Verstandigquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ga ik nu ook doen hoor.. Ik had een 10 jaar niet gaan
Nou precies en dit geen centje pijn, vind het echt fijn voor jequote:Op dinsdag 3 november 2009 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze vond het zonde om er kronen van te maken. Dat kan altijd nog.
Henk Blokquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die nieuwslezer vind ik leuk, die leest dan nieuws en dan het commentaar erachter aan van hun.
Ik ben ECHT bang voor een tandarts........Dit is een grote stapquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Verstandig
Ik maak trouwens altijd direct een afspraak voor een half jaar later, want bellen om een afspraak te maken "vergeet" ik anders
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Skyradio![]()
Dan kan je net zo goed wel een cassettebandje erin knallen![]()
Jij bent toch pas in 2028 een oud afgetakeld wijf?
Goed johquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Is niet nodig ... Ik heb een paar voortanden die verkleurd zijn. Daar gaan hoesjes overheen. Eén kies is beroerd. Maar das een questie van vulling vervangen, meer niet. Mehhhhnnn ben echt blij
Ikke Decibel op mijn werk of 538quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
....ik heb ook vaak Slam Fm opstaan
ja die, kon niet op zijn naam komen maar dan het commentaar van de andere op het nieuws en henk doet er dan nog schepje bovenopquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Henk Blok![]()
Dat is vaak lachen ja, dan dwalen ze vaak ontzettend af, maar dat is wel leuk. en hoe die Henk lacht, geweldig!
Ja zoiets iid... Ik stel dat soort dingen uit en uit en uitquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed joh![]()
Denk je nu: Had ik maar jaren eerder gegaan?
Alles op zijn tijd hoor, toen was het je tijd gewoon niet.
Maar je hebt het maar mooi gedaanquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben ECHT bang voor een tandarts........Dit is een grote stap
Joh, lekker nietszeggend geluid op de achtergrond waarbij je niet hoeft na te denkenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Skyradio![]()
Dan kan je net zo goed wel een cassettebandje erin knallen![]()
Jij bent toch pas in 2028 een oud afgetakeld wijf?
haha mijn auto is zo klein hoor je alleen herrie en zie je mensen kijken waar komt dat vandaanquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik in mn autootje...dan hoor je eerst een hoop herrie en dan zie je mn Matiz
Ik snap het, ik kon er alleen niet meer onderuit toen ik Jr. kreegquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben ECHT bang voor een tandarts........Dit is een grote stap
Jeezzzzz dan ga ik liever werkenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:02 schreef Laysa het volgende:
Ik ga zo afsluiten....Morgen een drukke dag en vroeg op....Bloed prikken....Sporten
en mn haar verven denk ik
en boodschappen
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is veel jonger dan ik dacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |