quote:Op woensdag 4 november 2009 20:16 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Neuh... Maar ik ga even de pizza in de oven schuiven... Houdoe hé!!!
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:54 schreef haakon het volgende:
oke cool, ik ga douchen en dan tv kijken !
Wat moet je dan bestellen? 3 pilskes? pintjes?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik had dat laatst in gouda, ik bestel 3 bier, en die gasten hadden zoiets van huh wat wil die nou
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik had dat laatst in gouda, ik bestel 3 bier, en die gasten hadden zoiets van huh wat wil die nou
ik zei gewoon van: mag ik 3 bier? nog niet eens zo van: hej nog n poar pilskes?, maarja dat accent daar is ook , uhm, raar.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:07 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wat moet je dan bestellen? 3 pilskes? pintjes?
Apfelkorn, slechte herrineringen aanquote:Op woensdag 4 november 2009 21:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Apfelkorn hebben ze daar ook al niet... kan beter in 't oosten blijven
safari, slechte herinneringen aan. gold-strike, slechte herinneringen aan. sambuca, slechte herinneringen aan. en ga maar ff doorquote:Op woensdag 4 november 2009 21:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Apfelkorn, slechte herrineringen aan, vind je dat lekker?
Zechhhhhh, hedde gij nog 3 pintjes veur mich?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik zei gewoon van: mag ik 3 bier? nog niet eens zo van: hej nog n poar pilskes?, maarja dat accent daar is ook , uhm, raar.
en dan schenken ze nog geen eens grolsch ook niet!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:23 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Zechhhhhh, hedde gij nog 3 pintjes veur mich?
Jup... drink ik altijd in de kroeg.. ze hebben in de kroeg altijd van die ralle witte wijn... dan ben ik de volgende dag de hele dag dood... zelfs al drink ik er maar 3.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Apfelkorn, slechte herrineringen aan, vind je dat lekker?
neuhj! alleen van de players hierquote:Op woensdag 4 november 2009 21:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
hebben jullie trouwens ook allemaal email van elkaar?
bedoel je ?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
neuhj! alleen van de player hier
hoekandatnoudan!, je hebt immers die van mij nietquote:Op woensdag 4 november 2009 21:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
neuhj! alleen van de players hier
zelfkennis is handig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |