Goedzo JK.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, maar ik leef nog hoor, dank voor jullie medeleven!
ik denk van KPD , JK van het Meisjes topicquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zeg eens moblo, waar ben jij eigenlijk mod van?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:23 schreef Joene het volgende:
[..]
ik denk van KPD , JK van het Meisjes topic
Ik probeer zo veel mogelijk blauwe te neukenquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:24 schreef Adelante het volgende:
Het gaat toch geenszins om het forum, dat kleurtje doet 't 'm.
LE-ZUH!quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[ afbeelding ]
Zulke glazen dus, lieve mensen.
Hoedt U!
Staat wel bij dat ze alleen voor koude dranken zijn, trouwens
quote:PRODUCTINFORMATIE
Belangrijkste voordelen
Uitsluitend te gebruiken voor koude dranken.
Maar een vaatwasser draait toch ook niet koud. De IKEA snapt het niet.quote:Onderhoud
Vaatwasserbestendig.
MOBIELINTERNET!quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
IK HEB TOCH NIET ALTIJD DIE WEBSITE BIJ DE HAND?
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111
Bij een vorig bureau waar ik werkte hadden we die glazen ook.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:27 schreef Adelante het volgende:
Maar een vaatwasser draait toch ook niet koud. De IKEA snapt het niet.
bijna goed, KEL natuurlijkquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:23 schreef Joene het volgende:
[..]
ik denk van KPD , JK van het Meisjes topic
Wat laat , werk je ofzo.quote:
quote:
jij komt wel eens in OUD zeker, bij het wachten op het tweede streepjestopic? gezien het klussen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:11 schreef Adelante het volgende:
Klussen natuurlijk.
Sorry schat ,wist ik veelquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:43 schreef mijsje het volgende:
Jesters in tha house!!![]()
[..]daar hadden we de hele schuur (=bijkeuken, maar vent vindt het schuur) mee blank staan...
[..]
Wil jij niet meer van die rare termen gebruiken?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:43 schreef mijsje het volgende:
jij komt wel eens in OUD zeker, bij het wachten op het tweede streepjestopic? gezien het klussen?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mensen die hun relatiedinges mee laten lezen op Fok!..
Tuurlijk. Je bent een bikkelquote:Op woensdag 4 november 2009 08:56 schreef Joene het volgende:
Thanx allebei, zal wel goedkomen denk ik
DAAR BEN IK AL!!!!quote:
Dat heb ik nergens gezegdquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik probeer zo veel mogelijk blauwe te neuken
Ik geil zo op dat kleurtje!
Dan zeg ik toch niet dat ik ALLEEN blauwe neukquote:
Ik ben er nu ook.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:15 schreef Tally het volgende:
[..]
DAAR BEN IK AL!!!!
Al pretmix gevonden?
quote:Op woensdag 4 november 2009 09:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan zeg ik toch niet dat ik ALLEEN blauwe neuk
Dan moet je ff die fido's voor me proberenquote:Op woensdag 4 november 2009 09:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ben er nu ook.![]()
Geen pretmix, nog niet in de supermarchee geweest.
quote:
Ja hoor luid en duidelijk!quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 09:30 schreef Houzer het volgende:
Heej Jarno wanneer gaan wij eens bier drinken en over politiek lullen.
DVD's werken ook.quote:
Dan ben ik allang doodquote:Op woensdag 4 november 2009 09:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Eeeeeeeeh. September 2029, schikt dat?
Shit man, dan heb ik al een afspraak.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Eeeeeeeeh. September 2029, schikt dat?
Kut. Zul je altijd zien!quote:Op woensdag 4 november 2009 09:39 schreef Houzer het volgende:
[..]
Shit man, dan heb ik al een afspraak.
Blijft hangen bij iedere repliequote:
Owh oke. Nee ik heb nergens last van!quote:
Iets te veel geconsumeerd?quote:Op woensdag 4 november 2009 09:48 schreef Houzer het volgende:
Ik heb btw nog steeds last van afgelopen weekend.
quote:Op woensdag 4 november 2009 10:33 schreef Jarno het volgende:
Jah! Morgen nog werken en dan al frei!.
Je lijkt wel een wijf J.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:35 schreef Jarno het volgende:
Ik heb dan gewoon maar drie dagen gewerkt deze week. Aight!
Als ik daarmee maar drie dagen hoef te werken: fine by me!!quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 10:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als ik daarmee maar drie dagen hoef te werken: fine by me!!
Zo train je spieren tochquote:
quote:
Ben je ziek?quote:Op woensdag 4 november 2009 10:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik stond gister om half 8 gewoon op de loopband!
Echt maf
Uhm nee ik ben gezond volgens het ziekenhuis en de fysioquote:
O okay. Ik hou het voorlopig even bij lunchlopen.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Uhm nee ik ben gezond volgens het ziekenhuis en de fysio
Nou ik mag nog steeds niet hardlopen. Tenminste niet buiten.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
O okay. Ik hou het voorlopig even bij lunchlopen..
Dat is lopen naar de kantine en weer terug? Of verplicht met collega's een rondje om het industrieterrein?quote:Op woensdag 4 november 2009 10:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
O okay. Ik hou het voorlopig even bij lunchlopen..
Ik ga hier op het industrie terrein echt niet wandelenquote:Op woensdag 4 november 2009 11:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat is lopen naar de kantine en weer terug? Of verplicht met collega's een rondje om het industrieterrein?
Dat laatste dus. En ja, het is echt heel treurig. Maar goed. Je moet wat.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat is lopen naar de kantine en weer terug? Of verplicht met collega's een rondje om het industrieterrein?
Je MOET niets!quote:Op woensdag 4 november 2009 11:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat laatste dus. En ja, het is echt heel treurig. Maar goed. Je moet wat.
Na een paar uur achter een PC zitten MOET ik wel ff naar buiten hoor!quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Na een paar uur achter een PC zitten MOET ik wel ff naar buiten hoor!.
Nee, wijf, toch?quote:
Ik doe dat altijd met de auto, dat scheelt tijd en energie.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wanneer gaan we maccen?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:51 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd met de auto, dat scheelt tijd en energie.
Mag er dan wel manjuice aan je kont plakken?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Wanneer gaan we maccen?
Zonder milkshake aan mijn kont.
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:56 schreef Houzer het volgende:
[..]
Mag er dan wel manjuice aan je kont plakken?
quote:Op woensdag 4 november 2009 14:56 schreef Jarno het volgende:
Is dit het geile bende topic van vandaag?
Ik ook!quote:
En ik heb een legitiem excuus.quote:
Echt, die volgorde is volkomen verkeerd bepaald destijds.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:59 schreef Houzer het volgende:
[..]
En ik heb een legitiem excuus.
Schat ik ga ff die harddisk langs brengen
Dan ga jij hem toch weer ophalen bij Talie?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:00 schreef Jarno het volgende:
Echt, die volgorde is volkomen verkeerd bepaald destijds.
J. Je mag ook bij mij langs brengen, zorg ik wel dat ik er niet ben.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Echt, die volgorde is volkomen verkeerd bepaald destijds.
Dan krijgt Joene hem nooitquote:Op woensdag 4 november 2009 15:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan ga jij hem toch weer ophalen bij Talie?
Hij haalt hem bij mij op. En brengt hem naar J.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Of J brengt 'm bij J langs.
Oooooooowh oke.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het gaat vooral om het eerste deel, T.
Jij mag het naar mij brengen hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 15:09 schreef Houzer het volgende:
Als ik hem maar naar T. mag blijven brengen.
Waar wil je het hebben? In je mond, gezicht, over je tieten, op je kont, in je kut?quote:
Hmm.. Over mijn tieten!quote:Op woensdag 4 november 2009 15:13 schreef Houzer het volgende:
[..]
Waar wil je het hebben? In je mond, gezicht, over je tieten, op je kont, in je kut?
Veel plezier bij Talie.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:14 schreef Houzer het volgende:
Ik ga naar een klant, tabee people.
Dan is hij mijn klant toch?quote:
Financieel regel ik nooit iets.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik weet niet hoe jullie je vieze spelletjes altijd financieel regelen.
Ja hij noemt me altijd liefkozend zijn hoertjequote:Op woensdag 4 november 2009 15:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Daar heb je je pimp voor zeker.
Topickillerquote:Op woensdag 4 november 2009 15:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, net Jeltje van Nieuwenhoven op RTL7.
Wat een mooi portret is dat toch met dat Drentse accent.
Daar wordt je wel een beetje impotent van idd.quote:
Beetje heftig geweest?quote:
Nou ja als je hem nog maar stijf kan krijgen dan!quote:Op woensdag 4 november 2009 15:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Daar wordt je wel een beetje impotent van idd.
Dat viel wel mee opzich ,maar je bent er toch nog ff mee bezig ofzo.quote:
Goed wel , zoals het hoort bij iets van begrafenis Graf weer !quote:
Tuurlijk ben je er mee bezig. Lijkt me logisch mopquote:Op woensdag 4 november 2009 15:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat viel wel mee opzich ,maar je bent er toch nog ff mee bezig ofzo.
Het is altijd lastig om iemand waar je van houdt verdrietig te zien.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:03 schreef Joene het volgende:
Gewoon naar om M. verdrietig te zien enzo.
maar het is een mooi plekje onder een boom, waar als de zon schijnt de hele dag zon is.
quote:Op woensdag 4 november 2009 16:06 schreef Joene het volgende:
Leuk niet idd
Maar goed verder tot de orde van de dag, straks gaan we met zn allen uiteten
quote:Op woensdag 4 november 2009 16:10 schreef Joene het volgende:
Morgen weer lekker virtualiseren en nieuwe diskvolumes koppelen enzo
Ja idd. En dan toch eigenlijk vaak wel druk ben en dan weer einde van de dag snel in zicht is!quote:Op woensdag 4 november 2009 16:11 schreef Joene het volgende:
God wat ben ik blij dat ik een baan heb , denk ik altijd op dagen dat ik vrij ben.
Het voordeel van een baan hebben is dat je 's ochtends ken zeiken dat je naar huis wilt enzo en dat je geen ruk zin hebt en dat soort dingen.
Mja ik ken hetquote:Op woensdag 4 november 2009 16:14 schreef Joene het volgende:
Echt serieus ik zou vaker blij moeten zijn met werk
Ik ga voor een Guinnessquote:Op woensdag 4 november 2009 16:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
*Schultenbräu opentrekt*
Altijd, M.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:20 schreef Metatron het volgende:
Ik ga voor een Guinness.
Te-ring wat een week. Is het al weekend?
Oh, dan zal die afspraak morgen om 07:00 wel verkeerd ingevuld zijnquote:
toch geen export hè?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:20 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ik ga voor een Guinness.
Te-ring wat een week. Is het al weekend?
Ik vind de Guinness in fles veel minder lekker dan de draught, of de draught equivalent in de pressure-cansquote:Op woensdag 4 november 2009 20:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
toch geen export hè?
gelukkig gaan mn ouders binnenkort weer naar de UK, dus kan er weer wat 'echte' Guinness in fles worden meegenomen
Dit keer gelukkig alleen een uitslag , en wrs een doorverwijzing naar de dietistequote:Op donderdag 5 november 2009 08:02 schreef motorbloempje het volgende:
donderdag!
en ziekenhuizen zijn niet tof Nol
Could be worse.quote:Op donderdag 5 november 2009 08:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Dit keer gelukkig alleen een uitslag , en wrs een doorverwijzing naar de dietiste
13 inch? No way. Minimaal 15 inch.quote:Op donderdag 5 november 2009 08:35 schreef Jarno het volgende:
Ik zou wel even insteken op de snelle 13 inch MBP T. Kun je altijd nog afzakken naar het standaardmodel!
Ja kom op zeg. Nu mogen ze wel ff hun best doen om me hier te houdenquote:Op donderdag 5 november 2009 08:37 schreef Jarno het volgende:
Hatsjee! Dan de snelle met dubbele GPU chipset!.
Nog even wachten op de directeur.quote:
Dat doet het hele bedrijf hier!quote:Op donderdag 5 november 2009 08:42 schreef Jarno het volgende:
Directeuren horen pas om 10 uur binnen te komen.
Whehe. Hier druppelen de eerste rond half zeven binnen. En dat is kantoorwerk he! I kid you not.quote:
We hebben er eentje op de administratiequote:Op donderdag 5 november 2009 08:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Whehe. Hier druppelen de eerste rond half zeven binnen. En dat is kantoorwerk he! I kid you not.
Kop dicht en opletten van onze belastingcenten!!!quote:
Mja voor mij heeft het weinig nut om zo vroeg te beginnenquote:
Je vergeet: GODVERDOMME!quote:Op donderdag 5 november 2009 09:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kop dicht en opletten van onze belastingcenten!!!
Huu, waarom?! Dat heb ik alleen als ik standby dienst heb (1 x per maand een week gemiddeld).quote:Op donderdag 5 november 2009 09:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja voor mij heeft het weinig nut om zo vroeg te beginnen
En daarbij komt dat mijn telefoon doorgeschakeld staat naar mijn mobiel dus is er eentje verdwaald en begint vroeg kan die me altijd bereiken
Mja die standby dienst heb ik dus dagelijksquote:Op donderdag 5 november 2009 09:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Huu, waarom?! Dat heb ik alleen als ik standby dienst heb (1 x per maand een week gemiddeld).
Das ook heel belangrijk en moet je vooral niet onderschattenquote:Op donderdag 5 november 2009 09:05 schreef motorbloempje het volgende:
kom er vooral bij zitten als je nog niet weet hoe een woordenboek werkt
Ze is er al een kwartier mee bezig dat uit te leggen
Krijg je daar nog wat voor (behalve de zenuwen dus)?quote:Op donderdag 5 november 2009 09:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja die standby dienst heb ik dus dagelijks
Nope. Niets.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Krijg je daar nog wat voor (behalve de zenuwen dus)?
Kijk op zich zijn ze erg flexibel met alles enzo. Geen gezeik als je dr even tussen uit knijpt (wat ik nog wel eens nodig had voor het ziekenhuis enzo). Of als je smorgens bedenkt ik neem smiddags vrij.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:19 schreef Jarno het volgende:
Wij krijgen netjes een standbyvergoeding voor de weken dat je standby staat. Als je dat niet krijgt mag de baas daar zéker wel eens iets tegenover gaan zetten!
Oh, hier zijn ze ook enorm makkelijk hoor. Als je uiteindelijk maar op die 36 uur (whehe) per week uitkomt is het okay. En zelfs als dat een week niet lukt en je haalt het later in is dat geen probleem.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:41 schreef Armageddon het volgende:
Ik mag beginnen tussen 7.00 en 9.30
whehehe
Het ligt een beetje aan je verbinding en of je moet overstappen maar bij mij is de trein echt lood om oud ijzer ivm de auto qua reistijd (van deur tot deur). Moet er alleen wat vroeger voor uit bed en op tijd op het station zijn en eventueel door de regen fietsenquote:Op donderdag 5 november 2009 09:55 schreef Adelante het volgende:
25 kilometer, 1,5 uur
Ik ga toch dat treinen misschien eens proberen.
Same here, en ik heb een 37 uren contract maar werk er 40. Dus elke week 3 uur verkansie erbij.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh, hier zijn ze ook enorm makkelijk hoor. Als je uiteindelijk maar op die 36 uur (whehe) per week uitkomt is het okay. En zelfs als dat een week niet lukt en je haalt het later in is dat geen probleem.
Willen ze hier ook naar toe, naar dat thuiswerken. whehehe.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:01 schreef Jarno het volgende:
Ik ga volgend jaar zelfs 32 uur werken.. Plus dat ik een dagje thuiswerken ga proberen te ritselen.
Ja echt, ik kan thuis alles wat ik hier ook kan. Ik zie gewoon het nut van al dat verplaatsen niet in.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Willen ze hier ook naar toe, naar dat thuiswerken. whehehe.
Klopt. Alleen is thuis de scheiding werk/prive zo vaag.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja echt, ik kan thuis alles wat ik hier ook kan. Ik zie gewoon het nut van al dat verplaatsen niet in.
Jij werkt heel geen 40 uur, je schrijft er 40 opquote:Op donderdag 5 november 2009 10:01 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Same here, en ik heb een 37 uren contract maar werk er 40. Dus elke week 3 uur verkansie erbij.
ow jaquote:Op donderdag 5 november 2009 10:26 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Jij werkt heel geen 40 uur, je schrijft er 40 op
In de zorg ook!quote:Op donderdag 5 november 2009 10:53 schreef Joene het volgende:
Dat doet elke iteejer
Ik mag beginnen.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:41 schreef Armageddon het volgende:
Ik mag beginnen tussen 7.00 en 9.30
whehehe
Thuiswerken is top.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja echt, ik kan thuis alles wat ik hier ook kan. Ik zie gewoon het nut van al dat verplaatsen niet in.
en hoe doet Koos het ! ?quote:
Beide negatief J! Over!quote:Op donderdag 5 november 2009 12:50 schreef Joene het volgende:
Hallo J.
Heb je nog geneukt ? of was je een sinterklaaskalender aan het maken ?
Geen sinterklaaskalenderquote:
Mja.quote:
Ik wou gewoon een VM-etje maken in Worksstation met Windows 2008 en SQL 2008, geen ingewikkeld template ding ofzo. Wil ff een testje doen met wat db's of die compatible zijn of niet. Maar ik kom er maar niet aan toe omdat om de 3 tellen de telefoon gaatquote:Op donderdag 5 november 2009 12:53 schreef Joene het volgende:
Mooi !Hoe doet je sql template het ? of net als de mijne ook gewoon NIET.
Netjes optijdquote:Op donderdag 5 november 2009 13:04 schreef Foxy-lady het volgende:
Zo!
Het vlees staat op, vanavond eten we hachee
Hoe laat eten we?quote:Op donderdag 5 november 2009 13:04 schreef Foxy-lady het volgende:
Zo!
Het vlees staat op, vanavond eten we hachee
Als ik de files wil vermijden moet ik dan eh.... nu weg denk ik!quote:
Misschien dat ik dat zaterdag ga maken, heb nog een kilo vlees liggen en heb zaterdag de hele dag. Kunnen we het zondag lekker eten.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:11 schreef Joene het volgende:
ik wil weer eens stoofpotje maken maar komt er niet van
Wij hebben echt helemaal NIKS in huis behalve een paar aardappels.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:15 schreef Adelante het volgende:
Ik moet vanavond voor mezelf koken, dat wordt waarschijnlijk pizza
Volgens mij wel want het is dan toch bereid.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:15 schreef Jarno het volgende:
Als je vlees uit de vriezert gebruikt, kun je dan later wel je stoofpotje wel weer invriezen ofnie?.
Waarom niet ?quote:Op donderdag 5 november 2009 13:15 schreef Jarno het volgende:
Als je vlees uit de vriezert gebruikt, kun je dan later wel je stoofpotje wel weer invriezen ofnie?.
Misschien kan ze heel slecht koken ofzo?quote:
Ik kan totaal niet koken!quote:Op donderdag 5 november 2009 13:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Misschien kan ze heel slecht koken ofzo?.
Zou er iemand per ongeluk cayenne peper gebruiken ipv paprikapoeder ?quote:Op donderdag 5 november 2009 13:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Misschien kan ze heel slecht koken ofzo?.
Maar wel een uitlaat onder een auto monteren ?quote:
Hoe smaakt de Schultenbrau vandaag ?quote:
Bjj de huisarts! Krijg je hem voor niets. Bij de drogist moet je betalen.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:34 schreef mijsje het volgende:
als ie maar afgewassen is (inclusief deksel) en goed dichtschroeft... (dus waterdicht...) volgens mij wel. maar anders kun je ook altijd een potje ophalen bij je drogist...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |