Jongeuh je bent zelf een verklaringquote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jongeuh je bent zelf een verklaring
quote:
Inderdaad. Eindelijk een inhoudelijke opmerking. Ik heb gehoord dat ik over een week bericht zou krijgen. Ik wacht het rustig af.quote:
Jongeuh je bent zelf een quotequote:
Ik heb een x 4 wedstrijden gekregen alleen voor een sliding van achterquote:Op woensdag 4 november 2009 11:55 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Inderdaad. Eindelijk een inhoudelijke opmerking. Ik heb gehoord dat ik over een week bericht zou krijgen. Ik wacht het rustig af.
Ik kom uit de verf als een kwast.quote:
Hehe ik las ik kom klaar in je kontje uit de kastquote:Op woensdag 4 november 2009 12:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik kom uit de verf als een kwast.
Ik vind dat die jongen die je geraakt hebt meer reden tot klagen heeft eerlijk gezegdquote:
Ja klopt. Maar om nou een klacht in te dienen vind ik overdreven.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:14 schreef J.Stalin het volgende:
[..]
Ik vind dat die jongen die je geraakt hebt meer reden tot klagen heeft eerlijk gezegd.
Wel jammer dat je niet gewonnen hebt.
Winnen is een keuze.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:14 schreef J.Stalin het volgende:
[..]
Ik vind dat die jongen die je geraakt hebt meer reden tot klagen heeft eerlijk gezegd.
Wel jammer dat je niet gewonnen hebt.
En kan je daar nu wel veilig over straat lopen danquote:Op woensdag 4 november 2009 12:16 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar om nou een klacht in te dienen vind ik overdreven.
Ik loop waar ik wil.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:17 schreef J.Stalin het volgende:
[..]
En kan je daar nu wel veilig over straat lopen dan?
quote:Op woensdag 4 november 2009 12:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Behalve als ik daar ook wil lopen.
Klik hier!quote:Op woensdag 4 november 2009 12:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hehe ik las ik kom klaar in je kontje uit de kast![]()
Dan loop ik wel over je heen.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Behalve als ik daar ook wil lopen.
Faka gquote:
Ik loop niet over mensen, ik loop door mensenquote:Op woensdag 4 november 2009 12:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb anders wel dit boek gelezen. Try me.
Levenservaring > een boek.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb anders wel dit boek gelezen. Try me.
En heb je al leren nee te zeggen als er teveel van je wordt gevraagd?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jonge het is geschreven door een bekende psycholoog hoor!
Het gaat steeds beterquote:Op woensdag 4 november 2009 13:12 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
En heb je al leren nee te zeggen als er teveel van je wordt gevraagd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |