abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74336008
Even je 'post' lezen duurt echt 10 minuten, wat een trage bagger zeg

Stuur gewoon gelijk die zooi in dat mailtje, dit gezeik, en dan weet ik gelukkig nog wel mijn DigiD uit mijn hoofd.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_74336039
Sites met sluitingstijden
We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
pi_74336053
quote:
Op maandag 2 november 2009 23:40 schreef Choad het volgende:
  maandag 2 november 2009 @ 23:41:26 #4
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_74336055
Je weet toch dat als je zo'n mail stuurt dat je servers het daarna zwaar te verduren krijgen? Prutsers
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  maandag 2 november 2009 @ 23:43:23 #5
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74336105
quote:
Op maandag 2 november 2009 23:40 schreef Choad het volgende:
De Kamer van Koophandel doet het ook op hun site, elke dag van 0.00 tot 06.00 is het Handelsregister niet bereikbaar omdat ze misschien één keer in de paar weken wat onderhoud verrichten .
En maar 60 euro per jaar voor die stomme verplichte kankerregistratie betalen
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 2 november 2009 @ 23:53:06 #6
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_74336364
Ten eerste:

DigiID zuigt echt hard (gewoon niet normaal joh) , wil ik inloggen en wat krijg ik dan te zien..?

Dit:
quote:
Er is een fout opgetreden:
U kon niet worden geauthenticeerd. Controleer of u de juiste gegevens hebt ingevoerd. Als het probleem aanhoudt, neem dan contact op met de DigiD helpdesk.

Klik hier om terug te keren
en :
quote:
Er is een fout opgetreden:
Ongeldig verzoek. Probeer het nogmaals. Als het probleem aanhoudt, neem dan contact op met de DigiD helpdesk.
en ook nog:
quote:
Deze webpagina is niet beschikbaar.

De webpagina op https://digid.ib-groep.nl/mijn-ibg/ is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.

Meer informatie over deze fout

..en dat dan een triljoen keer. Maar ik ben nog niet klaar he...Wil ie eens een keer inloggen, dan duurt het laden zo fucking lang, zelfs thuisbezorgd vorige week dinsdag was nog letterlijk sneller.
Nou, is het laden eindelijk compleet, en wat krijg ik dan te zien?
Zo'n gefragmenteerde halve site (wat ook al toen bij thuisbezorgd.nl was ) waar ik fucking niks mee kan.

...maar wacht eens even, mijn klacht is nog lang niet over. Nu we de crappy servers van de DigiID hebben besproken, gaan we eens concentreren op de IB-(p)(gr)oep:

Na alle kutzooi van het inloggen ben ik dus eindelijk op mijn ib-groep.
Goed, na ff kijken of er niets vreemds te zien valt ik zie ineens dat een oude wijziging na een halve maand nog steeds niet bevestigd is... .

Geen probleem dacht ik, ik maak wel een nieuwe wijziging. Dus nu wilde ik een nieuwe wijziging maken, maar wat bleek nou, dat kon dus niet omdat die oude wijziging nog niet verwerkt is (waarom dat , geen fucking idee ) en dat programma zegt dus dat ik die wijziging eerst moet intrekken, vooraleer ik een nieuwe wijziging kan maken (was al een halve maand geleden). Nou WEER geen probleem denk ik , ik druk gewoon op "wijziging intrekken" en dan kan ik weer doen wat ik wil !.......Nou, fucking niet dus..... Wil ik mijn wijziging intrekken, wilt ie niet....Wil ik een nieuwe wijziging maken....kan niet want ik moet die oude wijziging intrekken.... Oh ,dan trek ik die wijziging dan toch gewoon innn...oohhh wacht ...oh maar.... .... ...... ... .... .... .... ... .... .....................

..............ohneee dat gaat niet he ...,hoerig paradoxaal cancerprogramma !! ...echt snel geregeld...via internet....... niet dus

Dat wordt dus bellen naar zon ib-sletje .

[ Bericht 4% gewijzigd door Biogarde op 03-11-2009 01:23:35 ]
Busier than a cat covering crap on a marble floor
=======================================
When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
  maandag 2 november 2009 @ 23:57:12 #7
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_74336451
Zie ik dit op hun site staan
quote:
Vanwege drukte kan inloggen op Mijn IB-Groep langer duren dan je gewend bent. Onze excuses voor het ongemak.
Please..
When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
pi_74336519
wees blij dat je uberhaupt studiefinancering krijgt
  dinsdag 3 november 2009 @ 00:00:56 #9
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_74336530
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:00 schreef Personan het volgende:
wees blij dat je uberhaupt studiefinancering krijgt
krijg ik niet meer...alleen een lening.
pi_74336541
Mensen die afhankelijk zijn van de IB groep

Paupers
pi_74336601
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:01 schreef Muzz_ het volgende:

Paupers
mensen die morgen een tentamen technieken 1 hebben maar niet weten waar de stadjershal ligt .
In het leven gaat er weinig boven de beste Godsdienst ooit. Alcoholisme.
pi_74336605
IB Groep
pi_74336619
quote:

Paupers
Jij krijgt alles van papa en mama?
Ik studeer volgend jaar deeltijd, omdat ik anders beroep op de IB-groep moet doen.
pi_74336637
quote:

Paupers
Niet iedereen leeft op pappies portemonnee
  dinsdag 3 november 2009 @ 00:08:16 #15
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_74336680
Overheid en ICT
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
pi_74336717
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:08 schreef Trollface. het volgende:
Overheid en ICT
Inderdaad.

Maar waarom is die site ook zo raar met die 'w-tjes'

Klus gewoon even een fatsoenlijke duidelijke site in elkaar, ik zoek me altijd het lazarus naar bepaalde dingen
pi_74337118
quote:
Op maandag 2 november 2009 23:43 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

De Kamer van Koophandel doet het ook op hun site, elke dag van 0.00 tot 06.00 is het Handelsregister niet bereikbaar omdat ze misschien één keer in de paar weken wat onderhoud verrichten .
En maar 60 euro per jaar voor die stomme verplichte kankerregistratie betalen
Niet alleen je registratie maar ook je opvragingen worden er van betaald. Dus je toekomstige klanten/relaties die je kvk checken worden daar ook voor geholpen.
pi_74337141
Ohja. goed dat ik dit topic zie.

Ik moest nog een mailtje lezen.
pi_74337143
Zeg even waar die mail over gaat, anders moet ik weer m'n DigiD wachtwoord gaan zoeken
  dinsdag 3 november 2009 @ 00:38:10 #20
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_74337168
Topics met IB-groep erin hebben praktisch nooit een OP nodig.
pi_74337247
Ohja. IB-groep is weer gesloten.
pi_74337273
ik snap niet waarom dat is
Als je die site wil verbeteren heb je nog wel een paar jaar nodig
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  dinsdag 3 november 2009 @ 00:51:32 #23
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74337387
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:34 schreef zovty het volgende:

[..]

Niet alleen je registratie maar ook je opvragingen worden er van betaald. Dus je toekomstige klanten/relaties die je kvk checken worden daar ook voor geholpen.
Probeer jij maar eens van een bedrijf iets op te vragen. Dat kost je ¤2,50 ofzo, en als het een groot bedrijf is zelfs meer. En ik heb 1 Nederlands bedrijf waar ik bij koop, en de eigenaar van dat bedrijf ken ik persoonlijk, voor de rest is het allemaal vanuit het buitenland - maarja, KvK-registratie is verplicht he, en sinds kort de HBD-registratie ook, ook weer lekker 70 euro aan een nutteloze instantie betalen . Compleet nutteloos is de KvK gewoon, als je hulp wil kan je 30 euro per gesprek dokken .
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  dinsdag 3 november 2009 @ 09:26:21 #24
114531 TheUnreal
Zo ja, waarom niet?
pi_74340651
Het werkt nu nog voor geen meter
pi_74340913
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:04 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

mensen die morgen een tentamen technieken 1 hebben maar niet weten waar de stadjershal ligt .
Google.
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')