osk = on screen keyboard... tekent een keyboardje op het scherm, en daar kun je op de spatiebalk klikkenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
Spatiebalk doet het weer?
Toetsenbord afbestellen kan niet meer zeker?
Waar stond 'uitvoeren' nou? Of werkte de zoekbalk?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:02 schreef Bamba het volgende:
Ik heb nu een schermtoetsenbord en daarmee kan ik voor nu spaties mee maken. Maar een nieuw toetsenbord is wel wenselijk..;-)
das ook een goeie!!quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:01 schreef MrSubtle het volgende:
En misschien nog makkelijker is om een spatie ergens in het klipbord te zetten (selecteren en dan ctrl-c), en dan kun je tijdens het typen gewoon een spatie plaatsen door op ctrl-v te drukken. Hoef je niet telkens met de muis
Het zit bij Vista bij Bureau accessoires.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar stond 'uitvoeren' nou? Of werkte de zoekbalk?![]()
Gebruik thuis Windows 7 en zit nu op werklaptop met XP, gebruik eigenlijk amper VIsta, dus wist niet precies of het nog ergens in het startmenu zat en het trucje met de zoekbalk ook al bij VIsta werkte (wel bij 7)
De zoekbalk werkte idd!! Nogmaals bedankt!quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar stond 'uitvoeren' nou? Of werkte de zoekbalk?![]()
Gebruik thuis Windows 7 en zit nu op werklaptop met XP, gebruik eigenlijk amper VIsta, dus wist niet precies of het nog ergens in het startmenu zat en het trucje met de zoekbalk ook al bij VIsta werkte (wel bij 7)
Je kan ook standaard je startmenu aanpassen, dus kan zijn dat het er wel inzit? Volgens mij is dat nl. neit bij alle Vista's zo. En die zoekbalk zou dus wel kunnen werken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zit bij Vista bij Bureau accessoires.
Welneequote:Op dinsdag 3 november 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
Die is gefotoshopt toch?Dat kan toch haast niet anders?
We houden toch wel van jequote:
Qu'est-ce que c'est?quote:
Die toevallig wel, las ik, maar dit soort springspinnetjes zijn van zichzelf al erg cute:quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is gefotoshopt toch?Dat kan toch haast niet anders?
* dubbel ligtquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
We houden toch wel van jemaakt niet uit joh... tis goed dat je er zo open over bent, en je ziet het niet eens op het eerste gezicht hoor
Je roept af en toe zomaar 'Haal me uit de SS' lijst terwijl je dat helemaal niet wilt zeggen?quote:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Je roept af en toe zomaar 'Haal me uit de SS' lijst terwijl je dat helemaal niet wilt zeggen?
Een soort SS-de-la-Tourette?
Dat wat Elisa heeftquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is een ziekte?
* Greys snapt het even niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |