quote:Op woensdag 4 november 2009 07:05 schreef Elixabete het volgende:
Waarom bel je dan kuthoer?
Klacht: nu al wakker door een kuthoer.
en zo vroeg op de ochtend schelden!quote:Op woensdag 4 november 2009 07:05 schreef Elixabete het volgende:
Zoals elke dag ga ik rond 23:30 naar bed om de volgende dag weer fris op te staan.
Dus ik lig daar lekker in bed en lekker te dromen over dingen die ik mij niet meer kan herinneren waar het over ging en opeens ging mijn telefoon.
Het was een stom wijf die ik in het verleden het contact mee heb verbroken.
mevrouw lag dus in het ziekenhuis omdat ze een zelfmoordpoging heeft gedaan en wilde mij dat even laten weten.
Waarom weet ik niet want ik heb haar al meer dan een jaar niet gesproken, maar ik ben de moeilijkste niet dus ik bood aan om langs te komen in de bezoekuren.
Maar dat hoefde niet want ze is waardeloos en ik moest maar geen moeite in haar steken.
Oh wacht, ze heeft borderliner, daarom doet ze dit natuurlijk.
Daarom heb ik contact verbroken omdat het toch onbegonnen werk is.
Wat een vreemd wijf. Denk dat het aandachttrekkerij is zo van 'oh ik heb het moeilijk en ben zielig daarom deed ik een zelfmoordpoging' zodat je in de toekomst aandacht aan haar besteed. Bah ik heb een hekel aan dat soort mensen. Was dan van een flat met 20 verdiepingen gesprongen, hoe heeft ze zelfmoord willen plegen dan?.... ben ik wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 4 november 2009 07:05 schreef Elixabete het volgende:
Zoals elke dag ga ik rond 23:30 naar bed om de volgende dag weer fris op te staan.
Dus ik lig daar lekker in bed en lekker te dromen over dingen die ik mij niet meer kan herinneren waar het over ging en opeens ging mijn telefoon.
mevrouw lag dus in het ziekenhuis omdat ze een zelfmoordpoging heeft gedaan en wilde mij dat even laten weten.
Waarom weet ik niet want ik heb haar al meer dan een jaar niet gesproken, maar ik ben de moeilijkste niet dus ik bood aan om langs te komen in de bezoekuren.
Maar dat hoefde niet want ze is waardeloos en ik moest maar geen moeite in haar steken.
quote:Op woensdag 4 november 2009 07:38 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Was dan van een flat met 20 verdiepingen gesprongen, hoe heeft ze zelfmoord willen plegen dan?.... ben ik wel benieuwd naar.
Dat wilde ze weer niet zeggen.quote:Op woensdag 4 november 2009 07:38 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat een vreemd wijf. Denk dat het aandachttrekkerij is zo van 'oh ik heb het moeilijk en ben zielig daarom deed ik een zelfmoordpoging' zodat je in de toekomst aandacht aan haar besteed. Bah ik heb een hekel aan dat soort mensen. Was dan van een flat met 20 verdiepingen gesprongen, hoe heeft ze zelfmoord willen plegen dan?.... ben ik wel benieuwd naar.
Langsgaan heeft geen nut, ten eerste ik heb er geen zin in en ten 2de krijg je alleen maar te horen hoe kut alles wel niet is en het ligt nooit aan haar maar altijd aan een anderquote:Op woensdag 4 november 2009 07:31 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Juist ja....
Enne of gewoon langsgaan als je denkt dat het beter is voor haar, of gewoon niks meer laten horen
Ik ben onduidelijk? ik sloot het gesprek anders af dat ze het lekker zelf uit moest zoekenquote:Op woensdag 4 november 2009 07:15 schreef Manono het volgende:
[..]
omdat ze weet dat jij toch nooit duidelijk durft te zijn en meevoelend en beleefd reageert ondanks dat je achteraf op een internetforum anoniem wel een grote muil hebt
btw:![]()
quote:
Dat.quote:
quote:
De spijker op de kop.quote:Op woensdag 4 november 2009 07:15 schreef Manono het volgende:
[..]
omdat ze weet dat jij toch nooit duidelijk durft te zijn en meevoelend en beleefd reageert ondanks dat je achteraf op een internetforum anoniem wel een grote muil hebt
btw:![]()
datquote:
en datquote:
Of ga naar psycholoog en ga daar janken, of doe het goed.quote:Op woensdag 4 november 2009 07:45 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Dat wilde ze weer niet zeggen.
Ze had een poging gedaan maar niet willen zeggen hoe.
Zal wel pillen zijn geweest.
Zou je godverdomme denken jajoh!?!?!?!quote:Op woensdag 4 november 2009 07:38 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat een vreemd wijf. Denk dat het aandachttrekkerij is
volgens mij is TS geen vent...quote:Op woensdag 4 november 2009 09:57 schreef heldern het volgende:
tis wat, lekkere vent ben jij. Helpen hoeft niet maar wat respectvol ermee omgaan lijkt me wel gepast.
TS is, puur redenerend vanuit de medische wetenschap, geen vent.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:57 schreef heldern het volgende:
tis wat, lekkere vent ben jij. Helpen hoeft niet maar wat respectvol ermee omgaan lijkt me wel gepast.
Hier wel als aanvulling bij opmerken dat zelfmoord wel een goede oplossing is. Welk probleem je ook hebt, hoe groot het ook is, na je dood ben je er wel vanaf.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:05 schreef soofje het volgende:
zelfmoord tips:
Als je voor een trein wilt springen, kijk eerst of het geen stoptrein is.
Als je de polsen door wilt snijden, zorg dat het geen bot voorwerp is.
Wil je van een brug springen, kijk dan eerst of er geen boot aan komt.
Hoe of waar je het dan ook doet, je bent een egoïst.
A, mensen achterlaten die van je hielden en zich dus rot voelen omdat jij je rot voelde? gun je hun dat?
B, iemand anders moet de troep opruimen die jij veroorzaakt en vaak veroorzaakt het nog file ook!
Hee soofje.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:05 schreef soofje het volgende:
zelfmoord tips:
Als je voor een trein wilt springen, kijk eerst of het geen stoptrein is.
Als je de polsen door wilt snijden, zorg dat het geen bot voorwerp is.
Wil je van een brug springen, kijk dan eerst of er geen boot aan komt.
Hoe of waar je het dan ook doet, je bent een egoïst.
A, mensen achterlaten die van je hielden en zich dus rot voelen omdat jij je rot voelde? gun je hun dat?
B, iemand anders moet de troep opruimen die jij veroorzaakt en vaak veroorzaakt het nog file ook!
ja tuurlijk je hebt groot gelijk, zadel andere mensen maar op met jou problemenquote:Op woensdag 4 november 2009 10:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Hier wel als aanvulling bij opmerken dat zelfmoord wel een goede oplossing is. Welk probleem je ook hebt, hoe groot het ook is, na je dood ben je er wel vanaf.
In denk dat die vriendin zelfmoordneigingen heeft gekregen alleen al van die kop van tsquote:Op woensdag 4 november 2009 10:10 schreef JeMoeder het volgende:
Zelfmoord is altijd kut, vooral voor de directe omgeving.
Waarom ze daar dan idd TS mee lastig valt snap ik niet? Waren jullie eerder echt goed bevriend en mist ze dat of zo?
Wat een bekrompen kijk.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:08 schreef soofje het volgende:
[..]
ja tuurlijk je hebt groot gelijk, zadel andere mensen maar op met jou problemen![]()
Ik zou langs gaan en haar keihard gevenquote:Op woensdag 4 november 2009 07:05 schreef Elixabete het volgende:
Dus ik lig lekker in bed en lekker te dromen over dingen die ik mij niet meer kan herinneren waar het over ging en opeens ging mijn telefoon.
ik wil niet eens een "steun" zijnquote:Op woensdag 4 november 2009 08:21 schreef araphor het volgende:
Laat haar maar met rust. Als ik je reactie zo lees denk ik niet dat je een grote steun voor haar zou kunnen zijn.
in het verleden heeft ze het al voor een trein proberen te doen toen ik erbij wasquote:Op woensdag 4 november 2009 09:58 schreef Divel het volgende:
Bel haar terug en zeg dat ze 't binnenkort nog maar eens moet proberen. Desnoods met jou hulp...
nouquote:Op woensdag 4 november 2009 10:39 schreef L2S het volgende:
[..]
Ik zou langs gaan en haar keihard geven
Je zal deskundige moeten worden!quote:Op woensdag 4 november 2009 10:12 schreef Goofisch het volgende:
[..]
In denk dat die vriendin zelfmoordneigingen heeft gekregen alleen al van die kop van ts
Wat een uitgekauwde concepten allemaal, ik zou echt wel gaver gaan. Bijvoorbeeld op de snelweg zomaar ineens uit een auto stappen of headfirst bij een fietser tussen de spaken springen.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:59 schreef D.D.W. het volgende:
Zelfmoord is goed, je hebt alleen wel ballen nodig want niet iedereen durft voor een trein te springen.
Maar je kunt beter van een gebouw springen denk ik
welquote:
ik denk in een bad met 380 erop leuker is.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:03 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Wat een uitgekauwde concepten allemaal, ik zou echt wel gaver gaan. Bijvoorbeeld op de snelweg zomaar ineens uit een auto stappen of headfirst bij een fietser tussen de spaken springen.
380? Hoe kom je nou weer bij dat getal? 380 wat? Konijnen?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:07 schreef Elixabete het volgende:
[..]
ik denk in een bad met 380 erop leuker is.
Krachtstroom simpele VMBO'erquote:Op woensdag 4 november 2009 11:09 schreef BlueMage het volgende:
[..]
380? Hoe kom je nou weer bij dat getal? 380 wat? Konijnen?
Nah. In een paar hoogspanningskabels gaan hangen en een rol koperdraad naar beneden uitrollen.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:07 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk te schelden. Want als je nou wat meer als VMBO had gehad dan weet je ook dat 't voltage niet zo boeiend is als 't over stroom gaat.quote:
no shit sherlock?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:12 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk te schelden. Want als je nou wat meer als VMBO had gehad dan weet je ook dat 't voltage niet zo boeiend is als 't over stroom gaat.
je kan haar ook laten struikelen bij de trap.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:15 schreef waterkip het volgende:
Afspraak maken
Albert heyn tas
tie wraps
Kussen
Eerst haar vertellen wat een mislukt stuk stront ze is
wanneer zelfs zelfmoord niet lukt
Hoe kan je falen
dan die zak om haar kop trekken ,
tiewraps om de hals (Schoenzooltje gebruiken om aan te spannen mag best )
daarna dat kussen flink hard op die pad der kop inbeuken ,
minuutje of vijf moet genoeg zijn .
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:07 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Waar werk je? Of ben je bang dat ik echt langs kom?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:15 schreef Elixabete het volgende:
[..]
no shit sherlock?
Kom even naar mijn werk van de week.
Dan mag je een 380 balkje met 250 ampère wel uitproberen![]()
Bangquote:Op woensdag 4 november 2009 11:30 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Waar werk je? Of ben je bang dat ik echt langs kom?
Nah te ver voor mij, is Dresden trouwens echt zo'n lelijke stad? Ik meen zoiets wel eens gehoord te hebben dat dankzij 't bombardement in WOII er weinig meer over is van de oude stad en de wederopbouw nou niet bepaald geweldig is verlopen.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:31 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Bang_!
Dresden
Als je het adres wilt PM je maar, ik wil niet alle fans die ik hier op FOK! heb over de vloer hebben
Geen idee, ik kom niet in de stad zelf.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:02 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nah te ver voor mij, is Dresden trouwens echt zo'n lelijke stad? Ik meen zoiets wel eens gehoord te hebben dat dankzij 't bombardement in WOII er weinig meer over is van de oude stad en de wederopbouw nou niet bepaald geweldig is verlopen.
Een VMBO'er zou dat juist eerder weten dan een HBO'er/WO'er omdat de helft daarvan ongeveer electro doet. Je hebt jezelf uncovered ma'am!quote:
Daarbij kun je 400 volt niet op een bak water zetten omdat de zekering er dan uit klapt.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:21 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat is 400 volt tegenwoordig, zelfs ik weet dat.
*Kijkt op youtube* Kan slecht Duits.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:57 schreef Perico het volgende:
Vraag aan het zelfmoorddikkerdje of ze Domian wil bellen, iedere dag om 01:00 live op WDR en Eins Live.
Die praat het wel uit haar hoofd en dan hoef jij niet naar haar gejammer te luisteren.
quote:Op woensdag 4 november 2009 17:57 schreef Perico het volgende:
Vraag aan het zelfmoorddikkerdje of ze Domian wil bellen, iedere dag om 01:00 live op WDR en Eins Live.
Die praat het wel uit haar hoofd en dan hoef jij niet naar haar gejammer te luisteren.
Dat dus...quote:Op woensdag 4 november 2009 11:15 schreef waterkip het volgende:
Afspraak maken
Albert heyn tas
tie wraps
Kussen
Eerst haar vertellen wat een mislukt stuk stront ze is
wanneer zelfs zelfmoord niet lukt
Hoe kan je falen
dan die zak om haar kop trekken ,
tiewraps om de hals (Schoenzooltje gebruiken om aan te spannen mag best )
daarna dat kussen flink hard op die pad der kop inbeuken ,
minuutje of vijf moet genoeg zijn .
en is lullig voor de machinist.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:14 schreef Synthesist het volgende:
ik zou een overdosis heroine doen. weet je ook meteen hoe dat is.
de trein geeft ook weer zo'n rommel
Het gaat om amperage newbie, niet om volt.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:15 schreef Elixabete het volgende:
[..]
no shit sherlock?
lezen kun je ook al niet shitface.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:27 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Het gaat om amperage newbie, niet om volt.
Ik kan niet lezen?quote:Op donderdag 5 november 2009 09:42 schreef Elixabete het volgende:
[..]
lezen kun je ook al niet shitface.
En hier gaat het duidelijk om VOLTAGE, en al is het 50.000 volt; het gaat om amperage. Dat je zelf niet weet hoe stroom werkt hoef je hier niet zo tof te komen praten.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:07 schreef Elixabete het volgende:
[..]
kijk gewoon even wat je gequote hebt eerder.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:47 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik kan niet lezen?Wie schreef dit?
[..]
En hier gaat het duidelijk om VOLTAGE, en al is het 50.000 volt; het gaat om amperage. Dat je zelf niet weet hoe stroom werkt hoef je hier niet zo tof te komen praten.Kut communist.
Ja was een reactie op "No shit sherlock" terwijl je het daarvoor alleen had over 380, alsof je alles over stroom/elektriciteit weet enzo, echt een achterlijk dom wijf ben jequote:Op donderdag 5 november 2009 10:00 schreef Elixabete het volgende:
[..]
kijk gewoon even wat je gequote hebt eerder.
ik ben blij dat je mij zo goed kentquote:Op donderdag 5 november 2009 10:03 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja was een reactie op "No shit sherlock" terwijl je het daarvoor alleen had over 380, alsof je alles over stroom/elektriciteit weet enzo, echt een achterlijk dom wijf ben je
En dan mensen voor "vmbo-er" uitmaken
Helaas wel ja.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:10 schreef Elixabete het volgende:
[..]
ik ben blij dat je mij zo goed kent
250 ampère?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:15 schreef Elixabete het volgende:
[..]
no shit sherlock?
Ze had verwacht dat je haar ging proberen te overtuigen dat ze níet waardeloos is.quote:Op woensdag 4 november 2009 07:05 schreef Elixabete het volgende:
neuh want ze is waardeloosquote:Op donderdag 5 november 2009 10:29 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Ze had verwacht dat je haar ging proberen te overtuigen dat ze níet waardeloos is.
250 mili ampere door industriele machinesquote:Op donderdag 5 november 2009 10:26 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
250 ampère?
Ik denk dat je 250 mili ampère bedoelt.. Op de 380kV hoogspanningslijnen zit nog niet eens 250 ampère.
Het is gewoon zo. Je bent een dom wijf die alles denkt te weten, tevens communist.quote:
Communistquote:Op donderdag 5 november 2009 10:41 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Het is gewoon zo. Je bent een dom wijf die alles denkt te weten, tevens communist.
Dus je geeft toe dat je fout zit met je betweterij?quote:Op donderdag 5 november 2009 10:35 schreef Elixabete het volgende:
[..]
250 mili ampere door industriele machines
neuhquote:Op donderdag 5 november 2009 10:54 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je fout zit met je betweterij?
quote:Op donderdag 5 november 2009 10:59 schreef Loveless85 het volgende:
Tis te hopen dat je beter pijpt dan dat je discussieert Elixabete
niet aan die stinklul van jouquote:Op donderdag 5 november 2009 10:59 schreef Loveless85 het volgende:
Tis te hopen dat je beter pijpt dan dat je discussieert Elixabete
Omg. Jij zegt 250 ampère, dan corrigeer ik je dat het 250 mili ampère moet zijn, zie je nog niet wat je fout doet. Fabriekswerker zeker?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |