SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Maak deze quote af:quote:
...wat doet u nu!!!!quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Maak deze quote af:
"Buurman.... "
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:39 schreef hecoson het volgende:
dames en heren misschien wat minder hard die sc vol spammen kan niet eens rustig eten
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:40 schreef Greys het volgende:
Oh, voor ik het vergeet... kaartje naar Draakje is namens ons allemaal vandaag verzonden!
Deze is het geworden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
werkt dat echt?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:25 schreef Pagan het volgende:
[..]
DIY ontharingsding
http://www.silkn.nl/
Komt hier mss nog wel eens.
Oh, voor ik het vergeet... kaartje naar Draakje is namens ons allemaal vandaag verzonden!
Deze is het geworden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top!
Deze is het geworden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Typhetmaargewoonaanelkaarhoortotjejenieuwetoetsenbordhebt!quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:45 schreef Bamba het volgende:
Ik-ben-er-vanaf-morgen-hopelijk-weer-actief.De-spatiebalk-van-mn-laptop-is-kapot-en-er-wordt-een-nieuw-toetsenbord-geleverd-morgen.
start - uitvoeren - 'osk' intiepen - <enter>quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:45 schreef Bamba het volgende:
Ik-ben-er-vanaf-morgen-hopelijk-weer-actief.De-spatiebalk-van-mn-laptop-is-kapot-en-er-wordt-een-nieuw-toetsenbord-geleverd-morgen.
Die is gefotoshopt toch?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:48 schreef MrSubtle het volgende:
Overigens, uit hetspinnen
topic, kwam deze foto... ik haaaat spinnen, maar de spin in dit plaatje vind ik gewoon lief en schattig
[ afbeelding ]
da's voor het eerst
En dat doet...? Anders durft ze het vast niet te doenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
start - uitvoeren - 'osk' intiepen - <enter>
enhoemoetdatinvista?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
start - uitvoeren - 'osk' intiepen - <enter>
in het zoekbalkje intikken werkt direct volgens mij, en je hebt rechts in je menu als het goed is ook 'uitvoeren' of 'run'quote:
Ja oke, maar er zijn ook lolbroeken die iets roepen (Format C!quote:
Maar ik ben niet zomaar 'een ander' natuurlijkquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja oke, maar er zijn ook lolbroeken die iets roepen (Format C!) dus ik zou ook niet zomaar klakkeloos iets intypen als een ander het riep
In Windows XP stond Uitvoeren altijd in het Start menu. In Windows Vista is het echter verplaatst naar Start---> Alle programma`s---> Bureau-Accessoires.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
in het zoekbalkje intikken werkt direct volgens mij, en je hebt rechts in je menu als het goed is ook 'uitvoeren' of 'run'
Heldquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
in het zoekbalkje intikken werkt direct volgens mij, en je hebt rechts in je menu als het goed is ook 'uitvoeren' of 'run'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |