Weet je wel dat je veilig thuis komt! (zonder boete voor snelheid.)quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:11 schreef Zotheid het volgende:
Vandaag was echt een ramp. 500 meter in een half uur.
Ja, maar dat was de klacht niet.quote:
Hij kan die bocht niet ruim nemen en op jouw helft tereht komen.quote:Hij nam de bocht echter zo ruim dat ie op de verkeerde weghelft zat.
Het ligt aan mij als er een auto volledig op de verkeerde weghelft rijdt?quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:14 schreef Dawnbreaker het volgende:
als jij bijna 3 keer een aanrijding had, weet je dan wel zeker dat het aan de andere bestuurders ligt?
Dat dus..quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:14 schreef Dawnbreaker het volgende:
als jij bijna 3 keer een aanrijding had, weet je dan wel zeker dat het aan de andere bestuurders ligt?
Ja, dat kan heel goed kan ik je uit ervaring melden.quote:
Het ligt aan jou dat je zulk soort dingen niet ziet aankomen en daardoor bijna botsingen krijgtquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:17 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Het ligt aan mij als er een auto volledig op de verkeerde weghelft rijdt?
Als mensen met 50 gaan invoegen tussen 120 rijdend verkeer?
Mensen met 80 door 30 zones scheuren?
Als dat aan mij ligt dan zal ik wel faut zijn...
Anticiperen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het ligt aan jou dat je zulk soort dingen niet ziet aankomen en daardoor bijna botsingen krijgt
Ga je dan echt niet aan jezelf twijfelen? Ik ga wel aan je twijfelen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:09 schreef skattebaut het volgende:
Vandaag had ik, op een ritje van nog geen vijf km, drie keer op een haar na een aanrijding...
Wat zat je allemaal te doen?quote:Het is gewoon ongelofelijk wat mensen allemaal doen op de weg.
Autos komen niet uit het niets. Autos bestaan gemiddeld al 5 jaar voor je ze tegenkomt. 99,9999% van alle autos op de wereld bestaan, maar zul jij nooit tegenkomen.quote:Ten eerste reed ik heel voorzichtig weg van een parkeerplaats in een best onoverzichtelijke 30 zone.
Op de laatste seconde komt er een gek met wel 80 uit het niets...
Ja, dat kan ik me voorstellen.quote:Schrik je je echt rot.
Nee, Heerlen...quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:26 schreef L-IS het volgende:
Hengelo toevallig? Als vertegenwoordiger rijd ik door het hele land maar in Hengelo (OV) heb ik nog nooit zoveel (bijna) ongelukken gehad. Zelfs inclusief een vrachtwagen die achterop mij klapte toen ik stil stond voor een verkeerslicht
jij hebt een lasergun in je auto om de snelheid van de rest te meten?quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:17 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Het ligt aan mij als er een auto volledig op de verkeerde weghelft rijdt?
Als mensen met 50 gaan invoegen tussen 120 rijdend verkeer?
Mensen met 80 door 30 zones scheuren?
Als dat aan mij ligt dan zal ik wel faut zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |