Je zal deskundige moeten worden!quote:Op woensdag 4 november 2009 10:12 schreef Goofisch het volgende:
[..]
In denk dat die vriendin zelfmoordneigingen heeft gekregen alleen al van die kop van ts
Wat een uitgekauwde concepten allemaal, ik zou echt wel gaver gaan. Bijvoorbeeld op de snelweg zomaar ineens uit een auto stappen of headfirst bij een fietser tussen de spaken springen.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:59 schreef D.D.W. het volgende:
Zelfmoord is goed, je hebt alleen wel ballen nodig want niet iedereen durft voor een trein te springen.
Maar je kunt beter van een gebouw springen denk ik
welquote:
ik denk in een bad met 380 erop leuker is.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:03 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Wat een uitgekauwde concepten allemaal, ik zou echt wel gaver gaan. Bijvoorbeeld op de snelweg zomaar ineens uit een auto stappen of headfirst bij een fietser tussen de spaken springen.
380? Hoe kom je nou weer bij dat getal? 380 wat? Konijnen?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:07 schreef Elixabete het volgende:
[..]
ik denk in een bad met 380 erop leuker is.
Krachtstroom simpele VMBO'erquote:Op woensdag 4 november 2009 11:09 schreef BlueMage het volgende:
[..]
380? Hoe kom je nou weer bij dat getal? 380 wat? Konijnen?
Nah. In een paar hoogspanningskabels gaan hangen en een rol koperdraad naar beneden uitrollen.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:07 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk te schelden. Want als je nou wat meer als VMBO had gehad dan weet je ook dat 't voltage niet zo boeiend is als 't over stroom gaat.quote:
no shit sherlock?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:12 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk te schelden. Want als je nou wat meer als VMBO had gehad dan weet je ook dat 't voltage niet zo boeiend is als 't over stroom gaat.
je kan haar ook laten struikelen bij de trap.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:15 schreef waterkip het volgende:
Afspraak maken
Albert heyn tas
tie wraps
Kussen
Eerst haar vertellen wat een mislukt stuk stront ze is
wanneer zelfs zelfmoord niet lukt
Hoe kan je falen
dan die zak om haar kop trekken ,
tiewraps om de hals (Schoenzooltje gebruiken om aan te spannen mag best )
daarna dat kussen flink hard op die pad der kop inbeuken ,
minuutje of vijf moet genoeg zijn .
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:07 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Waar werk je? Of ben je bang dat ik echt langs kom?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:15 schreef Elixabete het volgende:
[..]
no shit sherlock?
Kom even naar mijn werk van de week.
Dan mag je een 380 balkje met 250 ampère wel uitproberen![]()
Bangquote:Op woensdag 4 november 2009 11:30 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Waar werk je? Of ben je bang dat ik echt langs kom?
Nah te ver voor mij, is Dresden trouwens echt zo'n lelijke stad? Ik meen zoiets wel eens gehoord te hebben dat dankzij 't bombardement in WOII er weinig meer over is van de oude stad en de wederopbouw nou niet bepaald geweldig is verlopen.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:31 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Bang_!
Dresden
Als je het adres wilt PM je maar, ik wil niet alle fans die ik hier op FOK! heb over de vloer hebben
Geen idee, ik kom niet in de stad zelf.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:02 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nah te ver voor mij, is Dresden trouwens echt zo'n lelijke stad? Ik meen zoiets wel eens gehoord te hebben dat dankzij 't bombardement in WOII er weinig meer over is van de oude stad en de wederopbouw nou niet bepaald geweldig is verlopen.
Een VMBO'er zou dat juist eerder weten dan een HBO'er/WO'er omdat de helft daarvan ongeveer electro doet. Je hebt jezelf uncovered ma'am!quote:
Daarbij kun je 400 volt niet op een bak water zetten omdat de zekering er dan uit klapt.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:21 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat is 400 volt tegenwoordig, zelfs ik weet dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |