*Kijkt op youtube* Kan slecht Duits.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:57 schreef Perico het volgende:
Vraag aan het zelfmoorddikkerdje of ze Domian wil bellen, iedere dag om 01:00 live op WDR en Eins Live.
Die praat het wel uit haar hoofd en dan hoef jij niet naar haar gejammer te luisteren.
quote:Op woensdag 4 november 2009 17:57 schreef Perico het volgende:
Vraag aan het zelfmoorddikkerdje of ze Domian wil bellen, iedere dag om 01:00 live op WDR en Eins Live.
Die praat het wel uit haar hoofd en dan hoef jij niet naar haar gejammer te luisteren.
Dat dus...quote:Op woensdag 4 november 2009 11:15 schreef waterkip het volgende:
Afspraak maken
Albert heyn tas
tie wraps
Kussen
Eerst haar vertellen wat een mislukt stuk stront ze is
wanneer zelfs zelfmoord niet lukt
Hoe kan je falen
dan die zak om haar kop trekken ,
tiewraps om de hals (Schoenzooltje gebruiken om aan te spannen mag best )
daarna dat kussen flink hard op die pad der kop inbeuken ,
minuutje of vijf moet genoeg zijn .
en is lullig voor de machinist.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:14 schreef Synthesist het volgende:
ik zou een overdosis heroine doen. weet je ook meteen hoe dat is.
de trein geeft ook weer zo'n rommel
Het gaat om amperage newbie, niet om volt.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:15 schreef Elixabete het volgende:
[..]
no shit sherlock?
Kom even naar mijn werk van de week.
Dan mag je een 380 balkje met 250 ampère wel uitproberen![]()
lezen kun je ook al niet shitface.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:27 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Het gaat om amperage newbie, niet om volt.
Ik kan niet lezen?quote:Op donderdag 5 november 2009 09:42 schreef Elixabete het volgende:
[..]
lezen kun je ook al niet shitface.
En hier gaat het duidelijk om VOLTAGE, en al is het 50.000 volt; het gaat om amperage. Dat je zelf niet weet hoe stroom werkt hoef je hier niet zo tof te komen praten.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:07 schreef Elixabete het volgende:
[..]
ik denk in een bad met 380 erop leuker is.
kijk gewoon even wat je gequote hebt eerder.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:47 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik kan niet lezen?Wie schreef dit?
[..]
En hier gaat het duidelijk om VOLTAGE, en al is het 50.000 volt; het gaat om amperage. Dat je zelf niet weet hoe stroom werkt hoef je hier niet zo tof te komen praten.Kut communist.
Ja was een reactie op "No shit sherlock" terwijl je het daarvoor alleen had over 380, alsof je alles over stroom/elektriciteit weet enzo, echt een achterlijk dom wijf ben jequote:Op donderdag 5 november 2009 10:00 schreef Elixabete het volgende:
[..]
kijk gewoon even wat je gequote hebt eerder.
ik ben blij dat je mij zo goed kentquote:Op donderdag 5 november 2009 10:03 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja was een reactie op "No shit sherlock" terwijl je het daarvoor alleen had over 380, alsof je alles over stroom/elektriciteit weet enzo, echt een achterlijk dom wijf ben je
En dan mensen voor "vmbo-er" uitmaken
Helaas wel ja.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:10 schreef Elixabete het volgende:
[..]
ik ben blij dat je mij zo goed kent
250 ampère?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:15 schreef Elixabete het volgende:
[..]
no shit sherlock?
Kom even naar mijn werk van de week.
Dan mag je een 380 balkje met 250 ampère wel uitproberen![]()
Ze had verwacht dat je haar ging proberen te overtuigen dat ze níet waardeloos is.quote:Op woensdag 4 november 2009 07:05 schreef Elixabete het volgende:
Maar dat hoefde niet want ze is waardeloos en ik moest maar geen moeite in haar steken.
Waarom bel je dan kuthoer?
neuh want ze is waardeloosquote:Op donderdag 5 november 2009 10:29 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Ze had verwacht dat je haar ging proberen te overtuigen dat ze níet waardeloos is.
250 mili ampere door industriele machinesquote:Op donderdag 5 november 2009 10:26 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
250 ampère?
Ik denk dat je 250 mili ampère bedoelt.. Op de 380kV hoogspanningslijnen zit nog niet eens 250 ampère.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |