quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:24 schreef tuinfluiter het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik gewoon weer op mijn beelscherm kan kijken, het op een paar toetstjes
zitten drukken toen er iets omviel, is nu een stuk kleiner en bijna een vergrootglas nodig, iets van - + -1?
Het is alleen wel makkelijker om de plus en min van je nummerieke gedeelte te gebruiken, anders moet je de shift er ook nog bijdoen om te voorkomen dat het een = of een underscore wordt.... geen idee wat dat voor effecten zou kunnen opleverenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Een collega van me had dat pas ook. Helemaal in paniek.
Wat Leandra zegt dus![]()
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, Ruud, jij bent gewoon bekend met zijn repertoire
Voor mij wel hoor!!!!! ja ik ben altijd lief hequote:
OMG, en we hebben vanavond helemaal geen Chinees gegetenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:27 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt Leandra ga het proberen,
je smiley heeft nu spleetogen.![]()
Ctrl en de 0 indrukken kan ook. Dan zet je het terug op de standaardinstelling.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is alleen wel makkelijker om de plus en min van je nummerieke gedeelte te gebruiken, anders moet je de shift er ook nog bijdoen om te voorkomen dat het een = of een underscore wordt.... geen idee wat dat voor effecten zou kunnen opleveren
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gelukkig niet![]()
, als er dan toch geluid moet zijn hoor ik liever een zaterdagnachtuitvoering van 538 Dance Department
Sorry, 538 is hier een immer terugkerend probleem.... die zender doet het niet op mijn autoradioquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gelukkig niet![]()
, als er dan toch geluid moet zijn hoor ik liever een zaterdagnachtuitvoering van 538 Dance Department
Thnx, dat wist ik niet, weer wat geleerdquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ctrl en de 0 indrukken kan ook. Dan zet je het terug op de standaardinstelling.
102,3 en als je door het hele land reist, net als ik af en toe, een keer op de + of op de - drukken en je hebt de lokale TOP-frequentiequote:Op dinsdag 3 november 2009 21:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry, 538 is hier een immer terugkerend probleem.... die zender doet het niet op mijn autoradio
wel op de a.m. (dacht dat het zo heet) je hebt F.M. en dan die, en dan helemaal aan het eind zit 538 tussen 2 andere radiozenders.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry, 538 is hier een immer terugkerend probleem.... die zender doet het niet op mijn autoradio
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:46 schreef Leandra het volgende:
LOL... en dan krijg ik 2 keer een bloedserieus antwoord![]()
![]()
Wat ben ik blij dat zoonlief hier niet meeleest
ik vind het wel lekker om 's ochtends met 538 naar mijn werk te rijdenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:46 schreef Leandra het volgende:
LOL... en dan krijg ik 2 keer een bloedserieus antwoord![]()
![]()
Wat ben ik blij dat zoonlief hier niet meeleest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |