probeer eens een andere server. Neustadt bei Coburg. Dat is zo'n driehoekjequote:Op donderdag 5 november 2009 10:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ach ADSL... max 20MB ofzo tochEn is goedkoop... ga toch niet gamen/downloaden dus boeiend...
Markoquote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 10:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Marko
helemaal in de kerststemming?
quote:Op donderdag 5 november 2009 10:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
probeer eens een andere server. Neustadt bei Coburg. Dat is zo'n driehoekje
SIEG HERTSTquote:
hahaha wtf zegquote:Op donderdag 5 november 2009 10:54 schreef rulerofdeath het volgende:
bij de server uit NL krijg ik dit:
[ link | afbeelding ]
Hmm, daar wordt het niet beter vanquote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 10:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Hmm, daar wordt het niet beter van
misschien firmware van de router updaten?quote:Op donderdag 5 november 2009 10:57 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ie niet continu wegvalt.. (wat overigens aan de router ligt, die crasht af en toe)
Nu ff naar de bakker broodjes kopenJammmie
de watte? niet zo gek tegen me doen hoor... dat ding staat er en er zit een stekker in..quote:Op donderdag 5 november 2009 10:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
misschien firmware van de router updaten?
weet jij welke router je hebt?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
de watte? niet zo gek tegen me doen hoor... dat ding staat er en er zit een stekker in..
![]()
Ik zal eens kijken of de desktop comp andere resultaten geeft... da's een betere optie
joepie.quote:
ghehe... een zwarte!quote:Op donderdag 5 november 2009 11:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
weet jij welke router je hebt?
dat is het type jaquote:Op donderdag 5 november 2009 11:20 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ghehe... een zwarte!
Belkin.. G router? geen idee of dat het type is eigenlijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
bijnaquote:Op donderdag 5 november 2009 11:31 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Huh ik wist het ook nogeng
Ben ik nou een nerd?
quote:Op donderdag 5 november 2009 11:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
zie pm =P
(stiekem wilt ie me router hacken he!)
quote:Op donderdag 5 november 2009 11:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
geen idee hoe ik precies bij jou binnen zou moeten komen,
zoals ik 'm bij jou lees weet ik 't welquote:
Forum Opties | |