quote:
Had je hem naar het H topic willen doorsturen ?quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
druk aan het werk?
Een vriend van me werkt bij een internetreseller in A'veen en vele sites zijn afgeschermd incluis fok!
Hij balen
Nee, hij weet niet dat ik hier in het H topic zit.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Had je hem naar het H topic willen doorsturen ?
dat kan toch helemaal niet, jij bent hier toch net als sinterklaas, incognito ?
Jup, druk doendequote:Op dinsdag 3 november 2009 14:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
druk aan het werk?
Een vriend van me werkt bij een internetreseller in A'veen en vele sites zijn afgeschermd incluis fok!
Hij balen
En je geeft al zoveel bloot in je profielquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, hij weet niet dat ik hier in het H topic zit.maar in andere topics.
ik kan beter wel wat dingen in het profiel weglaten anders ben ik busted...![]()
je weet wel dat je voor het KPD topic toegang moet aanvragen en moet bewijzen dat je 18+ bent ?quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik kan beter wel wat dingen in het profiel weglaten anders ben ik busted...![]()
daar heeft Mieke helemaal geen profiel voor nodigquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:27 schreef Baltar het volgende:
[..]
En je geeft al zoveel bloot in je profiel![]()
Onee, dat heb je elders al gedaan
Dat ben je al langquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:27 schreef Baltar het volgende:
[..]
En je geeft al zoveel bloot in je profiel![]()
Onee, dat heb je elders al gedaan
jezus, heb je het gezien dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar heeft Mieke helemaal geen profiel voor nodig
het waren vast profielloze afgekeurde autobanden
Ja maar zelfs met minder dan 15.000 kilometer per jaar zit er nu echt geen profiel meer op dat rubberquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jezus, heb je het gezien dan?das meer dan 7 jaar geleden. Let it go....
![]()
xat meestal in Klaagbaak, ONZ en SEX, maar das nu ook minder. Sowieso minder op Fok! dus om dat allemala bij te houden.. Ik geloof het wel.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je weet wel dat je voor het KPD topic toegang moet aanvragen en moet bewijzen dat je 18+ bent ?
das heul niet waar.quote:
ja maar ik wissel het af met winterbanden. Vandaar die kettingen die ik om had.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar zelfs met minder dan 15.000 kilometer per jaar zit er nu echt geen profiel meer op dat rubber
ja ik lees ook nooit meer juichberichten dat het je gelukt was om in de dag top 10 te belandenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
xat meestal in Klaagbaak, ONZ en SEX, maar das nu ook minder. Sowieso minder op Fok! dus om dat allemala bij te houden.. Ik geloof het wel.
puur omdat jij je broer niet naar Nuno durft te vragenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das heul niet waar.![]()
heb nog niets vanuit Nederland gehoord van: euh.... ben jij die en die toevallig?![]()
Volgende keer toch eens Hčrmes shawltjes proberenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja maar ik wissel het af met winterbanden. Vandaar die kettingen die ik om had.![]()
![]()
kiddin'
quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik lees ook nooit meer juichberichten dat het je gelukt was om in de dag top 10 te belanden
jij doelt op jongste broer? Nee dat is pertinent niet waar. Tevens wil N. geen bepaalde kenmerken kwijt zodat ik weet dat hij dat was.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
puur omdat jij je broer niet naar Nuno durft te vragen
omdat je er altijd zo moeilijk over doet en ze denken dat je er vanzelf wel mee zult komenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das heul niet waar.![]()
heb nog niets vanuit Nederland gehoord van: euh.... ben jij die en die toevallig?![]()
Brink? Das het eerste wat me te binnenschoot..quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgende keer toch eens Hčrmes shawltjes proberen
dat prefereert Nina B ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |