abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74373971
Zoals elke dag ga ik rond 23:30 naar bed om de volgende dag weer fris op te staan.
Dus ik lig lekker in bed en lekker te dromen over dingen die ik mij niet meer kan herinneren waar het over ging en opeens ging mijn telefoon.
Het was een stom wijf die ik in het verleden het contact mee heb verbroken.

mevrouw lag dus in het ziekenhuis omdat ze een zelfmoordpoging heeft gedaan en wilde mij dat even laten weten.
Waarom weet ik niet want ik heb haar al meer dan een jaar niet gesproken, maar ik ben de moeilijkste niet dus ik bood aan om langs te komen in de bezoekuren.
Maar dat hoefde niet want ze is waardeloos en ik moest maar geen moeite in haar steken.

Waarom bel je dan kuthoer?
Oh wacht, ze heeft borderliner, daarom doet ze dit natuurlijk.
Daarom heb ik contact verbroken omdat het toch onbegonnen werk is.

Klacht: nu al wakker door een kuthoer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Elixabete op 04-11-2009 07:49:29 ]
  woensdag 4 november 2009 @ 07:07:10 #2
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_74373977
Rare vogels
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_74373981
No Guts, No Glory
pi_74374019
quote:
Op woensdag 4 november 2009 07:05 schreef Elixabete het volgende:

omdat ze weet dat jij toch nooit duidelijk durft te zijn en meevoelend en beleefd reageert ondanks dat je achteraf op een internetforum anoniem wel een grote muil hebt

btw:

[ Bericht 5% gewijzigd door Manono op 04-11-2009 07:31:04 ]
Jusqu'ici tout va bien...
pi_74374021
Terechte klacht.
pi_74374074
Juist ja....
Enne of gewoon langsgaan als je denkt dat het beter is voor haar, of gewoon niks meer laten horen
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
  woensdag 4 november 2009 @ 07:34:54 #7
273257 nadiaschoonheid
the dream..help me to remember
pi_74374087
quote:
Zoals elke dag ga ik rond 23:30 naar bed om de volgende dag weer fris op te staan.
Dus ik lig daar lekker in bed en lekker te dromen over dingen die ik mij niet meer kan herinneren waar het over ging en opeens ging mijn telefoon.

mevrouw lag dus in het ziekenhuis omdat ze een zelfmoordpoging heeft gedaan en wilde mij dat even laten weten.
Waarom weet ik niet want ik heb haar al meer dan een jaar niet gesproken, maar ik ben de moeilijkste niet dus ik bood aan om langs te komen in de bezoekuren.
Maar dat hoefde niet want ze is waardeloos en ik moest maar geen moeite in haar steken.

en zo vroeg op de ochtend schelden!
  woensdag 4 november 2009 @ 07:38:22 #8
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_74374097
quote:
Dus ik lig daar lekker in bed en lekker te dromen over dingen die ik mij niet meer kan herinneren waar het over ging en opeens ging mijn telefoon.

Wat een vreemd wijf. Denk dat het aandachttrekkerij is zo van 'oh ik heb het moeilijk en ben zielig daarom deed ik een zelfmoordpoging' zodat je in de toekomst aandacht aan haar besteed. Bah ik heb een hekel aan dat soort mensen. Was dan van een flat met 20 verdiepingen gesprongen, hoe heeft ze zelfmoord willen plegen dan?.... ben ik wel benieuwd naar.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_74374126
quote:
Op woensdag 4 november 2009 07:38 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Was dan van een flat met 20 verdiepingen gesprongen, hoe heeft ze zelfmoord willen plegen dan?.... ben ik wel benieuwd naar.
pi_74374143
quote:
Op woensdag 4 november 2009 07:38 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wat een vreemd wijf. Denk dat het aandachttrekkerij is zo van 'oh ik heb het moeilijk en ben zielig daarom deed ik een zelfmoordpoging' zodat je in de toekomst aandacht aan haar besteed. Bah ik heb een hekel aan dat soort mensen. Was dan van een flat met 20 verdiepingen gesprongen, hoe heeft ze zelfmoord willen plegen dan?.... ben ik wel benieuwd naar.
Dat wilde ze weer niet zeggen.
Ze had een poging gedaan maar niet willen zeggen hoe.
Zal wel pillen zijn geweest.
pi_74374144
borderline niet borderliner.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_74374149
quote:
Op woensdag 4 november 2009 07:31 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Juist ja....
Enne of gewoon langsgaan als je denkt dat het beter is voor haar, of gewoon niks meer laten horen
Langsgaan heeft geen nut, ten eerste ik heb er geen zin in en ten 2de krijg je alleen maar te horen hoe kut alles wel niet is en het ligt nooit aan haar maar altijd aan een ander
pi_74374160
quote:
Op woensdag 4 november 2009 07:15 schreef Manono het volgende:

[..]

omdat ze weet dat jij toch nooit duidelijk durft te zijn en meevoelend en beleefd reageert ondanks dat je achteraf op een internetforum anoniem wel een grote muil hebt

btw:
Ik ben onduidelijk? ik sloot het gesprek anders af dat ze het lekker zelf uit moest zoeken
  Forum Admin woensdag 4 november 2009 @ 07:50:06 #14
58651 crew  murp
murp
pi_74374187
quote:
Op woensdag 4 november 2009 07:50 schreef murp het volgende:
Elixabete
  woensdag 4 november 2009 @ 07:51:50 #16
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_74374191
ik zou het haar zelf laten uitzoeken. Als het goed is krijgt ze nu nav haar zelfmoordpoging een gesprek met een psych dan gaat ze daar maar haar zieligheid tegen uitkramen. Ik zou geen aandacht aan dat mens besteden nog niet eens een kaartje sturen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_74374212
quote:
Op woensdag 4 november 2009 07:50 schreef murp het volgende:
Elixabete
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_74374232
quote:
Op woensdag 4 november 2009 07:55 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Huh?
pi_74374236
quote:
Op woensdag 4 november 2009 07:55 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Dat.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  Moderator woensdag 4 november 2009 @ 08:10:55 #20
18653 crew  D.
pi_74374331
TS is zelf een kuthoer
pi_74374363
quote:
Op woensdag 4 november 2009 08:10 schreef D. het volgende:
TS is zelf een kuthoer
pi_74374427
Laat haar maar met rust. Als ik je reactie zo lees denk ik niet dat je een grote steun voor haar zou kunnen zijn.
  woensdag 4 november 2009 @ 08:31:54 #23
32490 etidoc
sarcasm of the apocalypse
pi_74374552
Als je een poging doet is het of een vorm van aandacht trekken of het is een feit dat je te stom bent om het goed te doen. Als ze borderline heeft denk ik eerder aan het eerste... De hele wereld is er alleen voor haar en dat zal ze niet meer zo ervaren hebben, Door een pilletje te weinig te nemen of haar polsen net verkeerd door te snijden heeft ze nu weer een rush gekregen.

Laat maar lekker hangen, ze heeft nog meer mensen gebeld en na een zelfmoordpoging krijgt ze toch verplicht psychische hulp aangeboden...
1984 is real now ! Beware of your own elected government.
  Forum Admin woensdag 4 november 2009 @ 08:42:19 #24
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_74374694
quote:
Op woensdag 4 november 2009 07:15 schreef Manono het volgende:

[..]

btw:
De spijker op de kop.
pi_74374704
gewoon lekker in 'r sop gaar laten koken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')