quote:Op woensdag 4 november 2009 07:05 schreef Elixabete het volgende:
Waarom bel je dan kuthoer?
Klacht: nu al wakker door een kuthoer.
en zo vroeg op de ochtend schelden!quote:Op woensdag 4 november 2009 07:05 schreef Elixabete het volgende:
Zoals elke dag ga ik rond 23:30 naar bed om de volgende dag weer fris op te staan.
Dus ik lig daar lekker in bed en lekker te dromen over dingen die ik mij niet meer kan herinneren waar het over ging en opeens ging mijn telefoon.
Het was een stom wijf die ik in het verleden het contact mee heb verbroken.
mevrouw lag dus in het ziekenhuis omdat ze een zelfmoordpoging heeft gedaan en wilde mij dat even laten weten.
Waarom weet ik niet want ik heb haar al meer dan een jaar niet gesproken, maar ik ben de moeilijkste niet dus ik bood aan om langs te komen in de bezoekuren.
Maar dat hoefde niet want ze is waardeloos en ik moest maar geen moeite in haar steken.
Oh wacht, ze heeft borderliner, daarom doet ze dit natuurlijk.
Daarom heb ik contact verbroken omdat het toch onbegonnen werk is.
Wat een vreemd wijf. Denk dat het aandachttrekkerij is zo van 'oh ik heb het moeilijk en ben zielig daarom deed ik een zelfmoordpoging' zodat je in de toekomst aandacht aan haar besteed. Bah ik heb een hekel aan dat soort mensen. Was dan van een flat met 20 verdiepingen gesprongen, hoe heeft ze zelfmoord willen plegen dan?.... ben ik wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 4 november 2009 07:05 schreef Elixabete het volgende:
Zoals elke dag ga ik rond 23:30 naar bed om de volgende dag weer fris op te staan.
Dus ik lig daar lekker in bed en lekker te dromen over dingen die ik mij niet meer kan herinneren waar het over ging en opeens ging mijn telefoon.
Het was een stom wijf die ik in het verleden het contact mee heb verbroken.
mevrouw lag dus in het ziekenhuis omdat ze een zelfmoordpoging heeft gedaan en wilde mij dat even laten weten.
Waarom weet ik niet want ik heb haar al meer dan een jaar niet gesproken, maar ik ben de moeilijkste niet dus ik bood aan om langs te komen in de bezoekuren.
Maar dat hoefde niet want ze is waardeloos en ik moest maar geen moeite in haar steken.
Oh wacht, ze heeft borderliner, daarom doet ze dit natuurlijk.
Daarom heb ik contact verbroken omdat het toch onbegonnen werk is.
quote:Op woensdag 4 november 2009 07:38 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Was dan van een flat met 20 verdiepingen gesprongen, hoe heeft ze zelfmoord willen plegen dan?.... ben ik wel benieuwd naar.
Dat wilde ze weer niet zeggen.quote:Op woensdag 4 november 2009 07:38 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat een vreemd wijf. Denk dat het aandachttrekkerij is zo van 'oh ik heb het moeilijk en ben zielig daarom deed ik een zelfmoordpoging' zodat je in de toekomst aandacht aan haar besteed. Bah ik heb een hekel aan dat soort mensen. Was dan van een flat met 20 verdiepingen gesprongen, hoe heeft ze zelfmoord willen plegen dan?.... ben ik wel benieuwd naar.
Langsgaan heeft geen nut, ten eerste ik heb er geen zin in en ten 2de krijg je alleen maar te horen hoe kut alles wel niet is en het ligt nooit aan haar maar altijd aan een anderquote:Op woensdag 4 november 2009 07:31 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Juist ja....
Enne of gewoon langsgaan als je denkt dat het beter is voor haar, of gewoon niks meer laten horen
Ik ben onduidelijk? ik sloot het gesprek anders af dat ze het lekker zelf uit moest zoekenquote:Op woensdag 4 november 2009 07:15 schreef Manono het volgende:
[..]
omdat ze weet dat jij toch nooit duidelijk durft te zijn en meevoelend en beleefd reageert ondanks dat je achteraf op een internetforum anoniem wel een grote muil hebt
btw:![]()
quote:
Dat.quote:
quote:
De spijker op de kop.quote:Op woensdag 4 november 2009 07:15 schreef Manono het volgende:
[..]
omdat ze weet dat jij toch nooit duidelijk durft te zijn en meevoelend en beleefd reageert ondanks dat je achteraf op een internetforum anoniem wel een grote muil hebt
btw:![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |