Ehm, ja...waar ken ik je van??quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:05 schreef NBT het volgende:
hahaha Dennis jij ook op fok!!!!! WTF!!!
3d euro, voor 45 m2quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:24 schreef error_404 het volgende:
In mijn vorige huis laten leggen door Uipkes.
Zelf de grofheid van het hout konden we zelf bepalen. Vakmensen, dus erg netjes, je betaald natuurlijk wel meer dan bij Gamma oid.
Waar je wel rekening mee moet houden is de luchtvochtigheid. Het is verstandig om een hygromter (bij ons meegeleverd met de vloer) te plaatsen en eventueel een luchtbevochtiger.
Wat is je buget TS?
half uurtje rijden denk ik, moet er vd week toch zijn voor 't werk, kan ik gelijk even spieken...beetje onoverzihtelijke site vind ik, maar kan altijd even kijken...quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:12 schreef vigier het volgende:
Hoe ver is Tiel van jou vandaan? Volgens mij niet heeeel ver? Ik heb daar bij Fairwood mijn vloer gehaald: Amerikaans rood eiken. Uit mijn hoofd 17cm breed. 4x8 meter ingeveer, ligt tussen veren, zwevend gelegd dus.
Kosten daar voor europees eiken, rustiek, klasse C:
- 180mm breed = 43,43/m2
- 230mm breed = 45,80/m2
Natuurlijk komt hier je ondervloer, je veren en je olie nog bij. Moet dus goed te doen zijn voor 3k
Kun je evt nog wel een andere klasse nemen.
Ik heb mijn vloer zelf gelegd. Ongeveer 1 dag kwijt aan voorbereiding van je vloer (als ie niet vlak is, je hebt een ondervloer nodig dan), 1 dag leggen & in de olie zetten. Vergeet dan ook niet je plinten in dezelfde olie te zetten
ex btw toch?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:57 schreef Oblivion het volgende:
Ik betaalde voor 27.5 cm breed 42.50 per m2.
En die is nu zelfs 39 euro...
Misschien wel een ritje waard.![]()
Ziet er niet uit, is een gewone loods, maar ze hebben er veel en zijn lieve mensen.
Ja is ex.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:01 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
ex btw toch?
hoe die zaak eruit ziet maakt me niks, als de planken maar recht zijn en ze garant staan voor het product
thnx voor de info trouwens!
wat een hipheid!!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:13 schreef Oblivion het volgende:
Oh ook nog een weetje, je kan zelf elke plank checken en zo meenemen.
Heb je geen last van 'kiervorming' in de winter?quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:10 schreef ColtZ40 het volgende:
Onze planken zijn 20cm breed en liggen tussen veren. Helemaal strak hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |