wel op de a.m. (dacht dat het zo heet) je hebt F.M. en dan die, en dan helemaal aan het eind zit 538 tussen 2 andere radiozenders.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry, 538 is hier een immer terugkerend probleem.... die zender doet het niet op mijn autoradio
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:46 schreef Leandra het volgende:
LOL... en dan krijg ik 2 keer een bloedserieus antwoord![]()
![]()
Wat ben ik blij dat zoonlief hier niet meeleest
ik vind het wel lekker om 's ochtends met 538 naar mijn werk te rijdenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:46 schreef Leandra het volgende:
LOL... en dan krijg ik 2 keer een bloedserieus antwoord![]()
![]()
Wat ben ik blij dat zoonlief hier niet meeleest
Ik ook lach me altijd rot om die mafkezenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik vind het wel lekker om 's ochtends met 538 naar mijn werk te rijden
Goed van jouquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:48 schreef Soury het volgende:
Jaaahh naar de tandarts geweest vanmiddag [ afbeelding ]
Dat viel mee
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:48 schreef Soury het volgende:
Dat viel mee
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:49 schreef Toverheks het volgende:
las net Palma`s hoekje is voorgoed gesloten, Gert heeft Topic geoppend staat ook een *persbericht* van Palma, sneu hoor echt is moordwijf maar uit haar verhaal blijkt dus ze is door iemand *genaaid*
Ja echt he, Edwin Evers vind ik echt een leuke vent om naar te luisteren, samen met die andere 2quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook lach me altijd rot om die mafkezen
Dat probleem heb ik dan weer niet.... maar goed, ik ben dan ook een afgetakeld oud wijfquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik vind het wel lekker om 's ochtends met 538 naar mijn werk te rijden
En ze von het niet eens lekkerquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:49 schreef Toverheks het volgende:
las net Palma`s hoekje is voorgoed gesloten, Gert heeft Topic geoppend staat ook een *persbericht* van Palma, sneu hoor echt is moordwijf maar uit haar verhaal blijkt dus ze is door iemand *genaaid*
Nee, vind het echt sneu voor haar, is echt een heel lief mens en dan dit echt jammer.quote:
Heeeyyyyy wat goedquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:48 schreef Soury het volgende:
Dat viel mee
Mooiiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:48 schreef Soury het volgende:
Jaaahh naar de tandarts geweest vanmiddag
Dat viel mee
Die nieuwslezer vind ik leuk, die leest dan nieuws en dan het commentaar erachter aan van hun.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja echt he, Edwin Evers vind ik echt een leuke vent om naar te luisteren, samen met die andere 2
Is niet nodig ... Ik heb een paar voortanden die verkleurd zijn. Daar gaan hoesjes overheen. Eén kies is beroerd. Maar das een questie van vulling vervangen, meer niet. Mehhhhnnn ben echt blijquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed van jou![]()
Heeft hij/zij het al over de beugel gehad?
Ja Rik en Tim, en onze nieuwslezer Henk met die leuke lachquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja echt he, Edwin Evers vind ik echt een leuke vent om naar te luisteren, samen met die andere 2
Dat bedoelde ik die hoesjesquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Is niet nodig ... Ik heb een paar voortanden die verkleurd zijn. Daar gaan hoesjes overheen. Eén kies is beroerd. Maar das een questie van vulling vervangen, meer niet. Mehhhhnnn ben echt blij
Dat ga ik nu ook doen hoor.. Ik had een 10 jaar niet gaanquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooiiiiiiiiiiii![]()
* Leandra is doodsbenauwd voor de tandarts, maar gaat wel braaf ieder half jaar
Dat dus.... het is gewoon sneuquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee, vind het echt sneu voor haar, is echt een heel lief mens en dan dit echt jammer.
Ja echt lachenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die nieuwslezer vind ik leuk, die leest dan nieuws en dan het commentaar erachter aan van hun.
Skyradioquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik dan weer niet.... maar goed, ik ben dan ook een afgetakeld oud wijf
Maar nee, ik heb altijd Saairadio aan in de auto, tot ongenoegen van mijn passagiers, maar die heb ik dan ook niet vaak![]()
538 is overigens gewoon ingesteld hoor, en als Jr. en zijn vriendin de auto meehebben zullen ze de radio ook vast niet op Sky laten staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |