abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_250825
Streamverslagen van 06-03 voor degenen die de streams niet kunnen bekijken.

Post hier alleen verslagen van de streams.
Wees vrij om de verslagen aan te vullen.

Opmerkingen, vragen, en andere zaken graag posten in commentaren op de streamverslagen Dat houdt alles een beetje overzichtelijk.

Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
  maandag 6 maart 2000 @ 00:32:00 #2
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250826
* Quenda® heeft nog geen "koppen kunnen tellen", maar na het verhaal van Seki begint Quenda nu te twijfelen.

het lijkt wel of Iwan weg is i.p.v Bart.
/me confused

heb nog geen namen gehoord.

(Bart is weg, alleen kwam ik net binnenvallen in een vreemd,voor mij, onsamenhangend verhaal, waarvan de strekking mij totaal ontging)

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 06 Maart 2000).]

maandag 6 maart 2000 @ 00:43:00 #3
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250827
Er staan nu 5 mannen buiten.
Seki is benieuwd wat ze hier krijgen als "cadeautje"
Jop:"heb je weleens een giraffe trompet zien spelen?"

Iwan staat er dus gewoon bij

Aziz vind zichzelf een sado masochist omdat hij zichzelf continu pijn doet (geestelijk)

maandag 6 maart 2000 @ 06:55:00 #4
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250828
06.45

jop en Antoinet zijn half wakker.

De Opper snurker duidelijk nog niet

maandag 6 maart 2000 @ 07:42:00 #5
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250829
07.09

Er klinkt gestommel het woongedeelte.

7.30

er gaat een wekker

Antoinet boog zich even over Jop heen

* Quenda® probeert de Opper snurker te traceren.

De camera ook ,deze stopt bij Aziz,
snurkgeluid loopt synchroon met de lichte bewegingen op het gelaat van Aziz

Antoinet gaat uit bed.
Ze maakt haar gezicht nat.
En dekt vervolgens in een sneltreinvaart de ontbijttafel.
(zeker de snelste tot die ik 's morgens heb gezien).
Tessa is nu ook wakker.
Antoinet heeft een droog hoestje.
Jop maakt nu vanuit bed ook praatgeluiden

maandag 6 maart 2000 @ 07:51:00 #6
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250830
07.41
In een razend tempo smeert Antoinet een stapel brood, en stopt er kaas tussen.

Tessa is opvallend langer bezig met haar was- en opmaakrritueel als Antoinet.

Ondertussen kookt het water en staat Antoinet op om koffie/thee te zetten, verolgens gaat ze weer verder met het brood.

pi_250831
7:40 Antonette zit aan het ontbijt. Iwan is ook wakker. Seki en Bullent liggen nog lekker te slapen. (Even afkloppen, maar ik heb nog nooit zulke goede streams gehad!)

7:50 Es is ook wakker en is met de zender bezig. Tessa is al een tijdje bezig met opmaken en werpt af en toe een blik nar de camera.
Antonette is druk bezig met het ontbijt klaar maken en ales te regelen.

8:00 Tessa is nu ook aan het ontbijten en praat wat met Es. Ik kan het niet verstaan, ze praten te zacht.

Tes:"Het is toch het onderwerp. Daar zal hij elk interview, elk gesprek mee geconfronteerd worden"

Moeilijk te volgen, maar het gaat dus over Bart.

Es:"Maar dat betekent niet dat het geen schatje is"

Ze zitten wat te roddelen

Antonette is bezig met haar klaar te maken. Ze bemoeit zich niet met het gesprek tussen Tes en Es.

08:05 Het lijkt erop dat de dames moeten gaan werken.
Tes:"Wel gaaf hoor dat we hier gaan werken"

Ze praten te zacht om de roddels te kunnen verstaan, maar ze hebben het nu over een vrouw.

Tessa zit te kijken hoe Antonette zich opmaakt. Ant trekt zich hier niets van aan.

Okie, ik ga me douchen!

Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
  maandag 6 maart 2000 @ 08:15:00 #8
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250832
Tessa is bezig met haar pancake, en smeert haar gezicht achtereenvolgens in met een creme, een spons met bruine zooi en een poederkwast.
Esmeralda is ook wakker.

De dames gaan eten.

Esmeralda:"toen vlak voor het slapen gaan toen zei hij dat, en de dag erna hebben we het er ook over gehad
"Tessa:"je kan moeilijk aan knoppen gaan draaien, word nou verliefd, word nou verliefd"
Esmeralda:"maar dat betekend niet dat het geen schatje is hoor"
"en vanavond meteen die live uitzending voor hem"......
dan word het een driehoeksrelatie, volgens mij wil ik mijn gezicht niet zien toen ik dat zei, ik zat me flink te irriteren.
Sommige mensen beseffen echt niet wat ze zeggen volgens Esmeralda(er heeft iemand gezegd, "het gezeik met Bart moet nu maar eens afgelopen zijn")Ze vind dat een ander daar niet over kan oordelen.

Tessa vind het gaaf dat ze hier gaan werken, verder merkt ze op dat ze heerlijk heeft geslapen.
Tessa zegt dat je echt elke kans moet grijpen die je kunt grijpen.
Esmeralda:"zou de showbizz doorgaan?"
Tessa:"was er nog brood genoeg eigenlijk? "
ze gaan nu op zoek naar de beschuiten omdat er anders bijna geen brood meer is voor de achterblijvers.
Esmeralda neemt nog wel een snee brood, omdat ze nog bijna nix gegeten heeft en honger heeft.

Het gaat nu ff over zwangerschappen (van dieren en mensen) Antoinet verteld over iemand die al drie jongens had en weer zwanger was, en een van de kinderen had gezegd"ow, niet weer zo'n huilbaby he mamma"
Esmeralda haakt hier op in met een calimerostemmetje:"toch niet weer he mamma, slet."
Tessa lacht erom.

maandag 6 maart 2000 @ 08:42:00 #9
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250833
Om half negen moeten de dames ( en Jop) beginnen.
Ook Antoinet maakt zich , wederom in een sneltreinvaart, op.

Emseralda zingt onder het opmaken "negen kleine bussertjes die zaten in een bus"

Jop komt nu ook uit bed.(08.15)

Eindelijk begint Antoinet ook aan haar ontbijt.

Antoinet:"het valt niet mee om wakker te worden"
jop:"huh"?
Antoinet herhaalt het nog een keertje
Jop vraagt aan Antoinet waar z'n werkschoenen zijn.
Ant:"die liggen daar, onder die bank"
Jop eet nu een broodje hagelslag, terwijl Antoinet nog een beschuitje neemt.

(boring)

Ondertussen kijken ze naar buiten.(of naar de foto's die op het raam geplakt zitten?)

Esmeralda gaat achter de laptop zitten. (08.24)
Antoinet vraagt of Jop jus de orange wil.

Tessa leest voor:"lieve Tineke...blabla...gaat over een vrouw die het belangrijk vind dat haar zoon een vrouw met geld heeft getrouwd...(??)

Seki word wakker.

Antoinet doet het haar van Tessa.

Esmeralda vraagt wat er nu eigenlijk met de post was gisteren.
(de redactie had aangegeven dat er post was en volgens Tessa kon het niet gelezen worden)
Esmeralda:"lekker belangrijk"

Esmeralda zegt dat ze gisteren voor het eerst ff lekker heeft gefietst.
Tessa:"tjah, ff lekker alle spanningen van je af fietsen"
Esmeralda:"*zucht* ...ja"
Antoinet heeft het haar van Tessa opgestoken en fixeert de boel nu met haarlak.

Seki vind deze slaapzakken lekker en zegt dat hij een lekkere nacht geahd heeft.
Tessa vind deze slaapzakken ook beter.

Tessa zegt;"strax ben je uit de bus, en word je wakker, Antoinet kan je me haar ff doen, Antoinetje???"

Inmiddels is het 08.35.

Tessa spuit ondertussen zelf nog wat meer haarlak in haar haar.

Seki kijkt naar buiten, en ziet de dieren.
Tessa:'kijk, kijk, kijk, kijk, daar komt een struisvogel"
Esmerälda:"wat doet die camera nou?", en ze bestudeert de camera" ( de dieren buiten boeien haar dus niet echt )

en toen was de verbinding met de streams weg

maandag 6 maart 2000 @ 09:12:00 #10
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250834
08.40
Seki heeft het over de neushoorns.

Esmeralda vind dat ze na het horen van het advies van "lieve Tineke"ook wel in staat is om zulke adviezen te geven.
Een rubriek "lieve Essie"lijkt haar wel wat.

Ondertussen word duidelijk dat men om negen uur pas hoeft te beginnen.
Het is buiten koud volgens Antoinet.
Seki zet koffie.
Esmeralda :"hm, morgen lekker uitslapen"
Esmerlada:"annie, geef jij me blisstick nou eens terug, want die gozer, wil met me...trekken(?????)(bekken??)
(het laatste woordje was me niet duidelijk)

08.50

De dames kijken nu even naar buiten en hebben het over "konijnenkeutels opruimen"
Antoinet verteld over een voorval van haar met teenslippers, ze liep door een weiland, en flats in een koeievlaai"
iemand anders heeft het nu over haar moeder die in de slaapkamer in een honddrol stapte.

Jop vind het onsmakelijk worden en verlaat de ontbijthoek.

08.52

De werkploeg gaat naar buiten.
Antoinet:"goh het is koud zeg"
Jop:"heb je het boodschappenlijstje?"{
Antoinet:"ja, in m'n tas, en het geld ook, en de brief ook"

Tessa heeft geen werkjas, maar volgens haar krijgen ze nog een pak aan, een werkpak.
Emseralda:'ow, ow, hij komt eraan, hij komt eraan...ze klinken wel gevaarlijk hoor"
Tessa:"ach joh, ze doen nix die beesten".

Antoinet vind dat Jop niet moet zeuren over vieze praatjes omdat de praatjes van hem nog erger zijn

Tessa:"wat heb ik nu gezegd, wees nu zuinig met je kleren"
Esmeralda(Calimerostemmetje):", stamp, stamp, nou, maar ik kon er nix aan doehhhn"

Emserlada verteld iets over een kelin bestje die achter haar aan kwam, ze zegt:"het zag er niet uit, zo'n klein kippetje en zo'n groot angstig meisje, maar dat kreng hield maar niet op, en toen heb ik hem een rotschop gegeven".
Antoinet:""aw""
Emeralda:"ja nou hoor, mijn kippen waren lief maar deze......"

Tessa gaat rondjes rennen om de tuintafel,6 rondjes.
Esmeralda:"wat een prestatie"

Inmiddels is het negen uur.

Jop:"nou jongens , dit is een neushoorndrol,standaard, 2 meter hoog, we branden hem eerst weg, voordat...."
de meiden beginnen te zingen...

Jop had een hele rare droom vannacht.
Tessa:"ik heb niet gedroomd, volgens mij".

Dit is weird, ze staan nu met z;n allen gericht op de cameraman die net ook volledig in beelld was, het leek in 1 instantie alsof er een groen scherm om de gehele bus stond, maar dat is slechts een klein stukje, daarnaast staat in ieder geval een cameraman
vandaar het opgevoerde toneelstukje en het gezamelijk, naast elkaar, in 1 richting kijken van de vier personen.

maandag 6 maart 2000 @ 09:23:00 #11
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250835
Antoinet is opvallend stil.

Inmiddels is het tien voor half tien,volgens Antoinet, ze vind het echt Aso dat het al zo laat is.

de Cameraman met blauw mutsje, stond nu midden in z'n eigen beeld.

Het onzingehalte in het gesprek over de dieren neemt toe, vandaar dat ik het niet woordelijks weergeef.

(het is een soort commentaar geven d.m.v "leuke texten en grappige stemmetjes")

Overigens kijken de giraffen al kauwend, onverschillig naar de pratende mensen

er lopen nu 6 mensen naar de greop.
Jop:'hey kijk, daar heb je Peter".
De volledige cameraploeg loopt buiten de streams weg met de werkers.
De werkers stellen zich voor aan de cameramensen, en vertrekken nu.

Seki is aan het opruimen en schoonmaken in de bus.
Buiten de bus staat een groot bord met reclame van sbs.

Seki loopt nu, met een mok koffie naar buiten om naar de dieren te kijken.

het loopgebied van de buspassagiers is "afgebakend"door de kabels van het geluid en de camara's.

*grin*
Ondertussen lopen Antoinet, Jop,Tessa en Esmerlada achter één kruiwagen, op de voet gevolgd door de 6 mensen van sbs, die meer mee moeten sjouwen als de mensen die werken

Seki haalt de was uit de wasmachine.

(overigens is er dus ook nog steeds een voor de passagiers zichtbare camerman op het "leefterrein" van de passagiers.)

09.30
Seki is weer binnen.

maandag 6 maart 2000 @ 09:51:00 #12
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250836
Inmiddels is Willeke ook wakker.

Seki verteld haar dat de werkploeg ver na negenen werd opgehaald.

Onertussen zet Seki een thermoskan met koffie.
Willeke:"hoe is het met je lies, heb je er nog veel last van?
"Seki:"het valt wel mee hoor, de avond ervoor was in onderuit gegaan en een paar uren daarna begon het, maar het is nu wel over hoor"
Iwan is ook wakker.
Hij maakt z'n haar nat.
Willeke:"waren jullie laat opbed?
Ïwan:"ik, valt wel mee hoor"
Willeke:"ik heb jullie nie meer gehoord"
Willke staat op en stoot haar hoofd, er klinkt een doffe *plonk* en een Auw van Willeke.

Bülent is nu ook wakker.

De Zebra's zien een man lopen, en rennen erachteraan.(eten!)

Iedereen is nog aan het wakker worden.
Willeke kakelt achterelkaar door
(Büllent gaat weer op z'n rug liggen en sluit zijn ogen)

Willeke:"Goedenmorgen Büllent"

Iwan trekt z'n, ietsje te strakke broek aan, en is een minuutje bezig om z'n edele delen aan de linkerkant in z'n broekspijp te duwen

Iwan is dus linksdragend.

maandag 6 maart 2000 @ 10:30:00 #13
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250837
10.23

Willeke:"dan kan Jop ook een beetje wakker worden"
Bülent:"Jop is al weg hoor"

maandag 6 maart 2000 @ 11:03:00 #14
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250838
10.30
de achterblijvers zijn nu aan het ontbijten.
Aziz met muts

Volgens Seki en Aziz is het tuinhuisje strax een makkie.

Willeke heeft er over de was.
Ze wil strax alvast de groenten en de aardappelen klaarzetten, zodat er vanavond als de werkploeg thuiskomt, niet zoveel meer hoeft te worden gedaan.
Aziz neemt de sla/tomaten en uien afdeling voor zijn rekening.

Willeke heeft het over TV masten en de uitbraak van morgen, en over de telefoon.
Bülent reageert meteen:"we hebben geen telefoon"

willeke is geen vleesmens
Seki:"hoe meer hoe beter"
Willeke:"bij mij niet hoor, heb liever kaas"
Aziz:"ik mis m'n biefstukkie"

Willeke:"hej jongens, is het goed dat ik hier binnen strax ff goed bezig ga terwijl jullie met het tuinshuisje bezig zijn?

"het is oké.

Willeke:"ik kan dat heel goed alleen, eerst ff alles ruimen en dan goed schoonmaken, over anderhalf uur is alles klaar",Seki neemt het stofzuigen voor zijn rekening.

Het mysterie van de bus, ze hebben echt overal gezocht en zijn 4 blikken soep kwijt.willeke gaat strax nog eens zoeken.
(redactie had zeker honger)

De samenwerking tussen Seki en Willeke is uitstekend.
Willeke vraagt of hij uit Esmeralda's kastje, poetsmiddel voor haar schoenen wil pakken, en of hij iets voor de ramen wil pakken.

De ontbijttafel word door Seki opgeruimd, en hij gaat stofzuigen.
Willeke gaat zingend aan het werk.(mister sandman, monday, monday)

maandag 6 maart 2000 @ 11:34:00 #15
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250839
Bülent leest iets over de bus.

bülent:"dat ze de bus eruit willen hebben ofzo"??

Bülent, Aziz en Iwan staan buiten.
Ze hebben alleaal lekker geslapen.
Aziz:"alleen Jop en Antoinet, hup...Bom, weer tegen me aan, hup bom, en weer tegen me aan"
Aziz:"ik snurk ook hoor, maar het irritante is , als je nog niet slaapt, dan ga je er op letten bij een ander"

Ze hebben niets gehoord van Tessa's dromen deze nacht

Iwan:"moet je ff doorvragen, ja, vertel het maar meisje"

Seki en Aziz begin plots te schreeuwen want ze zien de andere.
"gaat het jongens???"

de werkploeg staat kennelijk midden tussen de neushoorns.

Willeke komt ook ff kijken
"ze hebben regenpakken van hier aan, djeezus, wat een kolosale dingen zeg".

* Quenda® gaat douchen.

maandag 6 maart 2000 @ 11:59:00 #16
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250840
Seki kan zich totaal niet voorstellen dat iemand een verhaal verteld en een half uur daarna binnenkomt en een totaal ander verhaal verteld tijdens de nominaties.
Keihard liegen noemt hij dat.

Hij denkt dat het komt door een of ander vaag roddelblad waarin stond dat Büllent misschien iets zou beginnen met het mooiste meisje van de bus.En dat hij zich wil bewijzen t.o.v zijn familie:"zo van ik heb het mooiste meisje van de bus gepakt"
Aziz vind het ook een klotestreek.

Seki:"als Willeke ook eens eerlijk was geweest tijdens het stemmen", ïk had het eerlijker gevonden als ze allebei gelijk geeindigd waren."
Aziz:'en dan een half uur daanra iets totaal anders beweren"
Seki:"in het begin had ik zoiets van, aardige gozer, leuke gesprekken over milieu, die aardbeving, maar nu, hij heeft voor mij afgedaan.
Aziz: "matennaaier"

Seki;"de standaard dingen zal ik beantwoorden, wil je de boter aangeven etc, maar voor de rest hoef ik hem niet meer"

Het ging over het ontkennen van de driehoeksverhouding door Büllent.

Seki:"Bart is eerder iemand die alles van zichzelf weg zou geven dan dattie iemand pijn doet, denk ik"
Seki:"maar zij loopt ook een spelletje te spelen hoor"

pi_250841
Het hoge woord is eruit ! Ik vroeg me gisteren al af waar het toch de hele tijd over ging:

Aziz: Ik wil je wat zeggen. Ik vind het heel laag van hem.
Seki. ja, dat weet ik
Seki: Je gaat bijna geloven dat de roddelbladen gelijk hebben, want daar stond ook al in dat zijn familie had gezegd dat als ie een meid leuk zou vinden dat esmeralda dan iets voor hem was.

Seki: Ik vind het een lullige teringstreek.
Aziz: Zo iemand komt zichzelf wel tegen hoor.
Seki: ja, of niet he. Of niet !
Aziz: ja, maar de buitenwereld weet het misschien niet he. Als zijn tweede reactie niet wordt uigezonden dan weten ze het thuis niet, en dan komt er niemand achter

Als willeke dacht zus en zo omdat ze eerlijk dacht, en bullent had niet gerekend dat hij met Asmeralda wat wilde dan hadden we een totaal andere stemming gehad. Kijk, Willeke stemde op Bart om hem uit dit benauwde gedoe te krijgen, maar het had totaal anders kunnen uitpoakken.

Het gaat over de stemming..

Ik sta wel open voor een relatie.....
In het begin op de bank dacht ik, eerlijke jongen . Dan hadden we het over aardbevingen, en cultuur etc etc. maar nu.... tsss
Seki: ik snap niet dat je op de bank zit, dit verkondigd tijdens de nominatie en een half uur later met een totaal ander verhaal komt. Dat ie ook gevoelens heeft voor Esmeralda. En dan moet er een goeie gozer gaan, omdat hij zo'n hielenlikker is. dat vind ik lullig, een rotstreek.

Maar zij loopt ook spelletjes te spelen hoor. de tofste Gozer die er is gek maken met haar strakke broekjes. Op pieterburen zei zo'n gozer "wat heb je een laag plamuur op je gezicht" Nou, had je haar moeten zien kijken. Werd ze neidig, Ik zei toen tegen haar, je moet tegen kritiek kunnen. Jij geeft toch ook je meningen ?

Seki: En vanavond wil ik een groepsgesprek, want dat intikken op die laptop daar wortd ik ook gek van. De redactie heeft gezegd dat er niet altijd iemand achter dat ding zit, en dals we een vraag 1 keer intikken dan weten ze het wel.

Seki: Weet je ook waar ik benieuwd naar ben ? Dat boekje waar hij alles in schrijft. ik ben ineens reuze benieuwd naar hoe hij ons afschilderd. En ik weet dat het niet mag, maar dan zit ik ineens in een andere kast. want daar ben ik echt benieuwd naar, wat daar in staat.

Maar ja, dan lig ik er dadelijk zelf uit.

En Bart die zei vanaf het begin, het zit zus en zo en dat is het. Die was goudeerlijk, deed niets verkeerds. maar zij blef hem maar aandacht schenken. En dat was fout.

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 06 Maart 2000).]

Blijft zich verbazen
  maandag 6 maart 2000 @ 12:05:00 #18
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250842
Seki;"ik heb het ook tegen Esmeralda gezegd, je weet godverdomme dat die gozer gek op je is, hou hem dan een beetje op afstand, je kunt ook zeggen dat je er geen zin in hebt, ipv, hihihi, en tegen hem aan te kruipen, dan maak je het voor hem alleen maar erger.

Seki:"en vanavond wil IK (?) een groepsgesprek, ik word schijtziek van dat laptop gebeuren, als ze naar de wc gaan, mag ik ff, mag ik ff,en dat terwijl de redactie duidelijk heeft gezegd, Als jullie één berichtje sturen, en we zijn er niet, dan reageren we vanzelf wel een berichtje terug zodra er iemand aanwezig is, neej, vooral niet luisteren, en telkens weer een nieuw bericht intikken.....

Ik weet dat het niet mag hoor, maar ik ben wel benieuwd wat die gast over ons opschrijft in dat boekie van hem, ik denk dat ik me eens ga vergissen in het kassie, en in dat boekie ga lezen......
(gaat over een boekje waar Büllent in schrijft)

maandag 6 maart 2000 @ 12:11:00 #19
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250843
de chat word verschoven naar de avond.

pi_250844
Inmiddels is het gesprek tussen aziz en seki beeindigd. In de bus hebben Iwan en Willeke het over de liveuitzending vanavond. De bussers hebben gisteren een telefoongesprek gehad met Sylvana van ca een half uur. Iwan: Dan zijn we vanavond niet live, want vorige week toen er beeld was stond die telecom mast naast de bus voor die uitzending, en nou staat er niets. Ze nemen gewoon alles op, en maken dan een liveuitzening met allemaal oud materiaal. Misschien dat we nog een telefoon krijgen of zo, maar verder hebben ze daar dan geen beelden van ons.

Wil: Jij wilde geen appel seki ? Nee, kaas is prima, maar geen appel lieverd. Er volgt een grapje van Willeke waar Aziz om moet lachen.

Bullent leest iets over 4 vermoorden, waarvan twee voorbijgangers. iets uit de buurt van bijnWilleke.

Seki, Ja dat klopt, dat was bij Peter R de Vries. heb ik ook gezien.
Seki: wat wel jammer is is dat er ineens veel herhalingen waren van hem.
Ervworden nu wat uitzendingen van P R de vries opgenoemd (spaanse polder, tuinman, en meer.

Seki: Ja, dat zijn dingen die wil je niet meemaken.
Seki: Toch ook met die hennepkweker uit spijkenisse. (Over percentages van de winst etc)

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 06 Maart 2000).]

Blijft zich verbazen
  maandag 6 maart 2000 @ 12:29:00 #21
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250845
Willeke begint met de salade.
Seki wil er liever geen appel in.

Iedereen is weer in de bus.
Büllent kijkt nogal sip.

(heeft waarschijnlijk het gehele gesprek tussen Seki en Aziz kunnen volgen, aangezien die niet echt de moeite namen om het gesprek stiekum te voeren en keihard hun dialoog voerden)

maandag 6 maart 2000 @ 12:40:00 #22
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250846
willeke;"ja maar peter.r. de vries mag zelf nix doen he
Äziz:"nou dat van Klaas Bruinsma, met dat stuk over Steve Brown"

het hele programma word uitgebreid besproken, moorden uit de buurt van Willeke, Manon uit Alkmaar, de hospita die drie mannen in haar tuin had begraven.

Willeke hoopt dat ze vanavond met Bart mogen spreken maar Seki en Aziz denken dat dat absoluut niet gebeurt.

Büllent spreekt eigenlijk alleen beleefd tegen Willeke.

Seki begint weer over dat hij reuze benieuwd is wat anderen over elkaar schrijven.
Willeke vind het een inbreuk op je privacy
Seki:"de gedachtes zijn voor jezelf, ik wil best voorlezen wat ik heb geschreven"
Iwan:"hoe vaak gebeurt het niet dat er dingen instaan die achteraf veel verklaren"
Willeke vind dat het haar gedachtes zijn, en dat dat schriftje alleen bedoelt is voor jezelf, maar dat er bij haar niets byzonders instaat, alleen over de dingen die ze voelt, en de dingen die er zijn gebeurt.

willeke :"het is gewoon heel moeilijk om voor elf man
Seki:"9 man"
Willeke: ships, 9 man, iets te maken wat ze allemaal blieven"

willeke:"die komkommer blieven jullie allemaal he???"
ja die Blieve we.....

maandag 6 maart 2000 @ 12:49:00 #23
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250847
eventjes komt het punt geld ter sprake.
stel er is een dag niets verdient, dan moet er minder en goedkoper waorden ingekocht .
Aziz: "ja maar als ze nu al zeiken over merken, en pindakaas van calvé"
Willeke:"dan maar geen chips en snoep enzo"

Willeke is heel postief over de komende avond...lekker chatten en spelletjes doen.
Bülent schilt de aardappelen en probeert de aardappelen te hypnotiseren.

Willeke en Seki adviseren Aziz hoe hij een emotionele brief moet beginnen.
Aziz vind het moeilijk.
Seki:'je begint gewoon belangstellend, en vraagt hoe het met haar gaat"
Willeke:"en dat je nu de tijd hebt om na te denken"

maandag 6 maart 2000 @ 13:03:00 #24
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250848
morgen werken.
Seki, Bülent, Aziz en Willeke.

De werkers aaien momenteel de giraffen en lopen weer verder met de kruiwagen, scheppen,medewerkers van de ZOO en het sbs team.

Hoor mensen roepen:"joppie!!!!!!!!!"

Aziz ergerde zich gisteren aan Jop omdat die nogal fel reageerde toen Aziz ff bij Antoinet zat.

Seki wil zo een middagdutje gaan doen, maar schilt nu ook aardappelen.

Admin maandag 6 maart 2000 @ 13:32:00 #25
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_250849
13:13 Seki kan zowaar aardappelen schillen.
13:15 De stream houdt ermee op. Een wazige foutmelding is nu het enige dat er hier binnenkomt

Ben ik net weer online na ruim een maand, kan ik NOG niet streamen

Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')