die heeft ook een makkelijk baantjequote:Op woensdag 4 november 2009 14:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze werkt blijkbaar alleen op maandag en dinsdag
nou da's lekkerquote:Op woensdag 4 november 2009 14:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze werkt blijkbaar alleen op maandag en dinsdag
ja het gore lefquote:Op woensdag 4 november 2009 14:15 schreef Ladylike het volgende:
Maandag zit ik er bovenop!
ik wil mn eigen geld... als ze deze maand weer overschrijven is het dus al 130 euro te veel
dat is klote.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:14 schreef Ladylike het volgende:
Deurwaarder he...
maar het feit dat ze te veel geld inhouden dat boeit ff niet![]()
Gewoon ff 65 euro per maand te veel inhouden
groot gelijkquote:Op woensdag 4 november 2009 14:15 schreef Ladylike het volgende:
Maandag zit ik er bovenop!
ik wil mn eigen geld... als ze deze maand weer overschrijven is het dus al 130 euro te veel
als ze het niet terugdraaien dan krijgen ze een kort geding aan hun broekquote:Op woensdag 4 november 2009 14:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is klote.
en dan krijg je straks te horen foutje van ons maar ondertussen...
dat dus... het is wettelijk niet toegestaan wat ze nu doenquote:Op woensdag 4 november 2009 14:17 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
als ze het niet terugdraaien dan krijgen ze een kort geding aan hun broek
gister al vergeten ?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja kort, omdat het waaide en dus fris was
krachtig, omdat ik doorliep om snel binnen te zijn
mogguh CGM
waarom de kuchekuchekuche?
Ooooh hahaha nee ik was niet wakkerquote:
ja graag met melk en suikerquote:
dat is dan wel incl. extra'squote:Op woensdag 4 november 2009 14:34 schreef Ladylike het volgende:
130 euro alstublieft (ik probeer mn tekorten aan te vullen, merk je het?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ff achter spoilers dit soort dingen, zie OP![]()
[ Bericht 23% gewijzigd door Klonk op 04-11-2009 14:47:35 ]sometimes i forgot what's up and what's down
zal toch wel te laag zijnquote:Op woensdag 4 november 2009 14:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
kreeg net een oud yzer bod op je alfa LL
spoiler werkte eerst welquote:Op woensdag 4 november 2009 14:51 schreef john-frusciante het volgende:
ja de spoiler werkte ff niet dus vandaar thnx voor het aanpassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |