Dat dit topic dicht is:
"Lief dagboek" reacties hier in KLBIk weet namelijk zeker dat mensen nog op mijn verhaaltje zaten te wachten, bij deze jongens
Het was rond 04:00 uur in de morgen. Zoals gewoonlijk erg laat. Ik stapte uit mijn auto en de koude, mistige lucht sloot zich als een dichte deken om me heen. Rillingen liepen over mijn hele lichaam en ik kruiste mijn armen over mijn tere borstjes om ze te beschermen tegen de kou. Desondanks mijn voorzorgsmaatregelen voelde ik mijn tepels langzaam stijf worden, het zij niet om de reden die ik graag had gezien. Ik versnelde mijn pas en kwam aan bij Biels'studentenhuis. Ook deze keer wachtte hij me weer buiten op en we liepen samen naar binnen. Hij zag er zoals weer goed uit: Sterk, goed gebouwd, jong, blond en gewoonweg heerlijk. Ik voelde mijn broekje langzaam vochtig worden bij de gedachten wat hij allemaal met mijn tere poppenlichaam voor elkaar kon krijgen. Gezien het tijdstip besloten we er niet al te veel woorden aan vuil te maken en gelijk het bed op te zoeken. Een blik op mijn gruwelijk geile lichaam was al genoeg om hem in één oogopslag hard te krijgen, en mên, wat prijsde ik me toch weer gelukkig over de goedheid van god toen Hij Biels bedeelde. Handen bevoelden mijn perfecte lichaam en het duurde niet lang voordat hij de toegang zocht tot mijn nauwe, strakke gaatje.
Omdat ik me zeer bewust was van zijn bisexuele kant en anale fixatie wilde ik hem ook eens op een andere manier trakteren. Ik bereidde hem rustig voor door met mijn vingers de achteringang te verkennen. De achterdeur stond uitnodigend op een kier en ik ging hier gretig op in. Net toen we goed op weg waren ging ineens de bel. Daar was mijn verassing, mooi op tijd. We trokken snel wat kleding aan en liepen naar de voordeur. Biels bekeek mijn gast van top tot teen terwijl hij zich voorstelde en hij kreeg gelijk weer dezelfde verlekkerde blik in zijn ogen. Eenmaal terug in de slaapkamer duurde het niet lang voordat Biels doorhad wat mijn gast kwam doen, en hij rukte al snel de kleding van zijn lijf. Zijn ontblote, negroïde lijf glom in het zwakke lamplicht en hij was zo stijf dat je er een spijker mee in de muur kon slaan. Biels draaide zich gewillig om en liet zich keihard op het bed nemen. Ik aanschouwde het geheel verlekkerd en vingerde mezelf klaar, terwijl beide mannen om de beurt in elkaar kwamen.
True story

Klacht: topic sloot te vroeg.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_