Je krijgt er wel zin vanquote:Op maandag 2 november 2009 22:37 schreef Belly76 het volgende:
Waar val ik nu weer in? Dit is helemaal niet zen hoor (kom net uit de yoga)
Ten eerste: Het is zeer misselijkmakend.quote:Op maandag 2 november 2009 22:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
doe dat dan maar eens, ik snap niet wat daar mis mee is
Hey Timquote:Op maandag 2 november 2009 22:36 schreef KreupelGepeupel het volgende:
Ik ben bang dat dit betekent dat het kusjekroel gehalte nog lekker hoog ligt?
dat klopt.quote:Op maandag 2 november 2009 22:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
Niemand, maar jij zegt ook niet dat je het wel hebt ondervonden ?
omdat de TT niet over kusjekroel gaatquote:Op maandag 2 november 2009 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ruler waarom moet jij nu weer een spelbreker zijn?
Het is hier wel onz wat had je anders verwachtquote:Op maandag 2 november 2009 22:41 schreef KreupelGepeupel het volgende:
[..]
Ten eerste: Het is zeer misselijkmakend.
Ten tweede: Veel users vinden het vervelend
Ten derde: Je vormt er nare kliekjes mee, zodat anderen zich minder snel welkom voelen.
ik had andere, betere redenen, maar die weet ik niet meer.
Slaap zequote:Op maandag 2 november 2009 22:43 schreef DevilsWhore het volgende:
Nou liefjes, ik zal mijn bed opzoeken, want ik ben echt supergeil geworden door dat gelul over bdsm ik ben moe.
Maar het is hier geen KPDquote:
Maar je doet wel gezellig meequote:Op maandag 2 november 2009 22:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
omdat de TT niet over kusjekroel gaat
en ik ben d'r ook geen voorstander van
Kon je met UE ook al niet meer serieus postenquote:
Het viel me mee (2 wk door ziekte niet geweest): ik kan nog best wel dubbelquote:
Veel plezierquote:Op maandag 2 november 2009 22:43 schreef DevilsWhore het volgende:
Nou liefjes, ik zal mijn bed opzoeken, want ik ben echt supergeil geworden door dat gelul over bdsm ik ben moe.
met kusjekroel?quote:
Het onstpant anders wel heel erg hoor!quote:Op maandag 2 november 2009 22:37 schreef Belly76 het volgende:
Waar val ik nu weer in? Dit is helemaal niet zen hoor (kom net uit de yoga)
Meer humor, minder geklef. Voor users die elkaar adoreren kan ik ook naar OUD of F&F gaan. Minder geknuffel, meer humor, dat had ik dus verwacht.quote:Op maandag 2 november 2009 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is hier wel onz wat had je anders verwacht
dankje.quote:
maar een aantal vinden het hier wel leukquote:Op maandag 2 november 2009 22:46 schreef KreupelGepeupel het volgende:
[..]
Meer humor, minder geklef. Voor users die elkaar adoreren kan ik ook naar OUD of F&F gaan. Minder geknuffel, meer humor, dat had ik dus verwacht.
/oehquote:
Jawel, ik hou gewoon van klonenquote:Op maandag 2 november 2009 22:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Kon je met UE ook al niet meer serieus posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |