Vanwege die reactie alleen al ben ik geneigd om weer te hardcore te gaan Fok!ken, zodat ik weer hoog in de lijst mag staan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:46 schreef Baltar het volgende:
oh please, don't make him start.
de hoeveelste plek in de dagcijfers![]()
draai het dan eens om, welltich weet jij broer nog wel een kenmerk van Nunoquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jij doelt op jongste broer? Nee dat is pertinent niet waar. Tevens wil N. geen bepaalde kenmerken kwijt zodat ik weet dat hij dat was.
So i call him bluff.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vanwege die reactie alleen al ben ik geneigd om weer te hardcore te gaan Fok!ken, zodat ik weer hoog in de lijst mag staan.![]()
![]()
![]()
nee hoor![]()
vond je dat niet leuk dan? wilde je niet weten hoe hoog ik stond?
kunnen ze lang wachten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
omdat je er altijd zo moeilijk over doet en ze denken dat je er vanzelf wel mee zult komen
Ja Nina schijnt dat nogal opwindend te vinden om mensen daarmee aan het bed vast te bindenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Brink? Das het eerste wat me te binnenschoot..WORLD ONLINE al die kutjes die toen in zijn gestapt, hahahahah
Nee, ik ben niet van de shawltjes... Kep er wel een paar maar das echt voor de winter, niet als mode accessoire.
Ben nog geen echte handtas.![]()
exactly en bij sommige berichtjes alleen maarquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:50 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Nee, om zoiets te posten, krik je je dagcijfers meteen weer omhoog
ik wist niet zo Mieke zo fanatiek met krikken wasquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
exactly en bij sommige berichtjes alleen maarposten doet ook wonderen.
wat echt waar? HAHAHAHA good 4 her...quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja Nina schijnt dat nogal opwindend te vinden om mensen daarmee aan het bed vast te binden
met een beetje zoeken kom je daar op internet wel wat leuke stukken over tegen die al eens in de Quote gestaan hebben. Nina heeft ze daarover al diverse malen voor de rechter gesleept en telkens bakzeil gehaald
1 van de "slachtoffers" was een hoge hotshot van World Online en die heeft miljoenen schadeloosstelling gekregen
omdat dat het ook isquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:49 schreef mike_hunt het volgende:
Ik hoor net dat numme van MJ. This is it. Maar lijkt op een reject-nummer van een plaat uit de jaren 90 wat het album destijds niet had gehaald.
Hij is dol op garage aangelegenhedenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik wist niet zo Mieke zo fanatiek met krikken was
Ik wilde een plaatje zoeken van KRIKKEN. En bij afbeeldingen zie ik bij het derde plaatje toch een dik ranzig wijf met iets in d'r reet en ze wordt omhoog getakeld. HAHAHAquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik wist niet zo Mieke zo fanatiek met krikken was
quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:49 schreef mike_hunt het volgende:
Ik hoor net dat numme van MJ. This is it. Maar lijkt op een reject-nummer van een plaat uit de jaren 90 wat het album destijds niet had gehaald.
en dat hem een pakketje aandeeltjes door de neus geboord isquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat echt waar? HAHAHAHA good 4 her...![]()
waarom heeft ie bigschot een schadeloosstelling gekregen? omdat ie tegen zijn wil werd vastgebonden?
i think i have a new found respect for her.
volgende keer Mieke en de oliespuitquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:57 schreef Baltar het volgende:
[..]
Hij is dol op garage aangelegenheden
no shit? echt waar?quote:
quote:[quote]Op dinsdag 3 november 2009 14:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik wilde een plaatje zoeken van KRIKKEN. En bij afbeeldingen zie ik bij het derde plaatje toch een dik ranzig wijf met iets in d'r reet en ze wordt omhoog getakeld. HAHAHA
En dan gaan je dagcijfers naar z'n grootjequote:kan dat uiteraard niet posten hier. Anders word ik weer gebitchslapped door een mod. But then again, i'm a sucker 4 punishment...![]()
Om het kwartetje vol te maken:quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgende keer Mieke en de oliespuit
daarna Mieke en de vetspuit
o, ik dacht dat ie geld kreeg voor 'rape'quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat hem een pakketje aandeeltjes door de neus geboord is
en jij respect voor haar ??????
een mevrouw die liegt en bedriegt ?
o je hebt gekeken?quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:59 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
En dan gaan je dagcijfers naar z'n grootje
quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik wilde een plaatje zoeken van KRIKKEN. En bij afbeeldingen zie ik bij het derde plaatje toch een dik ranzig wijf met iets in d'r reet en ze wordt omhoog getakeld. HAHAHA
kan dat uiteraard niet posten hier. Anders word ik weer gebitchslapped door een mod. But then again, i'm a sucker 4 punishment...![]()
halllo, tis geen triatlon in de garage met verschilende onderdelen..quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgende keer Mieke en de oliespuit
daarna Mieke en de vetspuit
naast het besturen van Wold online stond dus ook sex met CEO in zijn jobdiscriptionquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, ik dacht dat ie geld kreeg voor 'rape'
Volgende keer Mieke en de "trek"tor mechanicquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
halllo, tis geen triatlon in de garage met verschilende onderdelen..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |