iets van Gaugin?quote:Op donderdag 17 december 2009 15:31 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe er wel één dan........
Nee wist ik ook niet hoor en maakt me eigenlijk ook nooit zoveel uit, hoe schilderijen heten. Dus wmb mag Lautje weer. Titel was: Javaanse prinsesquote:Op donderdag 17 december 2009 17:11 schreef heartwork het volgende:
[..]
Een van mijn favorieten!
Maar de titel weet ik niet
Punt. (P.B. de Oude that is )quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:15 schreef conleche het volgende:
Bruegel en het schilderij zal wel iets met Babylon heten??
Hee, daar was ik ook een paar weken geleden! Maar ik zag nergens geen witte kat met tong uit de bekquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:25 schreef heartwork het volgende:
[..]
Punt. (P.B. de Oude that is )
De echte titel is 'de toren van Babel.. '
Paar weken terug nog gezien in het boymans (R'dam voor de leken).
quote:
Serieus ja?quote:Op woensdag 30 december 2009 10:39 schreef .Juliet. het volgende:
Vincent van Gogh.
Titel weet ik niet.
Heeft ook niet echt een titel.. Naar verluidt ongedateerd en uit de tijd van zijn vertoef bij de Antwerpse kunstacademie.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:39 schreef .Juliet. het volgende:
Vincent van Gogh.
Titel weet ik niet.
Wat? Wordt er ook nog een verwijzing naar gemaakt in 'Thank you for smoking' (de film)?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:47 schreef Watuntrik het volgende:
[..]
Heeft ook niet echt een titel.. Naar verluidt ongedateerd en uit de tijd van zijn vertoef bij de Antwerpse kunstacademie.
Geweldig schilderij.. Thank you for smoking!!
Het Gerucht.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:10 schreef Laureline het volgende:
Laatst op de fiets moest ik aan deze denken:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |