Allemaal de noordzee in!quote:Marokkanen, homo's, werklozen, lelijke untermenschen, Groenlinks, Partij voor de beestjes, vegetariërs, gedichtjes, Al Gore, liefde, goede doelen, het Zweeds sociaal systeem, moslims en hun hoofddoekjes, Péééé van de Aaaa, mongolen, SP, hybrids, Amélie Poulain, bedelaars, het Midden-Oosten dat eigenlijk beter platgebombardeerd zou worden, mei '68, daklozen, zigeuners, Turken, gehandicapten, Surinamers, theedoeken, Finnen, cultuur in het algemeen, aids-patiënten die het zelf gezocht hebben, pastelkleuren, windmolens, Papoea-New-Guineeërs
Doe mij maar gewoon zelfdenkende rationele vrouwen, maar goed... ik zie zelf ook het dilemma in die wensquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:25 schreef zoalshetis het volgende:
doe mij maar een blik rechtse wijven. ik moet niks van die linkse arafatshawls hebben.
Rood!?!? Communist!!!!!quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:27 schreef ynuhh het volgende:
Denk niet links denk niet rechts, maar in de kleur van je hart.
Recht door het midden!quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:27 schreef ynuhh het volgende:
Denk niet links denk niet rechts, maar in de kleur van je hart.
Dat dus... Mensen die moeite hebben met spelling en dan zeiken over anderenquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dus... Mensen die moeite hebben met spelling![]()
Zolang ze vrouwen 'wijven' noemen, kun je eigenlijk niet meer verwachten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dus... Mensen die moeite hebben met spelling en dan zeiken over anderen![]()
True! Maar hij noemde vrouwen wijfen, da's blijkbaar iets heel andersquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zolang ze vrouwen 'wijven' noemen, kun je eigenlijk niet meer verwachten.
Sssst, ik probeer hem iets te lerenquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
True! Maar hij noemde vrouwen wijfen, da's blijkbaar iets heel anders
Klopt, zulke mannen kan je niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zolang ze vrouwen 'wijven' noemen, kun je eigenlijk niet meer verwachten.
Dat zijn geen mannen, dat zijn jongetjes.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:35 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Klopt, zulke mannen kan je niet serieus nemen.
Voor mij goed hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zijn geen mannen, dat zijn jongetjes.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zijn geen mannen, dat zijn jongetjes.
En jij dacht dat vrouwen mannen serieus namenquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:39 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Voor mij goed hoor![]()
Maar jij denkt werkelijk dat mannen onder elkaar supereerbiedig zijn tegenover vrouwen
Nee, maar je bent hier ook niet met mannen onder elkaar.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:39 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Voor mij goed hoor![]()
Maar jij denkt werkelijk dat mannen onder elkaar supereerbiedig zijn tegenover vrouwen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |