Er wordt regelmatig een postcodegebied een tegoedbon toegestuurd bij wijze van prijs, ookal kost een lot volgens mij meer dan die bak ijs.quote:
Kost de helft, smaakt ook zoquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:46 schreef griekjeee het volgende:
Dat Rood fruit ijs van Hertog was echt goddelijk.
Echt nietquote:
Hoeveel Kg weeg jij ook al weer?quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Echt nietB&J is wel oké hoor, maar ik zit er na twee happen van vol. Dat eet toch niet.
Weinig, maar dat heeft niets met de smaak van ijs te makenquote:
Mquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:46 schreef griekjeee het volgende:
Dat Rood fruit ijs van Hertog was echt goddelijk.
En smaak niet `met het vol raken.`quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:56 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Weinig, maar dat heeft niets met de smaak van ijs te maken
quote:
Het andere ijs kan ik anders goed eten, volgens mij hebben wel meer mensen dat met B&J.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:58 schreef solyaris het volgende:
[..]
En smaak niet `met het vol raken.`
Jij hebt je huiswerk gedaan, marketeer.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bijna briljante actie toch. Mensen die sowieso al B&J kopen halen nu waarschijnlijk meer/vaker, mensen die de prijs te hoog vonden halen het nu waarschijnlijk ook, eventueel zelfs ook meer/vaker..
Dit had jij moeten weten, nepmarketingscholierquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jij hebt je huiswerk gedaan, marketeer.
Oké, komt ie dan hèquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het andere ijs kan ik anders goed eten, volgens mij hebben wel meer mensen dat met B&J.
Wanneer knagen wij een bak B&J leeg? Wel snel doen want hij is nu nog in de aanbiedingquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jij hebt je huiswerk gedaan, marketeer.
Ik ben meer van het rood fruit van Hertog.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wanneer knagen wij een bak B&J leeg? Wel snel doen want hij is nu nog in de aanbieding![]()
.
Hertog 3 chocoladesquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ben meer van het rood fruit van Hertog.
quote:
Hij is Goddelijk, inclusief chocoladesausquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:09 schreef griekjeee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klein plaatje, maar ziet er jummie uit.
Mijn favoriet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:09 schreef griekjeee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klein plaatje, maar ziet er jummie uit.
Oh mênquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij is Goddelijk, inclusief chocoladesaus.
jem oet t ook niet alleen etenquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
En de beker is al weer leeg
dit keer geen buikpijndat dan weer wel
Gewoon een kwestie van rustig opeten voor de tv
Wel natuurlijk eerst minuutje ontdooien in de magnetron om het wat zachter te maken
Eens even denken wanneer ik weer "toevallig" bij AH ben
Oh Ik bedenk me net dat ik morgen toevalligquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:27 schreef Jimbo het volgende:
jem oet t ook niet alleen etenmaar met iemand !
oh en de actie is nog maar tot zondag ;P
quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:29 schreef mevrouwtjuh het volgende:
morgen in snel naar de winkel.. smikkel smikkel *
Wie zegt dat ik het niet wist?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit had jij moeten weten, nepmarketingscholier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |