Buzz off.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:43 schreef Tamashii het volgende:
Alsjeblieft..... Dit nummer is een ware determinatie van ons mooie landje.
Hej, je hebt een woordje geleerd.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:43 schreef Tamashii het volgende:
Alsjeblieft..... Dit nummer is een ware determinatie van ons mooie landje.
quote:Muziek oa:
Arcade Fire, Angie Stone, ABBA, Acda & De Munnik, Aerosmith, Anouk
Blondie, Beatles, Bjork, Blof, Bryan Adams, Bruce Springsteen, BEP
Cranberries. Coldplay, Cure, Creedence Clearwater Revival, Club Bizarre
Daft Punk, Daniel Bedingfield, Deftones, Delerium, Depeche mode, Direstraits
Enya, Emilie Autumn, Eagles, Eminem, Empire of the Sun
Funkytown, Fall out boy, Foreigner, Fort minor
Genesis, Golden Earring, Guns 'n roses, Garbage
Harry Banink, H.I.M., Hello Goodbye
Johnny Cash, Jackson 5
KT Tunstall, Kings of Leon, Kaiser Chiefs, Kane, Keane, Klein orkest, Kooks
La Roux, Linkin Park
Micheal Jackson, Moke, Morcheeba, Manu Chao, Mando Diao, Modern Talking
Nigel Kennedy, Nightwish, Nirvana, Novastar, Noir Desir
Oasis, Outkast, Outlandish
Portishead, Paramore, Pearl Jam, Pete Philly, Pink, Police, Prodigy
Queen
Rolling Stones, Racoon, R.E.M., Radiohead, Rammstein, Razorlight
Sinead O Connor, Snow Patrol, Simple minds, Sabrina Starke
Tina Turner, Tatu, The Veronicas, The Verve
U2,
Van Dik Hout, Van Halen, Vaya Con Dios, Velvet underground
White Lies
Yan Tiersen, Yeah yeah yeahs
Of alles van de beatles, of rolling stones, of led zeppelin of metallica, of of ofquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:43 schreef griekjeee het volgende:
Als dat de argumentatie is kun je bijna ieder hip hop/r&b nummer wel in KLB zetten.
Nietus! Mijn artiesten kiezen voor een mooie wereld.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:45 schreef Sapstengel het volgende:
Hier zitten ook meerdere artiesten tussen die wel een liedje over drugs hebben gemaakt:
[..]
Maar. De wereld is zo mooi met drugs op.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nietus! Mijn artiesten kiezen voor een mooie wereld.
Van Dik hout nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:45 schreef Sapstengel het volgende:
Hier zitten ook meerdere artiesten tussen die wel een liedje over drugs hebben gemaakt:
[..]
-jan smitquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:46 schreef zovty het volgende:
[..]
Maar. De wereld is zo mooi met drugs op..
K3 is WAS echt heel goed. Maar nu is Josje er. Kutkind.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:47 schreef Goofisch het volgende:
[..]
-jan smit
-zusje smit
-k3
-frans bauer
?
Ik beloof je een wereld die nog mooier is.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:46 schreef zovty het volgende:
[..]
Maar. De wereld is zo mooi met drugs op..
Die met drugs op alleen maar mooier is.. Men spreekt/zingt uit ervaring..quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ali B ft Marco Borsato - Als er nooit meer morgen zou zijn, ook betere wereldquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:47 schreef Goofisch het volgende:
[..]
-jan smit
-zusje smit
-k3
-frans bauer
?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
K3 is WAS echt heel goed. Maar nu is Josje er. Kutkind.
Kom maar op.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik beloof je een wereld die nog mooier is.
XTCquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:50 schreef zovty het volgende:
[..]
Kom maar op.
Mijn xtc wereld tegen jouw wereld. Ik ben fucking benieuwd!
Joh. Laat maar. Over 5 jaar heb jij een prachtig kut leven gehad, en dan leef ik nog 80 jaar door met HEEL VEEL MOOIE MOMENTEN JA!quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:50 schreef zovty het volgende:
[..]
Kom maar op.
Mijn xtc wereld tegen jouw wereld. Ik ben fucking benieuwd!
Ja want iemand die drugs gebruikt is snel dood natuurlijkquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Joh. Laat maar. Over 5 jaar heb jij een prachtig kut leven gehad, en dan leef ik nog 80 jaar door met HEEL VEEL MOOIE MOMENTEN JA!
Iemand in 'de XTC wereld' zou ik sneller afschrijven dan een gemiddeld persoon.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:53 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ja want iemand die drugs gebruikt is snel dood natuurlijk
Laat het gaan, laat het vallen, laat het losquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ze het allemaal doen.
Nah, wat. Jij zegt dat je me een betere wereld kunt geven dan een wereld onder invloed.quote:
Ja, prachtig mooie herinneren aan autos wassen op zondag in de regen zeker.quote:Over 5 jaar heb jij een prachtig kut leven gehad, en dan leef ik nog 80 jaar door met HEEL VEEL MOOIE MOMENTEN JA!
XTC is niet verslavend.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:55 schreef mr_vavavoom het volgende:
[..]
Iemand in 'de XTC wereld' zou ik sneller afschrijven dan een gemiddeld persoon.
Niet dat ze lichamelijk dood zijn, maar als je te ver gaat met die troep kan je soms maar beter dood zijn.
Als je tever gaat met mens-erger-je-niet ook.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:55 schreef mr_vavavoom het volgende:
[..]
Niet dat ze lichamelijk dood zijn, maar als je te ver gaat met die troep kan je soms maar beter dood zijn.
en 80% van de mensen gebruikt het op feesten, en die kick willen ze dan ook op feesten, niet in hun dagelijkse leefomgeving.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:59 schreef mr_vavavoom het volgende:
"XTC is niet verslavend."
Je kunt onderscheid maken tussen geestelijke en lichamelijke afhankelijkheid. We spreken van lichamelijke afhankelijkheid, als het lichaam protesteert wanneer met gebruik van een middel wordt gestopt (je krijgt dan last van ontwenningsverschijnselen).
XTC geeft geen ontwenningverschijnselen. Wel is het zo, dat pas na een periode van niet-slikken het bewustzijnsveranderende effect weer optreedt. Het snel na elkaar slikken van XTC-pillen heeft dus geen enkele zin. Dat versterkt alleen de oppeppende werking en vergroot de kans op complicaties. Geestelijke afhankelijkheid houdt in dat de gebruiker steeds sterker naar het middel verlangt en zich eigenlijk niet meer prettig kan voelen zonder. Bij gebruik van XTC kan dat het geval zijn. Dat komt met name doordat sommige mensen moeilijk zonder 'kicks' kunnen.
Dank je, Keith Bakker.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:01 schreef Goofisch het volgende:
[..]
en 80% van de mensen gebruikt het op feesten, en die kick willen ze dan ook op feesten, niet in hun dagelijkse leefomgeving.
Nouja het hangt er vanaf.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:55 schreef mr_vavavoom het volgende:
[..]
* Obey mode on *quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:08 schreef Tamashii het volgende:
Hee. Dit moet geen drugs discussie worden!
Waarom eigenlijk niet. Drugs zijn fijn.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:08 schreef Tamashii het volgende:
Waar gaan wij het dan over hebben?quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:08 schreef Tamashii het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |