Het is weer zover, een zoiezo-dombo.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:40 schreef smoking-snares het volgende:
6. je moet zoiezo geld betalen voor een garderobe in de kroeg
Whehe. En Piet Paulusma dan? Die gaat toch over het weer?quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:44 schreef HOER-A het volgende:
Morgen hebben we vergadering met o.a. Jezus, Maria en God. Zal kijken hoe zei er tegen aan kijken...
quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:44 schreef HOER-A het volgende:
Morgen hebben we vergadering met o.a. Jezus, Maria en God. Zal kijken hoe zei er tegen aan kijken...
Tegen piet zeggen we altijd van wel echter weet iedereen dat helga van leur er over gaat.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Whehe. En Piet Paulusma dan? Die gaat toch over het weer?
Kortom: waarom hij afgeschaft moet worden.quote:U hebt gezocht op het woord ‘herfst’:
herfst de; m -en derde jaargetijde, nl. van 23 september tot 21 december; najaar
© 2009 Van Dale Uitgevers
Helgaquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:46 schreef HOER-A het volgende:
[..]
Tegen piet zeggen we altijd van wel echter weet iedereen dat helga van leur er over gaat.
EMOquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:45 schreef Multivitamine het volgende:
TS is een n00b. Fuck it, ik heb me er al bij neergelegd dat het elk jaar herfst is.. En eigenlijk vind ik het wel wat hebben, met al die "sombere" kleuren buiten.
Hoor wie het zegt, mister ik-heb-10-redenen-om-de-herfst-te-haten-en-ik-haat-fucking-sinterklaas.quote:
Liefde voor streepjes, ook op je armen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt, mister ik-heb-10-redenen-om-de-herfst-te-haten-en-ik-haat-fucking-sinterklaas.
ik heb er nou al 14quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt, mister ik-heb-10-redenen-om-de-herfst-te-haten-en-ik-haat-fucking-sinterklaas.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:49 schreef Neroje het volgende:
Had gewoon geprobeerd om 3 goede redenen te bedenken, want er staan nu wel hele sneue tussen
quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:51 schreef HOER-A het volgende:
[..]
Liefde voor streepjes, ook op je armen?
True!quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:53 schreef nsfw het volgende:
Dankzij de herfst, waardeer je de lente meer!
Ja, 10 stuks in de lengterichting.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:51 schreef HOER-A het volgende:
[..]
Liefde voor streepjes, ook op je armen?
Down the road, not across the street.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, 10 stuks in de lengterichting.
de herfst is mooi: vergeleken je moederquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:52 schreef mazaru het volgende:
De herfst is mooi.
Mooie kleuren
Niet te warm
Niet te koud
Prachtige zonnige dagen met strakblauwe luchten.
Regenachtige dagen waarbij je lekker binnen kunt zitten met een kopje thee of beker chocomelk
Geen muggen meer
Geen walmen meer van de bbq van de buren.
Geen tuinfeesten meer bij de buren
Wintertijd, dus een uurtje langer slapen
quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:56 schreef smoking-snares het volgende:
mooie kleuren: hoe moet ik dat nou weten tis 7 uur licht, en dan slaap ik![]()
niet te koud: kom jij wel is buiten![]()
quote:
Ja, kneusje, ga je post maar snel editten, dikke debielquote:Op woensdag 4 november 2009 00:14 schreef smoking-snares het volgende:
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 23:56 schreef smoking-snares het volgende:
mooie kleuren: hoe moet ik dat nou weten tis 7 uur licht, en dan slaap ik
niet te koud: kom jij wel is buiten
[..]
Toen dacht ik al, ik kan nu beter stoppen met lezen. Dit wordt een moeilijk topic van een raketgeleerde.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:40 schreef smoking-snares het volgende:
1. als de zon schijnt is het koud, als de zon niet schijnt is het kouder
ajax legt het af, tegen fc twente.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, kneusje, ga je post maar snel editten, dikke debiel
Eensch met stellingquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:53 schreef nsfw het volgende:
Dankzij de herfst, waardeer je de lente meer!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |