waren ?quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:46 schreef Ferrari_Tape het volgende:
De politiek is geen daden maar woorden
Dingen die ik om me heen zie, die baren me zorgen. Tegenwoordig zie je mensen steeds vaker ontsporen
Stukje bij beetje vult de straat zich met schorem, uitschot, gespuis van een lagere orde.
Met gebrek aan manieren en waarden en normen, die nemen elke generatie af en raken verloren.
Het schiet niet op om shit steeds te verplaatsen naar morgen.
Mensen, we waren een foute koers.
Middelvinger als je niet stopt met haten.
Punt-, komma- en spatieaids.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:46 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Dingen die ik om me heen zie, die baren me zorgen. Tegenwoordig zie je mensen steeds vaker ontsporen
Stukje bij beetje vult de straat zich met schorem, uitschot, gespuis van een lagere orde.
Met gebrek aan manieren en waarden en normen, die nemen elke generatie af en raken verloren.
Het schiet niet op om shit steeds te verplaatsen naar morgen.
Mensen, we waren een foute koers.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:49 schreef stevenmac26 het volgende:
That this can in Netherlands !!!!!!einz!!!
quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:46 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Het internet is geen daden maar woorden
Topics die ik om me heen zie, die baren me zorgen. Tegenwoordig zie je FOK!users steeds vaker ontsporen
Stukje bij beetje vult de digitale snelweg zich met schorem, uitschot, gespuis van een lagere orde.
Met gebrek aan goede topics en waarden en normen, die nemen bij elke nieuwe user af en raken verloren.
Het schiet niet op om shit steeds te verplaatsen naar morgen .
Mensen, TS vaart een foute koers.
Gelukkig maar zou ik zeggen, anders waren het geen politici maar arbeiders.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:46 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Bij mij in de straat is dit totaal niet aan de orde.quote:Dingen die ik om me heen zie, die baren me zorgen. Tegenwoordig zie je mensen steeds vaker ontsporen
Is die middelvinger dan ook niet 'haten'quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:46 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ten eerste kunnen ze dat prima zelf.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:03 schreef Sattyagraha het volgende:
Er moet een partij voor de moslims worden opgericht.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:34 schreef zovty het volgende:
[..]
Ten eerste kunnen ze dat prima zelf.
Ten tweede; neger... wat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |