abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3976311
Ze zijn er dit jaar weer vlot bij: Night of the Proms met tien concerten eind november / begin december:
quote:
De wereldvermaarde Zweedse popgroep ROXETTE is dit jaar de headliner van de Night of the Proms. Bandleden Marie Fredriksson en Per Gessle zullen tijdens het grote feest van klassiek en pop hun grootste hits vertolken onder begeleiding van het symfonieorkest IL NOVECENTO. Met de
Duits-Amerikaanse jonge twintiger DAVID GARRETT staat de viool extra in de schijnwerpers. Het koor FINE FLEUR is eveneens van de partij. De tien concerten die van 21 november tot en met 3 december gepland staan in Ahoy'
Rotterdam zullen in goede banen worden geleid door presentator CARL HUYBRECHTS en 'maestro' ROBERT GROSLOT.

Het wordt moeilijk kiezen uit de overvloed van wereldhits van ROXETTE. De band stootte sinds zijn doorbraak op het eind van de jaren tachtig met tientallen popsingles door naar de top van de hitparades. Wereldhits waren
o.m. 'The Look', 'Dressed For Success', 'Listen To Your Heart', 'It Must Have Been Love', 'Joyride', 'How Do You Do!', 'Sleeping In My Car', 'Run To You', 'Crash! Boom! Bang!' en 'Wish I Could Fly';. Zestien jaar na de
oprichting van de band kan Roxette indrukwekkende verkoopcijfers voorleggen (meer dan 40 miljoen albums en 15 miljoen singles gingen over de toonbank) en terugblikken op uiterst succesvolle wereldtournees.

De onderhandelingen met twee andere popartiesten verlopen vlot. Verwacht wordt dan ook dat over enkele weken het volledige programma van Night of the Proms 2002 bekend kan worden gemaakt.

De Night of the Proms 2002 in Ahoy' Rotterdam vindt plaats van donderdag
21 t/m zondag 24 november, van woensdag 27 t/m zaterdag 30 november en
(al uitverkocht: ) op maandag 2 en dinsdag 3 december.

Altijd lachen die Mojo propaganda

Vvk start overigens zaterdag

pi_3976488
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 18:39 schreef calvobbes het volgende:
Ze zijn er dit jaar weer vlot bij: Night of the Proms met tien concerten eind november / begin december:
[..]

Maar Roxette is wel heel stoer.

( jaar of 12 geleden vond ik ze in ieder geval erg leuk. )

vrijdag 10 mei 2002 @ 12:59:24 #3
16209 cowgod
Obey.....!
pi_4136509
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 18:39 schreef calvobbes het volgende:
[..]

Je kan de kaarten al sinds vorig jaar december reserveren. Door de trouwe kliek zijn de zaterdagen al weer uitverkocht (arena nutuurlijk, hierbij moet je niet zitten)
If I seem superhuman, I have been misunderstood.......
pi_4486632
Niemand van Fok! die er gaat? De ahoy wordt toch een keer of 10 goed gevuld!

BTW, wisten jullie al dat Marco Borsato ook komt!

vrijdag 7 juni 2002 @ 10:22:10 #5
9613 Seborik
I, Voyager
pi_4487076
quote:
Op vrijdag 07 juni 2002 09:50 schreef calvobbes het volgende:
BTW, wisten jullie al dat Marco Borsato ook komt!
Dat is juist een reden om niet te gaan.

Eigenlijk zou ik alleen al willen voor dat liedje "Music Was My First Love" een keer live te zien.

pi_4487096
quote:
Op vrijdag 07 juni 2002 10:22 schreef Seborik het volgende:

Dat is juist een reden om niet te gaan.

Maar dan hoor je al die hits als "The Look", "It Must have Been love" en "Joyride" niet
pi_5217826
Ondertussen al maar liefst 13 concerten in de Ahoy, maar blijkbaar weinig Fok!ers die er heen gaan...

[Dit bericht is gewijzigd door calvobbes op 31-07-2002 16:53]

pi_5217855
Night of the Proms vind ik meestal echt vreselijk, als ik het op tv zie. Het orkest speelt een paar afgekloven klassiekers, vervolgens komt er een rijtje B-artiesten langs waar Vanessa nog niet eens tussen zou willen staan en als toetje krijgen we nog John Miles die zijn enige hit ooit voor de duizendste keer ten gehore mag brengen.

Een muziekfestijn voor mensen die eigenlijk niet zo van muziek houden. Punt.

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_5217863
Ik geloof dat mijn vriendin er naartoe gaat, prima....als ik maar niet mee hoef!
pi_5217874
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 16:52 schreef Zander het volgende:

Een muziekfestijn voor mensen die eigenlijk niet zo van muziek houden. Punt.

Ach kom! Stel je niet aan! Een avondje dom meebleren op die muziek is toch best wel lachen lijkt me!
  woensdag 31 juli 2002 @ 16:56:52 #11
9613 Seborik
I, Voyager
pi_5217912
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 16:52 schreef Zander het volgende:
Het orkest speelt een paar afgekloven klassiekers,
Zoiets ga je ook voor de andere artiesten volgens mij, want die klassieke stukken wordt totaal geen eer aan gedaan.
  woensdag 31 juli 2002 @ 17:01:17 #12
9613 Seborik
I, Voyager
pi_5217960
Even offtopic tussendoor, zoiets heb je in Duitsland ook maar dan met alleen klassieke muziek en dan spelen ze die verschrikkelijke Strauss-prulletjes en natuurlijk de Bolero waarbij het publiek rijkelijk aan de worsten en het bier zit en maar zo hard mogelijk meetettert om boven de muziek uit te komen, wat natuurlijk niet lukt, maar wel voor een nog vreselijker geluid zorgt dan die Strauss-prulletjes zelf.

Ik vraag me echt af waarom een serieus orkest (dus niet "Ill Novecento" van Night of the Proms, maar de Berliner Philhamoniker) daaraan meewerkt.

Moderator woensdag 31 juli 2002 @ 17:02:05 #13
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_5217976
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 19:01 schreef Seborik het volgende:

[..]

Maar Roxette is wel heel stoer.

( jaar of 12 geleden vond ik ze in ieder geval erg leuk. )

Ik vond ze ook altijd leuk...ben wel eens naar een concert van ze in Ahoy geweest.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_5217981
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 17:01 schreef Seborik het volgende:

Ik vraag me echt af waarom een serieus orkest (dus niet "Ill Novecento" van Night of the Proms, maar de Berliner Philhamoniker) daaraan meewerkt.

Geld? Ik weet niet hoe het daar met de subsidies zit maar ik denk dat dergelijke concerten er wel voor zorgen dat het orkest elk jaar nieuwe kleren kan kopen...
pi_5218027
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 17:01 schreef Seborik het volgende:
...en dan spelen ze die verschrikkelijke Strauss-prulletjes en natuurlijk de Bolero waarbij het publiek rijkelijk aan de worsten en het bier zit
Je vergeet 'Also Sprach Zarathustra' nog, meestal als intro...

... en ik dan maar hopen dat ineens een grote zwarte monoliet het publiek verplettert (a la 2001: a space odyssey )

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  woensdag 31 juli 2002 @ 17:08:13 #16
9613 Seborik
I, Voyager
pi_5218043
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 17:06 schreef Zander het volgende:

[..]

Je vergeet 'Also Sprach Zarathustra' nog, meestal als intro...

Ja, ook uit de Strauss dynastie van een wel gerespecteerd lid notabene, mijnheer Richard Strauss.

Hij heeft gewoon z'n naam tegen.

quote:
... en ik dan maar hopen dat ineens een grote zwarte monoliet het publiek verplettert (a la 2001: a space odyssey )
pi_5958914
Roxette gaat waarschijnlijk niet optreden:

www.notp.com

quote:
VRAGEN OVER ROXETTE OP DE NIGHT OF THE PROMS

Bij Marie Fredriksson, zangeres van Roxette, werd vorige week een kleine hersentumor vastgesteld. Marie viel woensdag 11 september, de dag voor ze op de NOTP-persconferenties aanwezig zou zijn, flauw in haar huis in Stockholm na een jogpartijtje. De zangeres hield aan haar val een hersenschudding over en werd meteen naar het ziekenhuis overgebracht voor verder onderzoek.

Om alle verdere speculatie over het wel of niet optreden van Roxette op de Night of the Proms-concerten te vermijden, wensen de organisatoren het volgende mee te delen :

1) Het management van Roxette heeft de afspraken in de nabije toekomst afgezegd; daar het eerste NOTP-concert pas over zes weken plaatsvindt, mogen we er voorlopig vanuitgaan dat Roxette eind oktober op NOTP zal optreden.

2) We wachten op de resultaten van het medisch onderzoek, dat zal toelaten verder in de tijd te kijken en de gezondheidsevolutie van Marie op middellange termijn in te schatten.

3) Uiteraard blijven we u langs deze weg verder op de hoogte houden en hopen we, samen met Marie en Per, het Roxette-management, alle vrienden en fans, dat de medische resultaten niet al te verontrustend zullen zijn. We wensen Marie alvast alle sterkte en een spoedig herstel toe!

pi_5992880
Geen Roxette maar Simple Minds en Bonnie Tyler...
quote:
SIMPLE MINDS EN OOK BONNIE TYLER VERVANGEN ROXETTE IN NEDERLAND

Na het vaststellen van een hersentumor bij Marie Fredriksson, zangeres van Roxette, ziet de groep zich genoodzaakt om zijn optredens op de Night of the Proms in België, Nederland en Duitsland te annuleren. We gingen in allerijl op zoek naar een waardige vervanging en vonden Simple Minds én ook Bonnie Tyler bereid om het programma in Nederland opnieuw te vervolledigen. In de plaats van Roxette krijgt u dus elke dag twee acts aangeboden die met hun songs garant staan voor een net zo bruisende en onvergetelijke avond.

Marie Fredriksson, die samen met Per Gessle de band Roxette vormt, viel woensdag 11 september flauw in haar huis in Stockholm. De zangeres werd met een hersenschudding naar het ziekenhuis overgebracht, waar een kleine hersentumor werd vastgesteld. Omdat Marie eerdaags geopereerd moet worden en een intensieve nabehandeling vereist is, ziet Roxette zich genoodzaakt zijn optredens op de Night of the Proms te annuleren. Simple Minds én ook Bonnie Tyler tekenden voor de vervanging in Rotterdam en zullen daar ook elke dag de plaats van Roxette innemen.

Voor SIMPLE MINDS is Night of the Proms niet nieuw. De groep, die wereldsuccessen oogstte met hits als Promised You A Miracle, Glittering Prize, Dont You (Forget About Me), Belfast Child en Alive And Kicking, was in 1997 al op de Night of the Proms te gast. De aankondiging van Simple Minds als hoofdact leidde dat jaar tot een nooit eerder geziene stijging van de kaartverkoop.

Een artieste als BONNIE TYLER hoeft evenmin uitvoerig voorgesteld te worden. De Welshe zangeres met de stem van schuurpapier is een rocknroll-artieste die wereldwijd vermaardheid geniet dankzij hits als "It's A Heartache" en "Total Eclipse Of The Heart.

We waren bijzonder blij toen Roxette maanden geleden toezegde om op de Night of the Proms aanwezig te zijn. Het toont dat het evenement niet alleen de waardering geniet van honderdduizenden muziekkliefhebbers voor wie muziek geen grenzen kent, maar ook van internationaal vermaarde artiesten. Wij hopen die waardering straks ook te mogen krijgen van de Roxette-fans voor wie dit misschien een eerste kennismaking is met het grote feest van klassiek en pop, ook al is hun favoriete band er (dit jaar) niet bij. Fans die hun plaatsen evenwel wensen te annuleren en via Ticket Service Nederland bestelden, kunnen hun kaarten vanaf dinsdag 1 en ten laatste op woensdag 16 oktober aan het verkooppunt terugbezorgen. Wie kaarten via Tele Ticket Service 0900-45.000.45 bestelde, stuurt die vóór woensdag 16 oktober terug naar MOJO, Postbus 3121, 2601 DC Delft, met vermelding van het rekeningnummer waarop het bedrag van de kaarten teruggestort kan worden.

Samen met de vele Roxette-fans hopen we dat de gezondheidstoestand van Marie Fredriksson na haar operatie gunstig zal evolueren en zij gauw weer op de been zal zijn. Bandlid Per Gessle liet alvast weten dat zowel hij als Marie uitkijken naar een deelname aan de Night of the Proms in de nabije toekomst.

pi_6388316
Alive and kicking!

De Simple Minds ook op Night of het proms.
Denk dat ik toch maar kaarten ga regelen!

You only live once
  maandag 21 oktober 2002 @ 10:40:23 #20
12969 Magic666
Never forgive, Never forget!
pi_6388782
* Magic666 zet de proms cd van '97 weer op!!!!
Open the door Jehovah you whore, I am the servant of who rules this world!
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 09:11:17 #21
30081 Millencolin
Foo Fighters Rules
pi_6405819
Euhm, ik ga. Dus als k zo lees is t bagger. Dat word dus m'n discman meenemen Dan maar Foo Fighters en Nirvana
  FOK!fotograaf maandag 28 oktober 2002 @ 15:42:36 #22
18921 freud
Who's John Galt?
pi_6504922
Heeft er nog iemand een kaartje nodig voor de zondag? Ik heb er eentje over... Mail/ICQ maar.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_6507770
Hoe zou het nu eigenlijk met Marie Fredriksson gaan?
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_6510092
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 17:57 schreef MuadDib het volgende:
Hoe zou het nu eigenlijk met Marie Fredriksson gaan?
Goed schijnt het. Operatie is geslaagd, tumor is verwijderd maar ze heeft nog wel tijd nodig om te herstellen.

Of zoals op de NOTP site te lezen is:

quote:
Roxette-zangeres Marie Fredriksson werd op maandag 30 september succesvol geopereerd. De operatie duurde bijna 4 uur en de hersentumor kon volledig worden verwijderd. Marie zal de rest van het jaar thuis doorbrengen om zo snel mogelijk te kunnen herstellen.
pi_6518634
haa Nicht met de prammen ..yeah ik ben er bij : D
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')