Er wordt regelmatig een postcodegebied een tegoedbon toegestuurd bij wijze van prijs, ookal kost een lot volgens mij meer dan die bak ijs.quote:
Kost de helft, smaakt ook zoquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:46 schreef griekjeee het volgende:
Dat Rood fruit ijs van Hertog was echt goddelijk.
Echt nietquote:
Hoeveel Kg weeg jij ook al weer?quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Echt nietB&J is wel oké hoor, maar ik zit er na twee happen van vol. Dat eet toch niet.
Weinig, maar dat heeft niets met de smaak van ijs te makenquote:
Mquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:46 schreef griekjeee het volgende:
Dat Rood fruit ijs van Hertog was echt goddelijk.
En smaak niet `met het vol raken.`quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:56 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Weinig, maar dat heeft niets met de smaak van ijs te maken
quote:
Het andere ijs kan ik anders goed eten, volgens mij hebben wel meer mensen dat met B&J.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:58 schreef solyaris het volgende:
[..]
En smaak niet `met het vol raken.`
Jij hebt je huiswerk gedaan, marketeer.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bijna briljante actie toch. Mensen die sowieso al B&J kopen halen nu waarschijnlijk meer/vaker, mensen die de prijs te hoog vonden halen het nu waarschijnlijk ook, eventueel zelfs ook meer/vaker..
Dit had jij moeten weten, nepmarketingscholierquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jij hebt je huiswerk gedaan, marketeer.
Oké, komt ie dan hèquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het andere ijs kan ik anders goed eten, volgens mij hebben wel meer mensen dat met B&J.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |