Ten eerste:
DigiID zuigt echt hard (gewoon niet normaal joh) , wil ik inloggen en wat krijg ik dan te zien..?
Dit:
quote:
Er is een fout opgetreden:
U kon niet worden geauthenticeerd. Controleer of u de juiste gegevens hebt ingevoerd. Als het probleem aanhoudt, neem dan contact op met de DigiD helpdesk.
Klik hier om terug te keren
en

:
quote:
Er is een fout opgetreden:
Ongeldig verzoek. Probeer het nogmaals. Als het probleem aanhoudt, neem dan contact op met de DigiD helpdesk.
en

ook nog:
quote:
Deze webpagina is niet beschikbaar.
De webpagina op
https://digid.ib-groep.nl/mijn-ibg/ is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.
Meer informatie over deze fout
..en dat dan een triljoen keer. Maar ik ben nog niet klaar he...Wil ie eens een keer inloggen, dan duurt het laden zo fucking lang, zelfs thuisbezorgd vorige week dinsdag was nog
letterlijk sneller.
Nou, is het laden eindelijk compleet, en wat krijg ik dan te zien?
Zo'n gefragmenteerde halve site (wat ook al toen bij thuisbezorgd.nl was

) waar ik fucking niks mee kan.
...maar wacht eens even, mijn klacht is nog lang niet over. Nu we de crappy servers van de DigiID hebben besproken, gaan we eens concentreren op de IB-(p)(gr)oep:
Na alle kutzooi van het inloggen ben ik dus eindelijk op mijn ib-groep.
Goed, na ff kijken of er niets vreemds te zien valt ik zie ineens dat een oude wijziging na een halve maand nog steeds niet bevestigd is...

.
Geen probleem dacht ik, ik maak wel een nieuwe wijziging. Dus nu wilde ik een nieuwe wijziging maken, maar wat bleek nou, dat kon dus niet omdat die oude wijziging nog niet verwerkt is (waarom dat , geen fucking idee

) en dat programma zegt dus dat ik die wijziging eerst moet intrekken, vooraleer ik een nieuwe wijziging kan maken (was al een halve maand geleden). Nou WEER geen probleem denk ik , ik druk gewoon op "wijziging intrekken" en dan kan ik weer doen wat ik wil

!.......Nou, fucking niet dus..... Wil ik mijn wijziging intrekken, wilt ie niet....Wil ik een nieuwe wijziging maken....kan niet want ik moet die oude wijziging intrekken.... Oh

,dan trek ik die wijziging dan toch gewoon innn...oohhh wacht ...oh maar....

....

......

...

....

....

....

...

....

.....................
..............ohneee dat gaat niet he

...,hoerig paradoxaal cancerprogramma

!! ...echt snel geregeld...via internet....... niet dus