Iphone is kut.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:50 schreef Aethereal het volgende:
Onterechte klacht, en koop gewoon een Iphone.
Zei ik ze ook al, maar toen kwam me pa aan zetten met : "stel je komt in ziekenhuis terecht, wie betaald het dan"quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:02 schreef Aethereal het volgende:
Waarom willen je ouders eigenlijk geen abonnement afsluiten? Als je hun toch elke maand geld overboekt kan het toch makkelijk?
Ga huilen. En je Prepaid tegoed uitgeven aan ringtonesquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:08 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Zei ik ze ook al, maar toen kwam me pa aan zetten met : "stel je komt in ziekenhuis terecht, wie betaald het dan"![]()
Dus bij elke betaling die je maakt denk je na MAAR STRAKS LIG IK IN HET ZIEKENHUIS, nee doe maar niet dan..
Zei hij dat echt? Dan zou ik je pa terugsturen naar groep 7.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:08 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Zei ik ze ook al, maar toen kwam me pa aan zetten met : "stel je komt in ziekenhuis terecht, wie betaald het dan"![]()
het probleem is ik ben hebberig en wil en moet alles altijd zo snel mogelijk hebben.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:10 schreef Saekerhett het volgende:
Als je zo fucking graag die telefoon wil hebben, ga je er maar (meer) voor werken. 400-500 euro is nou niet een dermate hoog bedrag dat je daar jaren en jaren voor moet sparen...
Daar heeft ome dirk wel een oplossing voor.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:11 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
het probleem is ik ben hebberig en wil en moet alles altijd zo snel mogelijk hebben.
Bellen vrijwel nooitquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:12 schreef Biskwie het volgende:
voor hoeveel euro in de maand bel/sms je eigenlijk en hoe oud ben je?
wat wil je met je abbo? hoeveel minuten/smsjes/internet?
Of je gaat gewoon minder sms'en. 30 sms'jes per dag? Damn, dan stuur je dus sms'jes als 'ik zit nu op de wc' of 'die ene boom waaide net bijna om' of 'ohh ik zag een regendruppel buiten'...quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:22 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Bellen vrijwel nooit
1000smsjes (vodafone blox : 10euro)
Onbeperkt internet (vodafone 10 euro)
en goedkoopste abbo die ik nu kon vinden is van Hi 2 jaar, 32,40 per maand het eerste jaar, daarna 39,40. en daar zit 175 minuten bij, 1000 sms en onbeperkt internet, alleen telefoon kost los nog 29,95 omdat i k niet NOG een duurder abbo wou nemen
Maar komen ze hier met de onzin: Straks kom je in ziekenhuis en dan kan je het niet betalen.
Maar het ging me pa ook niet eens om de prijs, maar om de gedachte dat ik bijv in ziekenhuis zou liggen en het niet zou kunnen betalenquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon minder sms'en. 30 sms'jes per dag? Damn, dan stuur je dus sms'jes als 'ik zit nu op de wc' of 'die ene boom waaide net bijna om' of 'ohh ik zag een regendruppel buiten'...
Mogelijke reactie hierop (tegen je ouders dan):quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:22 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Maar komen ze hier met de onzin: Straks kom je in ziekenhuis en dan kan je het niet betalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |