en jij weet hoe cahir eruit ziet?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
foto, want dat kan iedereen wel roepen
Z'n haar wel.quote:
1 Wat iemand mooi vindt, vindt een ander lelijk. Er is voor iedereen wat wils.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het is inderdaad zoals Yuri zegt wel erg gayscene related
zoveel mensen zijn zo nep, ik houd van echte mensen
Als je anders bent, en gay's zijn per defenitie al anders, maar als je niet mee gaat in die barbieflow wordt er echt op je neer gekeken.
Ik ben nog steeds overtuigd van het feit dat als je niet 1 van de 3 hoofdingredienten hebt, in volgorde van belangrijkheid, dat je dan afgeschreven bent in de gayscene
1 schoonheid ( daar onder valt vaak ook slankheid, gespierdheid of graatmagerheid)
2 jeugd ( als je 30+ bent kun je eigenlijk alleen nog hopen op punt 3)
3 geld ( een goed gevulde portomonee compenseert het gebrek aan 1 en 2)
er zijn er maar weinigen in de gay scene die niet leven naar die wet, en dat is ZEER frustrerend
Ik welquote:
JAquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Cahir ben je nog steeds hetzelfde kutventje als eerst?
1. Er wordt wel degelijk van je "verwacht" dat je aan een bepaald beeld voldoet. Zeg niet dat het niet waar is, want ik merk het ook als ik ga stappen, zeker in iets als Gay Palacequote:Op dinsdag 3 november 2009 21:26 schreef samjustme het volgende:
[..]
1 Wat iemand mooi vindt, vindt een ander lelijk. Er is voor iedereen wat wils.
2 Hangt vanaf waar je uitgaat en hangt vanaf waar je op valt. Er zijn zat mensen die geen probleem hebben met 30+ en hangt per persoon vanaf of je het grote leeftijdsverschil acceptabel vindt.
3 Er zijn vast wel jongens die geilen op iemand met geld, maar wat is het nut ervan? Het is veel fijner als iemand op hetzelfde niveau zit.
nee dat is niet helemaal zoals het is gegaanquote:
1. Meeste jongens in Gay Palace zijn niet bepaald wat je noemt mooi sorry hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
1. Er wordt wel degelijk van je "verwacht" dat je aan een bepaald beeld voldoet. Zeg niet dat het niet waar is, want ik merk het ook als ik ga stappen, zeker in iets als Gay Palace
2. Ook hier zijn er toch wel erg veel handtasjes die erg neerbuigend richting dat wat oudere homo's kijken anders hoor
3. Nou ja, geld maakt blind ofzo
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
1. Meeste jongens in Gay Palace zijn niet bepaald wat je noemt mooi sorry hoor.
Zie je nou doe je het zelf!
2. Het hangt vanaf hoe je zelf mee omgaat, als je uitstraalt tijdens uitgaan dat met je niet te sollen valt dan gebeurt er ook niks. En je hoeft je niet perse iets van aan te trekken.
dat is die arrogante houding waar ik het over heb, een masker
3. Hangt per persoon vanaf, je hebt natuurlijk ook gay gold diggers tussen zitten.
Het is persoonlijk maar ik ben zelf bijvoorbeeld het uitgaan een beetje ontgroeit (leeftijd, bezet, te druk o.a), ik ga af en toe uit met een vriend in Strano maar doe het meer omdat hij het fijn vindt, dan dat ik het daar super leuk vind.
je vind jezelf te oud voor de gay scene?
Het is een persoonlijk voorkeur maar ik vond de meeste mensen tijdens uitgaan niet mijn type. En als iemand het wel was ie hard to get of saai.quote:
Je wordt volwassenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:55 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het is een persoonlijk voorkeur maar ik vond de meeste mensen tijdens uitgaan niet mijn type. En als iemand het wel was ie hard to get of saai.
Ik ben bijna 27 en heb gewoon in combinatie met relatie, studie, werk en vrienden gewoon niet echt tijd meer voor uitgaan. Je moet ook tijd steken in relatie leuke dingen doen met partner, vrienden enz. Niet zozeer te oud maar ben het gewoon ontgroeit omdat het me niet meer gewoon boeit.
Ik werk per week ongeveer 50+ inclusief reizen, 2 a 3 keer per week in de avond colleges, daarnaast voorbereiding voor colleges, zelfstudie. Daarnaast familie bezoekjes wekelijks, bf time en wat tijd doorbrengen met vrienden.
foto ?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:00 schreef MisterO het volgende:
Ik ben een extra zachte dekbed met een zwarte satijnen dekbedovertrek
Je hebt het neem ik aan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:00 schreef MisterO het volgende:
En wie is de matras?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:00 schreef MisterO het volgende:
Ik heb er met bloed en sperma vlekken... ach zolang 't met liefde is toegedektquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:00 schreef MisterO het volgende:
Dank!quote:
Mijn Nederlands is te slecht en ze willen me toch niet hebben.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:17 schreef Peter het volgende:
FOK! zoekt mensen voor de Boekencrew!
http://frontpage.fok.nl/submit/form
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |