abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 november 2009 @ 12:49:17 #1
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_74346268
Heb dus een TomTom navigatie systeem.

TomTom is toch wel een van de grote jongens op gebied van navigatie. En toch zijn er dingen waarvan ik denk: WTF?

Bijvoorbeeld: er staat ergens file, tomtom met RDS ontvanger geeft aan [b]12km[/b[]! luister je naar de radio, zijn het er in werkelijkheid maar 3?

Er is een afrit en oprit van de autobaan afgesloten. Maar, daar hoef ik er niet op en niet af. Toch zegt ie bij het plannen van de route dat er een afgelsoten weg voorkomt en of ik die wil vermijden. NEE! dat wil ik niet, ik ga er daar niet af dus die info is helemaal niet relevant voor mijn reis!

Ik vraag me af met welke oude fileinfo tomtom soms werkt???
  dinsdag 3 november 2009 @ 12:57:36 #2
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_74346516
Nog even en het is gedaan met Tom Tom schat ik zo.
pi_74346740
Ik ben altijd erg tevreden geweest met Garmin.
Deze zomer naar Spanje gereden met 3 auto's. Ik met Garmin, de anderen met TomTom.

Zij hebben diverse keren problemen gehad met het niet kunnen vinden van plekken of het niet goed weergeven van situaties. Ik had met mijn Garmin (die veruit het goedkoopst was van alle 3) 0,0 problemen.
Ik raad dan ook nooit meer iemand TomTom aan.

Edit: Sorry, dit was helemaal je vraag niet natuurlijk... Ik heb helaas geen antwoord op je vraag.
  dinsdag 3 november 2009 @ 13:06:02 #4
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_74346758
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:49 schreef gateway het volgende:
Heb dus een TomTom navigatie systeem.

TomTom is toch wel een van de grote jongens op gebied van navigatie. En toch zijn er dingen waarvan ik denk: WTF?

Bijvoorbeeld: er staat ergens file, tomtom met RDS ontvanger geeft aan [b]12km[/b[]! luister je naar de radio, zijn het er in werkelijkheid maar 3?

Er is een afrit en oprit van de autobaan afgesloten. Maar, daar hoef ik er niet op en niet af. Toch zegt ie bij het plannen van de route dat er een afgelsoten weg voorkomt en of ik die wil vermijden. NEE! dat wil ik niet, ik ga er daar niet af dus die info is helemaal niet relevant voor mijn reis!

Ik vraag me af met welke oude fileinfo tomtom soms werkt???
Klik
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_74346809
HD traffic rules daarentegen, maar goed, voor 9.95 per maand mag dat ook wel.
Single ply roofing, pay less, worthless.
pi_74347239
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 13:08 schreef RoofingBurner het volgende:
HD traffic rules daarentegen, maar goed, voor 9.95 per maand mag dat ook wel.
Dat dus
  dinsdag 3 november 2009 @ 19:06:03 #7
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
  dinsdag 3 november 2009 @ 19:48:25 #8
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_74360713
TomTom noemt een file sneller een file dan bijv. de ANWB. Niet zelden heeft TT het over een spits van >1000 km, een waarde die de anderen nooit halen. Deels overigens te verklaren door het feit dat TT ook een aantal N-wegen meepakt.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  dinsdag 3 november 2009 @ 19:59:45 #9
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_74361141
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 19:48 schreef JDude het volgende:
TomTom noemt een file sneller een file dan bijv. de ANWB. Niet zelden heeft TT het over een spits van >1000 km, een waarde die de anderen nooit halen. Deels overigens te verklaren door het feit dat TT ook een aantal N-wegen meepakt.
maar een file van 12km terwijl er maar 3 staat op die plek? is wel een heel snel oplossende file dan!

En zeuren over afritten die afgesloten zijn terwijl je er daar niet afhoeft? daar heb ik dan toch niks mee te maken? dat het wel aangeeft, ok. maar er daardoor mijn reis voor veranderen?
  dinsdag 3 november 2009 @ 20:09:21 #10
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_74361526
De radio spreekt ook niet altijd de waarheid
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_74371138
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 13:05 schreef Masegate het volgende:

Zij hebben diverse keren problemen gehad met het niet kunnen vinden van plekken of het niet goed weergeven van situaties. Ik had met mijn Garmin (die veruit het goedkoopst was van alle 3) 0,0 problemen.
Ik raad dan ook nooit meer iemand TomTom aan.
Ik heb hier precies de omgekeerde ervaringen mee.

TomTom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')