quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De 360 versie schijnt toch geoptimaliseerd te zijn voor HDD install ?
Misschien dat de laadtijden dan veel korter zijn.
Verder heb ik liever een stabiele framerate dan betere textures.
Dilemmaquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:25 schreef Strolie75 het volgende:
Gamespot
PC: 9.5
PS3: 9.0
360: 8.5
PS3 heeft een slechtere framerate.
360 heeft lagere kwaliteit textures en langere laadtijden.
Installeren en geen problemen meer met de lange laadtijden (toch?)quote:Dragon Age: Origins is een RPG van de hand van Bioware en is eigenlijk een opvolger van de Baldur's Gate serie. Binnenkort zal hiervan een review te lezen zijn hier op FOK!games. De game zal verschijnen op PC, PS3 en Xbox 360, maar voor de 360 bezitters is er een feitje waar ze rekening mee zullen houden.
De game zal namelijk geoptimaliseerd worden voor het draaien via de harddisk. Arcade bezitters zullen dan ook te maken krijgen met laadtijden tussen de scenes in (3-5 seconden), maar wat vervelender is, is dat de graphics ook op random tijden kunnen gaan stotteren
Dat zeg ik, gamma.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:30 schreef Tain het volgende:
Dragon Age: Origins op 360 geoptimaliseerd voor HDD
[..]
Installeren en geen problemen meer met de lange laadtijden (toch?)
Inderdaad. Al zijn de goede punten voor mij belangrijker dan de slechte. Klinkt wel als een must-have dus.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:28 schreef Chocobo het volgende:
Dilemma
Nou,.... wachten op comparison video's!
Al vanaf dat de 360 uit is ben je al beter uit geweest met een HDD...quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:56 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Lekker dat HDD gedoe.
Mensen dwingen een HDD te kopen wil je nog van je console kunnen genieten.
Duur geintje als je bedenkt dat een 20gb HDD al voor 80 euro word verkocht. (de officiele versie ook nog eens)
De 60gb ook ong. voor die prijs.
Maar de 120gb slaat echt kant nog wal en gaat voor maar liefst 120+ euro de deur uit.
In sommige winkels zelfs voor 180 euro!
Als het uberhaubt al leverbaar is want meestal zijn die krengen nog uitverkocht ook.
En hoe je het ook draait of keert dat zijn ripoff prijzen.
Dan hou je "ombouw" HDD's over maar gezien de massale modded xbox ban voor europa die eraan komt heb je daar dus niks meer aan.
Klopt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Al vanaf dat de 360 uit is ben je al beter uit geweest met een HDD...
Maar dat maakt de prijzen niet minder.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Al vanaf dat de 360 uit is ben je al beter uit geweest met een HDD...
Er zijn al 3 of 4 jaar geleden spellen uitgekomen waarbij het verplicht was om een HDD te hebben, zonder kon je het spel niet spelen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:18 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Klopt.
MAAR het was nooit noodzakelijk.
Die kant gaan we wel op als je games gewoon problemen krijgen of niet lekker afspelen doordat je geen HDD hebt.
Dat is natuurlijk te belachelijk voor woorden.
En wat mij betreft had MS dan maar die 120gb dingen gratis mogen weggeven of iets dergelijks.
Prima whatever, het gaat mij om de bullshit prijzen die MS er voor vraagt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Er zijn al 3 of 4 jaar geleden spellen uitgekomen waarbij het verplicht was om een HDD te hebben, zonder kon je het spel niet spelen.
Wees blij dat DAO te spelen valt zonder dat je hem op de HDD zet
Nette review zegquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:35 schreef Strolie75 het volgende:
Giant Bomb geeft een 5/5
The console versions certainly aren't bad, but if you're looking to pick the best version, the PC's layout is more elegant and functional than the comparatively limited radial menus on the console release. Also, the PC version is capable of looking significantly better than the console versions, though all editions feature impressive spell effects and environments. Though the PC version offers a more pulled-out view, I found myself zoomed in more often than not. In fact, the inclusion of things like skies and ceilings (which weren't exactly present in most previous games of this sort) make the environments complicated enough that the zoomed-out, isometric perspective gets a little clunky.
http://www.giantbomb.com/dragon-age-origins/61-20738/reviews/
Mmmm...de problemen op de PS3 versie zijn in de toekomst nog wel met een patch op te lossen. De mindere textures voor de 360 lijkt me lastiger.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:24 schreef Chocobo het volgende:
Ik denk dat ik toch voor de PS3 versie ga
Gamespot:
On the flip side, the Xbox 360 version looks positively disappointing. Textures are highly compressed and colors are washed out, though the upside is that this version maintains a smoother frame rate than on the PlayStation 3, where things might get jittery when swiveling the camera around. The PlayStation 3 version features higher-quality textures than those on the Xbox 360, better color saturation, smoother facial animations, and shorter load times. Minor visual hiccups, like corpses that disappear and reappear, are a bit more common on the PS3, however. The PC version is the superior experience, but if you're choosing between the two console releases, the PlayStation 3 has the upper hand.
Waarom zou dat niet met een patch op te lossen zijn?quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mmmm...de problemen op de PS3 versie zijn in de toekomst nog wel met een patch op te lossen. De mindere textures voor de 360 lijkt me lastiger.
Nieuwe high res textures voor het hele spel is wel een flinke patch hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:28 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet met een patch op te lossen zijn?
Ik meen mij te herinneren (maar ik kan ook abuis zijn) dat ze dat bij Fallout ook hebben gedaan.
Daar heb je dan wel weer gelijk in ja.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nieuwe high res textures voor het hele spel is wel een flinke patch hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |