfs langer aan mijn vingers hangen.
Neh, ditte.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:28 schreef babipangang het volgende:
[..]
zo'n schuursponsje met zeep erin bedoeld ie?
handschoenen aan doen?quote:Op woensdag 4 november 2009 09:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Er moet toch wel iets fatsoenlijks tegen te doen zijn zou je zeggen ?
Ik laat het mijn vriendin altijd snijden.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Er moet toch wel iets fatsoenlijks tegen te doen zijn zou je zeggen ?
quote:Op woensdag 4 november 2009 09:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja godver, gister gekookt knoflook gesneden en dan blijft die kutlucht aan je handen zittenDus onder de douche vanochtend nog maar eens extra schoonmaken, nog steeds die lucht, nog een keer poetsen, nog steeds die lucht
Na het douchen met zeep nog eens gewassen, nog steeds een beetje die lucht![]()
![]()
Totdat ik me herinnerde dat ik ergens iets gelezen had dat je met tandpasta () alle kutmeurlucht wel weg krijgt.
Nou bedankt voor de tip, nu meuren m'n handen niet meer naar knoflook maar hangt er een fucking lompe Prodent lucht om m'n poten heen
Handschoenen FTWquote:Op woensdag 4 november 2009 09:29 schreef Tacobell het volgende:
Daarom snijd ik ook nooit uien, die lucht blijft letterlijk de hele week of soms zelfs langer aan mijn vingers hangen.
heeft op die manier wel iets weg van een drol.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 09:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Al eens bij de dokter geweest?quote:Op woensdag 4 november 2009 09:31 schreef najazeg het volgende:
[..]
heeft op die manier wel iets weg van een drol.
Weet je ook waar je deze kan krijgenquote:Op woensdag 4 november 2009 09:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat is een metalen zeepje, daarmee moet je nare luchtjes zoals knoflook en uit en vis van je handen kunnen wassen, er komt ook geen schuim uit, dus echt als zeep kan je het niet bestempelen..
veel koks gebruiken dit zeepje tegen nare voedselluchtjes die aan je handjes blijven plakken
tip voor mensen die m niet hebben: was je handen met citroensap of wrijf peterselie tussen je handen en was ze daarna goed
Of je hebt rare knoflook of je ruikt aan rare k*tjes...quote:Op woensdag 4 november 2009 09:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja godver, gister gekookt knoflook gesneden en dan blijft die kutlucht aan je handen zitten
En daarhoef je dan alleen een beetje overheen te wrijven ?quote:Op woensdag 4 november 2009 09:35 schreef Drinky het volgende:
of gewoon een lepel of een ander RVS object gebruiken
quote:Op woensdag 4 november 2009 09:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En daarhoef je dan alleen een beetje overheen te wrijven ?maf
ja dusquote:Op woensdag 4 november 2009 09:30 schreef jagermaster het volgende:
je handen over een metalen voorwerp halen, bijvoorbeeld een kraan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |