kom jij bij mij eten?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
vanavond maar eens lekker gaan eten bij een hele mooie jongedame
Voor jou stop ikquote:
quote:
oeh babs met de mooie boobiesquote:Op woensdag 4 november 2009 15:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik zat al te wachten op die reactie![]()
we gaan naar vanavond naar babs en peter
dat ookquote:Op woensdag 4 november 2009 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oeh babs met de mooie boobieswat zeg ik nou
maar tis wel waar
en toch heeft het er gestaan, jij kunt ook wel eens iets missenquote:Op woensdag 4 november 2009 14:54 schreef Klonk het volgende:
in dat geval had je er ook voor kunnen kiezen het niet te plaatsen, enne ik zag ik geen enkele poging tot het plaatsen van spoilertags
ogen.. jaaaajaquote:Op woensdag 4 november 2009 15:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat ook
maar vooral die ogen van d'r
True, en hier deed hij het ook gewoon, moest hem openklikkenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:48 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
en toch heeft het er gestaan, jij kunt ook wel eens iets missen
Pics or it didnt happen!quote:Op woensdag 4 november 2009 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oeh babs met de mooie boobieswat zeg ik nou
maar tis wel waar
ik mag geen pics van andere mensen dan mijzelf vrijgevenquote:
zal eens kijken of ik d'r vanavond zat krijgquote:
je gaat bij hen in de zaak eten en dan zat krijgen?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zal eens kijken of ik d'r vanavond zat krijg
ouwe snoepertquote:Op woensdag 4 november 2009 15:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zal eens kijken of ik d'r vanavond zat krijg
jij zou er niet opkruipen?quote:
na sluitingstijd nietquote:Op woensdag 4 november 2009 15:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je gaat bij hen in de zaak eten en dan zat krijgen?
Ik weet niet of dat zo goed is voor de zaak
ik bekenquote:
dan heb ik niets gezegdquote:
profiel linkquote:Op woensdag 4 november 2009 15:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik mag geen pics van andere mensen dan mijzelf vrijgeven
ikke nietquote:Op woensdag 4 november 2009 15:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij zou er niet opkruipen?
denk het toch wel hoor
whehehequote:Op woensdag 4 november 2009 15:55 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ikke niet![]()
alleen als niemand kijkt, gewoon ninja
Heeft geen fok accountquote:
of in de donkere kamer, dan ziet ook niemand hetquote:Op woensdag 4 november 2009 15:55 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ikke niet![]()
alleen als niemand kijkt, gewoon ninja
maar dan niet met die super grote tettenquote:
breng hem nou niet op ideeenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
of in de donkere kamer, dan ziet ook niemand het
juist welquote:Op woensdag 4 november 2009 15:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
breng hem nou niet op ideeen
dan kruip jij er ook bijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |