Klikquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:49 schreef gateway het volgende:
Heb dus een TomTom navigatie systeem.
TomTom is toch wel een van de grote jongens op gebied van navigatie. En toch zijn er dingen waarvan ik denk: WTF?
Bijvoorbeeld: er staat ergens file, tomtom met RDS ontvanger geeft aan [b]12km[/b[]! luister je naar de radio, zijn het er in werkelijkheid maar 3?
Er is een afrit en oprit van de autobaan afgesloten. Maar, daar hoef ik er niet op en niet af. Toch zegt ie bij het plannen van de route dat er een afgelsoten weg voorkomt en of ik die wil vermijden. NEE! dat wil ik niet, ik ga er daar niet af dus die info is helemaal niet relevant voor mijn reis!
Ik vraag me af met welke oude fileinfo tomtom soms werkt???
Dat dusquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:08 schreef RoofingBurner het volgende:
HD traffic rules daarentegen, maar goed, voor 9.95 per maand mag dat ook wel.
maar een file van 12km terwijl er maar 3 staat op die plek? is wel een heel snel oplossende file dan!quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:48 schreef JDude het volgende:
TomTom noemt een file sneller een file dan bijv. de ANWB. Niet zelden heeft TT het over een spits van >1000 km, een waarde die de anderen nooit halen. Deels overigens te verklaren door het feit dat TT ook een aantal N-wegen meepakt.
Ik heb hier precies de omgekeerde ervaringen mee.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:05 schreef Masegate het volgende:
Zij hebben diverse keren problemen gehad met het niet kunnen vinden van plekken of het niet goed weergeven van situaties. Ik had met mijn Garmin (die veruit het goedkoopst was van alle 3) 0,0 problemen.
Ik raad dan ook nooit meer iemand TomTom aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |