Media figuren zuigen penis.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:18 schreef Siniti het volgende:
TS is alcoholist.
Goed punt.quote:
Dit.quote:
Dit bedoel ik nou, wat jullie eigenlijk willen zeggen is dit:quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:27 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
De transitie van rechts naar links is veel te snel gegaan. Nu strooien mensen al met het woord rascist als je zegt dat je geen moskee in je achtertuin hoeft.
Als je zegt dat homosexualiteit slechts een hype is aangezien het in 10 jaar met 500% is vermeederd dan ben je gek (emiel ratelband)
wanneer je zegt dat dikke mensen weleens wat mogen afvallen discrimineer je die mensen want je moet alles accepteert. best
dat gaat er bij mij niet in. Doe gewoon normaal![]()
links is niet erg maar blijf kritisch en accepteer niet zomaar alles. Kankerkudde
Ik word er zo MOE van somsquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:29 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dit zijn het soort commentaren wat mijn ziel deugd doet.
Het verschil tussen links en rechts is van oudsher het verschil tussen liberaal en conservatief,communisme en kapitalisme en de beweegredenen voor een monarchie en een alleenheersschappij.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:31 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou, wat jullie eigenlijk willen zeggen is dit:
Links: mensen die niet nadenken en achter zijn gebleven
Rechts: stoere mensen met een mening
Zo simpel is het niet, sowieso zijn de grenzen tussen 'links' en 'rechts' zo extreem vaag dat ze bijna nergens (meer) op van toepassing zijn, om van de toepassing bij hedendaagse moslimproblematiek (want daar gaat het toch uiteindelijk allemaal over) nog maar te zwijgen.
Stop er gewoon mee. Denk voor jezelf in plaats van modewoorden na te lullen.
Maak jezelf niet zo belachelijkquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:31 schreef TimMer1981 het volgende:
Weet je wat schandalig is? Ervoor zorgen dat iemand 24 uur per dag bewaakt moet worden en met een kogelwerend vest moet lopen. In een democratie moet alles gezegd kunnen worden zonder dat daar geweld op volgt; iets wat het meeste linkse volk niet snapt, die hangen liever Mao, Stalin en nog meer van die clowns aan.
Jah man. Vooral als de AIVD de trekker overhaalt. Jouw democratie bestaat allang niet meer.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:31 schreef TimMer1981 het volgende:
Weet je wat schandalig is? Ervoor zorgen dat iemand 24 uur per dag bewaakt moet worden en met een kogelwerend vest moet lopen. In een democratie moet alles gezegd kunnen worden zonder dat daar geweld op volgt; iets wat het meeste linkse volk niet snapt, die hangen liever Mao, Stalin en nog meer van die clowns aan.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:41 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jah man. Vooral als de AIVD de trekker overhaalt. Jouw democratie bestaat allang niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |